bmw_r1300gs_cartec

Téma: Shiver a cestování
28.8.2011 v 13:40
Zdravím,
měl bych dotaz pro majitele Shiverů. Jde mi o cestování s bagáží a občasné cestování ve dvou v okruzích 50 - 500 km. Do teď trápim dvácu YBR, ale na nosič dám karimatky, stan a spacáky, vše ostatní do bočních brašen a tankvaku. I přes tohle vše se na to vlezem dva.

Celkem dlouho jsem vybíral stroj a jako jediný vhodný kandidát pro mě vyšel Shiver. Výrazný rám, Včkovej dvouvál, snadný stažení na 25 kW. Prostě motorka na dlouhou dobu i po odškrcení :)

Ale otázkou je, jak je na tom Shiver při cestování ve dvou, jestli tam lze vybastlit nějakej mini nosič a rámečky na bočáky tak aby si měl i baťůžek kam sednout...

Jaké jsou vaše zkušenosti?

Díky

28.8.2011 v 18:53 | Nahoru | #1
Ahoj, Shiver na cestování vcelku OK. Cca 500 km se dá denně zvládnout. Rámečky na brašny se dají koupit, na netu je najdeš třeba tady .Nosič jsem viděl někde na fotce, ale vypadá to na tý motorce dost šíleně. Nádrž je plastová, tak s tim počítej. Měj se

28.8.2011 v 21:16 | Nahoru | #2
Pokud chceš cestovat, tak jsou i vhodnější mašiny

28.8.2011 v 21:18 | Nahoru | #3
no, jedna holcina na tom tento rok jela do fara...

28.8.2011 v 21:41 | Nahoru | #4
FiFi.> Vím Časem bych si možná chtěl sáhnout na dvanáctkový GSo, ale to je teď pro mě celkem mimo mísu za předpokladu omezení papíru a pořizovací ceny nový mašiny

Navíc jak jsem psal, výraznej rám a Včko... Srdcová záležitost, co mám po tátovi Škoda že nový monstři v týhle kubatuře jsou oproti Shiverovi prckové Protože já se svými rozměry 195 cm a 100 kg a požadavky pohodlného, cestovnějšího posedu taky musim koukat na velikost motky

Naposledy editováno 28.08.2011 21:42:10

28.8.2011 v 23:13 | Nahoru | #5
Napadá mě snad ještě V-Strom

28.8.2011 v 23:36 | Nahoru | #6
FiFi.> to už neni ono Chápu že vyloženě na cesty jsou jiné motorky, ale jak řikám tady trochu hraje i roli styl motorky a najednu stranu radši se přikloním k tomu sportovnějšímu stylu, nemá cenu pořizovat enduro, když na delší cestování so bude jezdit tak 5x do roka, jinak bude motka sloužit jako každodenní přibližovadlo do školy a práce

Já jsem již skoro rozhodnut pro Shivera, jen prodat auto a YBR Jen dnes když jsem se vrátil z cesty mi napadlo jak na tom bude Shiver když jsem koukal na YBR co nebylo skoro pod bagáží vidět

Tak nějaký rámečky, popř. nějakej nosič dozadu tam nabastlit nějak půjdou, sice to bude jako na každý podobný motorce vypadal blbě, ale účel světí prostředky

Naposledy editováno 28.08.2011 23:37:22

28.8.2011 v 23:49 | Nahoru | #7
Já bych ti doporučil CBR 600F, ale nechceš čtyřhrnek, tak ne Jinak to všechno naprosto splňuje

29.8.2011 v 08:54 | Nahoru | #8
Já na tom mam držáky od GIVI, vyšší plexi Puig a vytápěný hefty, ale na cestování to stejně moc neni. Já jsem spíš sportovec, takže OK, ale teď jsem byl v jižní francii a po 300km už jsem vždycky dost trpěl. Chce to vozkoušet. Obecně mám problémy s drobnými vibracemi v řídítkách, nebo co, vždycky mi otečou prsty a pak mě taky dost bolí prdel.

29.8.2011 v 09:48 | Nahoru | #9
Ahoj - cestovat se dá na všem. Na Shiveru jsem najel cca 23 tis. Francii, Itálii, Slovinsko, Rakousko ... Dá se i ve dvou. Vše je jen o míře pohodlí...
Nosič jsem neměl, ani žádný podpůrný udělátka. Boční brašny od Givi, byly fajn jen jsem si odřel koncovky vejfuku - takže to by asi chtělo pro "citlivé duše" nějak poladit (podlepit, podepřít) Tankavak se dá taky přikurtovat ...
Shiver je příjemná motorka - určitě stojí za vyzkoušení.

29.8.2011 v 22:16 | Nahoru | #10
ahoj, najel jsem na tom letos 9tis s tim ze to mam od kvetna, 2 delsi cesty francie italie atd (sám). musim rict ze na cestovani ve dvou to neni vubec, s holkou jedu do 150km na výlet, vic ani zadna nevydrzi, furt ti bude padat za krk. sedlo pro ridice je dost dlouhe a spolujezdec pak zakonite sjizdi k nemu. o pohodli se mluvit nedá. naproti tomu uzasna vec je kdyz se chces projet nekde 1000km odsud protoze tam pohodlne dojedes a sportovne pojezdis. sedlo spolujezdce je idealni vec na origo batuzek aprilia do ktereho se vejde vse potrebne na 4 dny jezdeni (spani v hotelu)

31.8.2011 v 20:23 | Nahoru | #11
Zdar, letos jsem na Shiveru absolvoval 7denni dovolenou, celkem 2350 km. Uricte existuji pohodlnejsi motorky (ktere jsou na cestovani primo delane), ale i tak me pouzitelnost Shivera na delsi cesty prijemne prekvapila. Vepredu jsem mel tankvak Givi T480, upina se na krouzek na nadrz, ze ktereho jsem naprosto nadseny, rozhodne doporucuju. Na zadnim sedle jsem mel dve nepromokave (odzkouseno) tasky Kriega (US20 a US10, bez problemu by sla jeste jedna US10 pridat), ktere se taky velmi osvecily. Celkem jsem mel tedy k dispozici 54 litru, aniz by to jakkoliv omezovalo posez, ovladatelnost atd.

Pro inspiraci:

picasaweb.google.com/104489384524875620206/MotodovolenaAlpy2011

Naposledy editováno 31.08.2011 20:24:59

7.9.2011 v 08:09 | Nahoru | #12
sp00k> Čau, vím že to sem moc nepatří, ale jak jsi spokojenej s těla laďákam od Leo Vince a kolik tě stáli. Dík

7.9.2011 v 10:57 | Nahoru | #13
shiver je krasnej,vcera jsem ho ocumoval ve spiritu kdyz ja dam na fact. 350-400 za den tak ty na shive min.500

8.9.2011 v 20:09 | Nahoru | #14
Něco dalšího např. tady. Napsalo tam taky pár lidí, co tu motorku mají...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver a cestování

28.9.2011 v 09:30 | Nahoru | #15
kozojedy> Narazila jsem na stejný problém. Shivera jsem si koupila letos v létě. Nicméně jsem trochu narazila právě u Givi (v odkazu, který jsi poslal). Chtěla jsem zadní kufr, aby neudělal z motorky auto , ale napsali mi, že se nevyrábí
Nicméně jsem se chtěla zeptat, jestli máte někdo zkušenost s opravou relátka, která se u r.v. 2007-2009 dělala? Nějaký doporučený servis ve středních Čechách, či Praze. (mimo Aspirit na Praze 4).
A každé další vychytávky na tuhle motorku klidně pište..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver a cestování

29.9.2011 v 08:41 | Nahoru | #16
Ánina> Čest. Mám Shivera od loňskýho prosince, letos 10000km. Mám tam plexi PUIG - doporučuju, vyhřívaný hefty RaG - doporučuju. Na dovču nasazuju podpěry pod brašny GIVI - doporučuju, musel jsem ale drobet bastlit, na ročník 2010 se nedělají, použil jsem tedy na starší a dodělal držáky na stupačky spolujezdce. Ještě to přes zimu dofintím tak, aby šlo nasazovat podpěry bez montování a brašny na tom držely bez popruhů. Na řídítkách mám držák na mobil s navigací + vyvedenou nabíječku na mobil + USB. Jo, a ještě laďáky. Ostatní se dočteš tu, vládneš li AJ. Kdyby něco, dej vědět.

29.9.2011 v 18:15 | Nahoru | #17
Filipvele>já jí koupila v létě.. už jsem po ní pokukovala loni, ale nebyly na ní penízky, tak jsem koupila Kawasaki ER6n, tu jsem letos vyměnila za Shivera.. je to mazel.. laďáky tam mám taky prvně jsem zvažovala, že je vyměním zpátky za originál - ty jsem k tomu dostala, když jsem to kupovala.. ale pak přestože je na můj vkus až dost hlasitá, tak to má ohromnou výhodu - hlavně při ježdění v Praze - že mě všichni slyší.. takže je tam nejspíš nechám.. trochu mě teď teda zklamalo to, že mi už několik prodejců příslušenství napsalo, že zadní držák na kufr se na to prostě nevyrábí.. takže to nejspíš vyřeší taška na sedlo a malý tankbag na víčko nádrže.. protože pod sedlo fakt jdou dát jen klíče.. (u ER6 se tam vešlo i nářadí a lékárnička).. ještě jsem nikde dál nebyla, tak nemám zkušenosti s delšími cestami.. letos jsem jí koupila spíš proto, že moje motorkářské srdce po prodeji Kawasaki nějak chřadlo.. moc jsem toho nenajezdila (cca 2000km), protože jsem byla v červnu na operaci ramene, takže jsem spíš rehabilitovala než jezdila.. ale příští rok to doženu, to slibuju..

29.9.2011 v 18:23 | Nahoru | #18
Ánina> Ok. Držák na kufr se pravděpodobně opravdu nedělá. Ale nechá se udělat na zakázku, viděl jsem pár zdařilých konstrukcí. Zkus sehnat nějakýho šikovnýho zámečníka. Jinak lékárnu s troškou kombinování pod sedačku k nářadí nacpeš. Na zámek jsem si udělal držák u stupačky spolujezdce.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 5 22.4.2024 v 17:24 Gahan37
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver V2OTZ 7 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 10.3.2024 v 18:57 Gahan37
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R Aprilia SL 750 Shiver, BMW F 800 R QuincyMax 29 20.1.2024 v 16:06 dracek117
Zadní brzdič demontáž Aprilia SL 750 Shiver, Aprilia SL 750 Shiver GT fanda.hudek 0 24.7.2023 v 19:46 fanda.hudek