Motorka sice nejezdí (je třeba vyměnit ložiska v motoru prý), ale jinak je zcela kompletní, nikdy nebouraná, prvním a jediným majitelem byl prastrýc. Ikdyž nemám vůbec žádné zkušenosti s renovací veteránů, tak přemýšlím o tom, že se do toho pustím. Nebudu čekat na to, až ji někdo vyhodí do šrotu. Může renovaci zvládnout i úplný začátečník?
Ještě před tím, než se do renovace pustím bych chtěl vyřídit legislativní věci. V úřednickém "šimlu" se nevyznám už vůbec, a tak bych chtěl poprosit o radu zkušenější. Prastrýc motorku "odhlásil", zbyl mu pouze velký TP s ustřiženým rohem a razítkem VYŘAZENO 6.12.1999. Předpokládám tedy, že takto vyřazený stroj už nepůjde znovu přihlásit, mám pravdu?
Kdybych si sehnal "živé" papíry na stejný typ motocyklu, jak mám postupovat, aby bylo moto možné zaregistrovat na mou osobu (jaká čísla přerazit nebo tak podobně)? Kdybych se pustil do renovace, tak motorka nebude dlouhou dobu pojízdná, takže STK by mi nedali. Mám tedy případně papíry shánět až po renovaci nebo již teď? Jak jste to udělali Vy?
Omlouvám se za případné zmatky v terminologii, ale opravdu se v té úředničině nevyznám a jak znám místní ouřady, tak ti raději řeknou, že to nejde jenom aby nemuseli nic dělat. A to by bylo škoda, protože ta motorka je opravdu zachovalá...
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/450 - prosím o radu s přihlášením
Jinak ta patina je fajn, mě se sice více líbí nová "leštěnka", ale zase ten zub času nic nenahradí.
Foto zatím nemám, až to dotáhnu od strýce do garáže, tak nafotím.
Naposledy editováno 15.08.2011 15:13:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/450 - prosím o radu s přihlášením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/450 - prosím o radu s přihlášením
čzťák píše: kasmar> Oki, napsal jsem na místní nejbližší veteránský klub do Kroměříže, tak uvidím, co mi napíší.
Jinak ta patina je fajn, mě se sice více líbí nová "leštěnka", ale zase ten zub času nic nenahradí.
Foto zatím nemám, až to dotáhnu od strýce do garáže, tak nafotím.
Uvidis, jak se na to budou veteranisti divat. Pokud nejsou chromy rezave (dubkovane) a lak oloupanej, je lepsi (samozrejme z meho pohledu ) to nechat v originale a jenom poradne vycistit a nakonzervovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |