globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 12:40 | Nahoru | #1

SPIJKER píše: presne.. ale mit o par koni vic tak by u 140 nezustalo..

a druhak.. dejte mu do ruky neco silnejsiho, jako mate vy.. chvili ho nechte na tom pojezdit.. a pak uz mu nikdy stacit nebudete..

Me teda nezalezi na tom, jestli jsem kralem silnice kvuli 150-200k pod zadkem a moznosti kazdymu nakopat prdel ...jezdim proto, abych si uzil jizdu a kdyz mi to dela poteseni, tak i 50kW je parada, proto posledni dobou jezdim vic sam, jedu si svoje tempo, nemusim nikoho nahanet a uzivam si to maximalne ...prijde mi, ze reci o tom, ze neco omrzi a ze to "nejede" jsou jen dusledkem potreby pomerovat pera a toho, ze smyslem jezdeni dotycnych je jen se s nekym nahanet ...pak logicky misto uzivani si jizdy nevnimam zazitek z jizdy, klopeni, prace s motorkou, ale to, ze mi tenhle ujizdi, ze mu to jede vic jak me a nestiham ho dojizdet, ani kdyz to rvu co to da. Kdyz pred 20-30lety jezdili nasi "otcove" na tehdy novych motorkach(mysleno na zapade), tak jim rozhodne neprislo, ze by GSX-R750 nejelo, i kdyz nemelo ani tolik vykonu a schopnosti, co dnesni 6ka. Takze to, ze jsou nizsi vykony motorek zavrhovany neni ani tak o koncepci 2v 4v, ale o tom, ze spouste lidi se jezdeni smrsklo v zavody napric kubaturama ....kdyz jedu sam, nikdy mi v hlave nevyskakuje potreba mit dvakrat vykonnejsi stroj, to az kdyz jedu s nekym na litru a musim nahanet jeho rovinkareni s 50kW nahacem a tak to, ze tedka budu kupovat 100konovku znamena jen to, ze si chci splnit sen o 3valci, ale kdyz nechci dalsiho veterana, tak slabsi i kdybych chtel, neexistuje

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 18:17 | Nahoru | #2
jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2011 v 20:48 | Nahoru | #3
- 750 + 900 jsou starší modely cca 98-02
- 620 + 800 + 1000 jsou nástupci, na pohled pro laika stejný ale s hodně podstatnýma změnama (především v elektrice).

- 620 jede cca jako 750 (taky mají oba jen 5 kvaltů), 800 jede cca jako 900, no a litr jede samozřejmě ještě znatelně víc (ač ne z vlastní zkušenosti).
- Suchá spojka jen 900 a 1000
- 620 a 750 horší podvozky a úzký zadní kola!
- postupem času se měnily přední kotouče, rámy a kola se měnily ze zlaté na šedou, třípaprsky se měnily za pěti, kyvky se zesilovaly, tlumiče zohlinsovaly atd., dalo by se říct, že co ročník, to unikátní kombinace dílů (hlavně teda mezitypy kolem 01 - 03).

Osobně si myslim, že smysl dává jen litr, možná ještě 800/900, ale to už je na pováženou, to už musí být láska, aby si jí majitel užíval a obhájil.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist