globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget

Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

19.6.2012 v 23:12 | Nahoru | #1
moje zavady:
do 1000km vsetko odstranene, to na co cinan zabudol!
- vymenene palivove hadice - preventivne
- prasknute ovladanie plynu - cinan frezoval, ako sa vyspal
- výmena jednej sklenenej poistky - obcas vyplo vstrekovanie
- slabe svetlo - vymena za xenon
- uz ani neviem, ale len nejake blbosti, v podstate preventivna kontrola motorky
- po 15 000km zacal ukazatel rychlosti nepresne ukazovat, km ubehnute ukazuje dobre

Zapory:
- slabe osvelo - uz je v pohode
- mohla by mat o nejaky ten kw viac - na pohodovu jazdu postacuje
- prehrievanie zadneho brzdneho kotuca, je akurat na okrasu. Uz riesim novy

Klady:
- pohodlna, po 700 km som nevedel, ze som sedel na moto
- siroke riadidla, fajn riadenie
- mala spotreba
- dostatok miesta na veci pod sedlom /lekarnicka, naradie, ziarovky, multimerer, poistky.../
- presne radenie
- v serii velmi dobre pneu
- nikde ma nenechala /CZ, SK, PL, rakuske Alpy/
- vo dvoch si motorka drzi svoje jazdne vlastnosti, vykon je minimalne obmedeny aj v kopcoch

moto uz pravdepodobne u nas v rodine dozije a ked tak si necham doviest rovno novu od sikmacov.

Zatial najvecsia chyba je v neschopnosti v dodani pozadovanych dielov a servise!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 09:55 | Nahoru | #2
copo>
Recenze o něčem, co nemám.
Zdarec Copo, četl jsem Tvůj příspěvek co se týká SPT 350, nakonec jsme si vyměnili na fóru i pár zpráviček.
A děkuji za příspěvek k tématu: ,,Čínské motorky,ano či ne ", myslím si že i objektivnímu, vím, že jsi srdcař a o tu svoji krásku obhajuješ navzdory útokům jak se dá a je to dobře . Musíme ty svoje ,,holky“ ochraňovat, vždyť jsou to naše společnice a kolikrát jim svěřujeme i svůj život.
Ale zamilovanej člověk je někdy slepej a realitu vidí trochu jinak a neřeší spousta věcí, co vidí druhý s odstupem a nadhledem.
To proč já jsem zvolil CSR 250 vím, hledal jsem druhou motorku do domu , takovou nenáročnou děvečku pro všechno, které mně nebude líto, když získá nějaký šrám,zaparkuji jí bez obav na noc u kandelábru, bude mít levný provoz . Doveze mne občas do práce, když se mi nebude chtít popojíždět plechovkou v koleně, nebo na kopec do přírody s foťákem, nebo k rybníku na koupání do lesa na houby. A bylo jasné, že skůtr s malejma kolama a 50cm obsahu to nebude to pravé. A nebudu lhát, rozhodující pro mne byla i cena.
Odkojen v mládí čízama a jawou jsem hledat adekvátní náhradu prostě motorkou, se kterou můžu na silnici i na louku na velkej kolech lehkou ovladatelnou. Ale nechtělo se mi slepovat pořád nějakého veterána.
První návštěva byla samozřejmě u prodejce Jawy,ale dvoutakty už hrály labutí píseň a když jsem viděl nabídku s čínskejma agregátama ,a za ty ceny tak si říkám, sakra chlapče toto ne, utřel jsem českou slzičku a i když mi to bylo hrozně líto, šel jsem se podívat na Pyramidu k Yukině.
Nastalo studování, prohlížení webu , s panem Hošťálkem jsem projel na Yukině Hedvábnou stezku, znova prodejna a zkoušení, změnil se sortiment i ceny. Nakonec jsem dal přednost před endurem, které mi připadalo takové nedotažené surové a nepřesvědčivé nakedu.

V té době měli v prodejně i Tvou SPT 350, koukal jsem na to , říkám sakra docela pěknej a zajímavej ingot ,no nedalo to nevyzkoušet to s ,,laskavým“ souhlasem prodejce.
Pár metrů jízdy nahoru a dolů v areálu prodejny je jako, když sáhneš spolužačce na prsa v tunelu na školním výletě. Pocitově zůstaly jen rozpaky.

Nevím za jakou cenu si jí kupoval Ty, začínala na 80 tis. pak jí stáhli na 60tis., bez pár drobnejch.

A to je už relace, kdy si člověk řekne sakra, za to seženu už slušného japonce, či něco podobného, sice bez záruky ,ale je to opravdu zpracováním a vším o třídu víc, to je bez debat a kdo je omezen výkonem, tak uzavřenou motku není taky problém.

Takže mé rozhodnutí bylo, že jsme vzali prašule té nižší hranice, zajeli na inzerát do Bruntálu pro Pegaso s najetejma 1.4ookm , viz červené v profilu a ještě zbylo na benzín.
Tak a po právu ,,první noci“ sice v délce jednoho roku a najetejma 4,500km bez závad, si v pátek pro ní jede kluk.

Svět je ,,kurva“ a nebudu kazit svobodnému klukovi mladické ,,IN“ , když mne to vyjde na stejno a nebo se bát , že se mu někde povolí šroubek, praskne hadička .

Tak to je moje recenze k SPT 350 , kterou nemám.Ale přesto si dovolím, protože výrobce, technologie komponenty jsou velice blízké, nebo stejné s CSR 250. Vše s dílny Regal Raptor, Lifan.

Dopsal jsem článek, odešlu , skovám pod přilbu šediny , vemu foťák, venku je tak krásně objedu gymnasium obklikou a za městem zastavím a tu svou ,,děvečku pro všechno“ láskyplně pohladím, ač má šikmé oči, je moje a má taky ráda svět a asfalt a vyhlíží za novým dobrodružstvím.
Jo holt už se asi nezměním, občas čůrám proti větru a vlastní zážitky jsou vesměs nezdělitelné že,
[stream]http://www.stream.cz/uservideo/610503-yuki-csr-250[/stream]

Naposledy editováno 21.06.2012 08:38:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist