Ottas
3 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.
Díky Drippere - přesně tohle jsem potřeboval! Prostě se mi líbí a basta! Na D-Moto jsem zapomněl - to máš pravdu. Jak jsou na tom s cenama? Třeba banální olej a filtry - máš představu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
souhlasím ze vší,jen ne se servisem v D-motu.Tam bych si nenechal opravit ani pionýra
drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.
A skůtr Tatran je oproti Tuonu hodně pohodlnej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |