globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:44 | Nahoru | #1
K 1300 R

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:48 | Nahoru | #2
zda-li pak jsi to u te prvni kupujicimu priznal,ze ma hnuty ram ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:51 | Nahoru | #3

sherm14 píše: zda-li pak jsi to u te prvni kupujicimu priznal,ze ma hnuty ram ?



Jinak co třeba fároš 954rr jel jsem na tom a posez se mi zdál dobrej a pro mě to jelo kurva odspoda

Naposledy editováno 17.08.2011 21:52:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:55 | Nahoru | #4

_Dina_ píše: K 1300 R



jo, to jo... pujčíš mi?? :))
na to holt nemám

Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:56 | Nahoru | #5
No...rozumnej člověk zase prodá Hondu a sežene si znovu krásný ZRXko ....jak tuhle motku jendou zkusíš, tak se k ní stejně vrátíš (proti jiným motkám nic nemám, ale je to tak ....)

Naposledy editováno 17.08.2011 21:56:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:56 | Nahoru | #6

sherm14 píše: zda-li pak jsi to u te prvni kupujicimu priznal,ze ma hnuty ram ?



Samozřejmě - ty bys udělal něco jinýho??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:56 | Nahoru | #7

ilgner píše: jo, to jo... pujčíš mi?? :))
na to holt nemám



mám jen K 1200 R ale taky kurva jede !!!

Naposledy editováno 17.08.2011 21:57:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 21:59 | Nahoru | #8

nigga píše:
Jinak co třeba fároš 954rr jel jsem na tom a posez se mi zdál dobrej a pro mě to jelo kurva odspoda



Jo, jo - trefa - tu mám taky v hledáčku! Ale zatím vyřazena ze dvou důvodů:
- řidítka - prostě jsem si zvykl na široký a vždycky jsem je měl. Za těma vohnutejma dolu si připadám jak pitomec..
- cestování - jako první jsem se o ní dočetl, že bolí prdel

(reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:00 | Nahoru | #9

_Dina_ píše: mám jen K 1200 R ale taky kurva jede !!!



Rozpočet 120 - 125 tis.... :(((

(reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:00 | Nahoru | #10

ilgner píše: Samozřejmě - ty bys udělal něco jinýho??


ja ne,jen vim jak to dneska chodi dobre ze se porad najdou poctivi lidi

3 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:01 | Nahoru | #11
Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.

Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:02 | Nahoru | #12
B-King

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:09 | Nahoru | #13

drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.



Díky Drippere - přesně tohle jsem potřeboval! Prostě se mi líbí a basta! Na D-Moto jsem zapomněl - to máš pravdu. Jak jsou na tom s cenama? Třeba banální olej a filtry - máš představu??

Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:23 | Nahoru | #14
tady mas servis

a co treba X11?? taky honda, ale pry dobra.

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

17.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #15
Kup šlechtěnou ZRX a nevymejšlej vymyšlené

Špageti versus rejže

17.8.2011 v 23:05 | Nahoru | #16
B-Kinga

(reakce na) Špageti versus rejže

17.8.2011 v 23:36 | Nahoru | #17

mm-art-airbrush píše: Kup šlechtěnou ZRX a nevymejšlej vymyšlené



Tak tak...sežene ji do 80 tis a ještě mu skoro 50tis zbyde na dvě krásný dovolený

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 06:04 | Nahoru | #18
Mě teda průběh výkonu u tuona moc nenadchl,do 4 tis. otáček to skoro nejede,potom trosku zabere a od 6 letí,to mluvím o 2003,něco jsem najel i na 2006 a už je to trošku lepší,ale pořád se do 5- 6 tis. nedá se ZRX srovnat,možná si trochu pohrát s převody a bylo by to lepší.Já teť plánuju přestup ze ZRX Na speed tripl.Projeď ji a uvidíš co ti sedne líp.

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 07:27 | Nahoru | #19
Já to zkombinoval

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:09 | Nahoru | #20
Ježíšmarjá jak můžete novější Tuono srovnávat ze ZRX??? Kawa je těžká a neohrabaná. Normální retro-bike. Sice je krásná, to sice ano, ale tím to končí. Oproti ní se tuňák vodí jako lehkonohá baletka. No ještě k tomu D-Motu. Jedná se o autorizovaný servis. Kluci asi něco umí, ikdyž jak tvrdím já, kdo nemá na to, aby se uživil vlastníma rukama, pracuje v autorizovaném servisu. Ovšem to se týče mojich zkušeností třeba ve Škoda auto. V DMotu nevím, tam jsem motorku neměl. ALe co řešíš. Oleje, filtry,svíčky si doma uděláš sám a na velký servis (12tis.) což jsou ventily apod. si tam zajedeš a to si myslím bez problémů zvládnou. Ceny? Asi úplně normální jako všude jinde. Myslíš, že by si mohl dovolit někdo v dnešní době být výrazně dražší a nebo levnější oproti konkurenci? To asi těžko.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:15 | Nahoru | #21

strakon píše: Já to zkombinoval


1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:44 | Nahoru | #22
vím o krásné a šlechtěné aprilii RSV 1000,je to střela a kamoš ji ted prodává asi 70km od Brna přes Buchláky
Stačí se ozvat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:50 | Nahoru | #23
drippera>
souhlasím ze vší,jen ne se servisem v D-motu.Tam bych si nenechal opravit ani pionýra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 08:57 | Nahoru | #24
Jejdapatník...> jestli koupíš Italku dej vědět,dám ti kontakt na super servisáka u Brna,který ladí závodní Ducatky a ceny za díly i práci má poloviční.Navíc D-moto je D-moto,což nechci dál rozvádět

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 10:16 | Nahoru | #25
drippera - podepisuju to co píšeš

Jejdapatník...> opravdu porovnáváš dva rozdílný světy. Tuono v zatáčkách je setsakra rychlý (teda jestli ho pilot nebude omezovat ) a to že jede víc než 200 je bez debat. Cestování - záleží jen na úhlu pohledu na čem se dá nebo nedá cestovat.
Kawu si měl - Aprilku ne - jak už bylo psáno výš - otevři dveře do dalšího světa a poznáš ...

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 11:16 | Nahoru | #26
souhlasim s Dripperem , ta motorka ma svoje a kdyz cloveka chytne, tak jen tak nepusiti... Je to dobra hracka a v zatackach ji spis omezuje to zarizeni mezi riditka-sedackou a stupackami ... Jinak ja jel s Tuonem do alp a dalo se to v pohode, spis jen dodrzovat predpisy .... Tuono me chytlo a tak jsem zacal prodavat sveho ctyrvalce, nejak na nem zacla byt nuda

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 11:30 | Nahoru | #27
potvrzuju všecko co poudál kořeň Drippera.
celkově se dá říct, že nechápu dotazy ohledně motorky na foru typu ano či ne (sám sem se tak taky dříve vyptával )
tady Ti málokdo poradí něco konkrétního, a nemůžeš to mít nikomu za zlé, každý znás bude motorku vnímat jinak - podle sebe.
u Tuona na kterém jsem se jeden vozil můžu říct, že ho každý hodnotí stejně (plusminus samozřejmě) = rychlá, lehoučká, pevná, vzteklá a neustále hecující motorka, kterou bych nestavit zrovna barák koupil zfleku, pač je nádherná, krásně udělaná a má prostě charakter, o kterém lidi s hondou říkají, že neexistuje
svez se a uvidíš, u mně to bylo tak, že až bude zbytečných pár peněz du do toho, je to holt fascinace.
kéž už by ty zbytečné love někde byly
tak zlom vaz a rozum ddo hrsti fyzika funguje i na Tuonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 13:24 | Nahoru | #28
Hockin> No jak jsem psal, já nevim. Osobní zkušenosti nemám. Nemůžu soudit. Ovšem mám dvorního mechanika, který je sice "garážový" ovšem na vysoce profesionální úrovni a tomu svěřím i své největší poklady. NIKDY mě nezklamal a pokud to nebude nezbytně nutné,od "autorizovaných" servisů v ČR ruce pryč!

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 13:26 | Nahoru | #29
Jinak kluci díky za souhlasné komentáře! Je vidět, že pár týpků už taky dozrálo a máte rozum!!!!!

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 14:10 | Nahoru | #30

drippera píše: Ach jo. Furt dokola. Hele já jsem sednul z GSX1400 na Tuono. Ikdyž s nějakou mezistanicí. Dvouválce mají prostě jiný charakter. Nejedou do čtyřech, střed je pohádkovej a rvou někam k devíti tis. Často se tam řadí, ale zase úžasně brzdí motorem. GSX1400 by stačily dva kvalty, jednička a šestka. Ale zas to byla nuda a docela těžký a uhoupaný autobus. Musíš sám vědět, co od motorky očekáváš. K Italům musí člověk dozrát a neser mě s těma kecama o spolehlivosti. Každá motka má nějaké závady! A nebo taky třeba nemá žádné! Servis v okolí Brna je přece v D-Motu (DUCATI, aprilia, Husqvarna,...) a pokud nenatrefíš na vyloženě špatný kus a pokud se o ni předchozí majitel staral alespoň z poloviny, co třeba já nemůže se ti nic vysrat a i italská motorka bude šlapat jako hodinky. Pokud dostane to, co potřebuje. No a nebudu tady vokecávat otřepané fráze, že s italem uděláš daleko víc muziky, než z jakoukoliv rejží a že tě to musí chytit a nikdy tě to nepřestane bavit. Můžeš vstoupit do světa pořádných podvozků, funkčních brzd a úžasného designu. Ale rozhodnutí je jenom a jenom na tobě kámo! Jo a turostika se dá jezdit na všem! Já jezdim ve dvou na SFm, někdo tvládne na Tuonu Alpy a jinej Brečí, že MULTISTRADA není na turistiku, že je tvrdá a nepohodlná. Hele můj tchán dojel na skůtru Tatran do Yugoslávije a nebečál!!!!!! Tak nebuďte rozežraní.




A skůtr Tatran je oproti Tuonu hodně pohodlnej.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist