Když jedu pomale plynule asi do 5000ot tak jede v pohodě,ale jak motor rychle vytočím a uberu tak začne chcípat a po přidání plynu cukat,chytne se zase až při větším přidání plynu,potom trvá asi půl minuty(plynulé jízdy) kdy se zase udrží na volnoběhu a nezdechne.
Nevíte někdo co by to mohlo dělat?Zatím sem vyměnil jenom svíčky po 20000km.
Dík za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Nejede po vytočení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
alci5 píše: meerecheck> Dík,dá se s tím něco dělat?
da se i rozebrat a opravit... resilo se to tu mockrat-hledej v historii. oficialni postup suzuki servisu je vymena dilu, bohuzel je to celek s celym telem vstrikovacu a stoji to asi 15-20koliku....
problem je v tom ze kdyz zavres rychle plyn tak na senzoru nespadne rychle odpor, ale klesa pomalu - ridici jednotka si mysli ze je pridano a leje tam benz, ale fyzicky je zavrena klapka, takze se motor hrozne uchlasta...
c.j: tohle diagnostika nedokaze zjistit
Naposledy editováno 19.08.2011 09:39:56
1 reakcí na tento příspěvek Nejede po vytočení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
kuliomario píše: nejdriv zacni u pikovin, do kerych bys to vubec nerek..ten na o fous stejnej problem to delalo mne - byla to preklesana hadicka od benzinu, takze jakmile sem jel vic jak 80km/h (pres 3000/ot) tak po cca 30 sekundach se to zaclo dusit, chcipat az to chciplo nebo sem musel okamzite na volnobeh a chvili pockat, nez se pres ten ohyb v hadicce docuca dost benzinu a zas pul minuty jet..no des na dalnici treba. Tak jsem vymenil hadicky a provedl sem je jinou cestou, nez byly ted, aby se to jejich zlomeni neopakovalo a pohodicka..
hele u gsxr je ta zavada pomerne typicka a to co popisuje na to presne sedi... tady bych si skoro i vsadil na ten TPS senzor...
assassin píše: hele u gsxr je ta zavada pomerne typicka a to co popisuje na to presne sedi... tady bych si skoro i vsadil na ten TPS senzor...
jasne, v pohode, ja jen, ze jsem jednou, kdyz mi na aute ruply obe svetla naraz, hledal jak magor vsude po manualech, kde je pojistka pro potkavaci svetla a malem to jel do servisu vymenit a nakonec mi fakt ruply obe zarovky :) proste sem hledal chybu kde nebyla..tim nerikam, ze nemate pravdu s tim senzorem, ale uznej, ze preklesana hadicka za 40kc a senzor za 20 koliku je kurna rozdil a v prvnim pripade to mas zkontrolovany za 5min, jinac o GSXR apod zavodacich nemam ani sajn, takze nemuzu slouzit, jen sem prihodil vlastni zkusenost ze zivota..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35768 | Včera v 23:16 radi5 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |