Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...
SPIJKER píše: presne.. ale mit o par koni vic tak by u 140 nezustalo..
a druhak.. dejte mu do ruky neco silnejsiho, jako mate vy.. chvili ho nechte na tom pojezdit.. a pak uz mu nikdy stacit nebudete..
3 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...
nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.
zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.
podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...
pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni
1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná
při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.
většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.
to je asi vše.
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...
- 620 + 800 + 1000 jsou nástupci, na pohled pro laika stejný ale s hodně podstatnýma změnama (především v elektrice).
- 620 jede cca jako 750 (taky mají oba jen 5 kvaltů), 800 jede cca jako 900, no a litr jede samozřejmě ještě znatelně víc (ač ne z vlastní zkušenosti).
- Suchá spojka jen 900 a 1000
- 620 a 750 horší podvozky a úzký zadní kola!
- postupem času se měnily přední kotouče, rámy a kola se měnily ze zlaté na šedou, třípaprsky se měnily za pěti, kyvky se zesilovaly, tlumiče zohlinsovaly atd., dalo by se říct, že co ročník, to unikátní kombinace dílů (hlavně teda mezitypy kolem 01 - 03).
Osobně si myslim, že smysl dává jen litr, možná ještě 800/900, ale to už je na pováženou, to už musí být láska, aby si jí majitel užíval a obhájil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS | Honzatuu | 349 | 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu |
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS | kokoška. | 16 | 25.5.2019 v 12:03 Carlo888 |
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS | Ondara | 4 | 10.9.2018 v 19:20 Ondara |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |