globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cukání motoru okolo 2800ot/min
25.8.2011 v 21:09
Ahoj Kapové, tak jsem si taky pořídíl jednoho Capouše a po ujetí cca 3000 km mi to začalo poškubávat okolo 2500 - 3000ot/min. Poškubánání je horší a horší. diagnostika samozřejmně mlčí, a po odpojení čídla na škrtící klapce a čídla otáček na klice se taky nic neděje. Diagnostika je pořád čístá, ani EFI nebliká. Můžete mi někdo poradit co s tím??? Někde jsem četl, že jsou předhrát v řídící jednotce vstřikovací mapy. Můžete mi poradit kde a co to stojí ?? (jo a samozřejmně se mi vysypal regulátor dobíjení)
tel. je 602496499 dík

1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min

26.8.2011 v 11:45 | Nahoru | #1
Koupit japonskou motorku. Líp udělat nemůžeš.

1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min

26.8.2011 v 11:54 | Nahoru | #2
nejdřív vyřeš dobíjení, pak teprv řeš škubání... btw 2500 je pro tenhle motor docela málo, bych řekl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

26.8.2011 v 12:47 | Nahoru | #3
FiZzeR> JO JO dobíjení je vyřešeno, výměna regulátoru, teď to drží ukázkových 14.2 bez i se světly. 2500ot je málo, ale když se rozjíždíš na křižovatce tak přes ně prostě musíš š

cukání motoru okolo 2800ot/min

26.8.2011 v 12:51 | Nahoru | #4
škubání může být důsledek tankování nekvalitního benzinu. (osobní a nikoliv subjektivní zkušenost)

edit: asi ti to nepomůže, ale stejnej problém jsem měl i u auta (2.5V6 benzin). Při rozjíždění mi to cukalo asi od 1500-2500rpm a nakonec to bylo nevhodně zvolenýma svíčkama (ne parametrama - ty odpovídaly hodnotám v tabulkách výrobce, ale kupodivu značkou - Brisk na tom motoru prostě nefungovaly, a to byly jednou tak dražší než standardní NGK...)

Naposledy editováno 26.08.2011 12:57:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

26.8.2011 v 19:44 | Nahoru | #5
WhiteS> ty jseš fakt kokot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

28.8.2011 v 19:29 | Nahoru | #6

dadozr7 píše: WhiteS> ty jseš fakt kokot



Tohle je rada nad zlato. Jsem přesvědčen o tom, že brzy to taky pochopíš ...

(reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

31.8.2011 v 15:56 | Nahoru | #7

WhiteS píše: Tohle je rada nad zlato. Jsem přesvědčen o tom, že brzy to taky pochopíš ...


Každá skušenost podložená lety praxe a desítkami tisíc najetých kilometrů se samozřejmě cení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

31.8.2011 v 16:04 | Nahoru | #8
zbynek2006> Pokud víš bezpečně, že máš čistý vzduchový filtr, tak začni u toho benzínu. Nedávno jsem taky natankoval nějaký šunt a při otáčkách blízko volnoběhu mi to dokonce chcípalo. Stačilo svižnou jízdou vyjet nádrž a natankovat u kvalitní benzinky.
Pokud to nepomůže, prohlídni svíčky. Pak teprve řeš nějaké další zásahy do nastavení motoru.

(reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

31.8.2011 v 16:05 | Nahoru | #9

WhiteS píše: Tohle je rada nad zlato. Jsem přesvědčen o tom, že brzy to taky pochopíš ...



ten motor je rakouskej.. a pochybuju ze cukani kolem 3tis zpusobuje italskej ram, italsky kola, italsky brzdy....

(reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

31.8.2011 v 23:16 | Nahoru | #10
PavelETV> Nazdar pánové,
abych začal od začátku. Po Japonským stroji jsem pokukoval( V-Strom DL 1000), ale chytlo mně srdce, protože Ital má charisma. A teď k závadě.
Prošel jsem kabeláž, konektory ( protože jsem řádně zmokl), kontrola cívek, kabelů, snímače škrtící klapky. No bylo toho víc. Ve finále po výměně všech cívek s komplet kabelů. byla v P.deli JAPONSKÁ svíčka NGK. Probíjela jako svině i když byla 2 měsíce stará a najela asi 2000km. Hold nekdě udělal soudruh v Japonsku chybu. Jinak mám k prodeji nebo vyzkoušení originální cívky, pánčto těm původním nic není. Jo a kdyby jste potřebovali poradit ohledně cívek: pasujou kromně VALEO z Renaultu SCENIC ( cca 600,- za kus) taky cívky ze Suzuki GSX-R 750 - bez úprav, jako kdyby tam měly být. Teď na ně jezdím a můžu říct, že motor se chová o 50% líp.
Zatím zdar

1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min

2.9.2011 v 17:47 | Nahoru | #11
O 50% líp znamená že poškubává stále? Mám Kapoše taky a kolem třech tisíc mi lehce poškubává taky. S novejma svíčkama můžu potvrdit se to zlepší, ale neduh se projevuje pořád. Mám pocit že je to vzhledem k naladění motoru neléčitelné

(reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min

3.9.2011 v 11:52 | Nahoru | #12
Sendvic> Neškube vůbec, tahá jako kurva. S předchozím nastavením motoru nesrovnatelné.
Ale nám tam cívky z GSX-R ( dávají silnější jiskru, protože jsou konstruovány jako jedna na válec), a kabely s měděným středem ( vysokokapacitní). Rozkuchal jsem originální kabel a byl tam jeden drátek obalený izolací !!!, Možná máš kabely přerušené.
Teď jsem ještě objednal iridiové NKG, tak doufám že to budeš ještě lepší. Zdarec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist