paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

3 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:01 | Nahoru | #1
Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:09 | Nahoru | #2

drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.



Díky Drippere - přesně tohle jsem potřeboval! Prostě se mi líbí a basta! Na D-Moto jsem zapomněl - to máš pravdu. Jak jsou na tom s cenama? Třeba banální olej a filtry - máš představu??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:50 | Nahoru | #3
drippera>
souhlasím ze vší,jen ne se servisem v D-motu.Tam bych si nenechal opravit ani pionýra

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 14:10 | Nahoru | #4

drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.




A skůtr Tatran je oproti Tuonu hodně pohodlnej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist