bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 18:17 | Nahoru | #1
jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 21:25 | Nahoru | #2

venakucera píše: jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.



620, 750, 800 maj jednu vadu.... necinkaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 22:39 | Nahoru | #3

venakucera píše: jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.


Jo muj 620 půlmotor je na prodej

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

19.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #4
venakucera> děkuji za kvalitní příspěvěk vlastní zkušenost, zhodnocení, rada...přesně to potřebuji
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist