bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 12:40 | Nahoru | #1

SPIJKER píše: presne.. ale mit o par koni vic tak by u 140 nezustalo..

a druhak.. dejte mu do ruky neco silnejsiho, jako mate vy.. chvili ho nechte na tom pojezdit.. a pak uz mu nikdy stacit nebudete..

Me teda nezalezi na tom, jestli jsem kralem silnice kvuli 150-200k pod zadkem a moznosti kazdymu nakopat prdel ...jezdim proto, abych si uzil jizdu a kdyz mi to dela poteseni, tak i 50kW je parada, proto posledni dobou jezdim vic sam, jedu si svoje tempo, nemusim nikoho nahanet a uzivam si to maximalne ...prijde mi, ze reci o tom, ze neco omrzi a ze to "nejede" jsou jen dusledkem potreby pomerovat pera a toho, ze smyslem jezdeni dotycnych je jen se s nekym nahanet ...pak logicky misto uzivani si jizdy nevnimam zazitek z jizdy, klopeni, prace s motorkou, ale to, ze mi tenhle ujizdi, ze mu to jede vic jak me a nestiham ho dojizdet, ani kdyz to rvu co to da. Kdyz pred 20-30lety jezdili nasi "otcove" na tehdy novych motorkach(mysleno na zapade), tak jim rozhodne neprislo, ze by GSX-R750 nejelo, i kdyz nemelo ani tolik vykonu a schopnosti, co dnesni 6ka. Takze to, ze jsou nizsi vykony motorek zavrhovany neni ani tak o koncepci 2v 4v, ale o tom, ze spouste lidi se jezdeni smrsklo v zavody napric kubaturama ....kdyz jedu sam, nikdy mi v hlave nevyskakuje potreba mit dvakrat vykonnejsi stroj, to az kdyz jedu s nekym na litru a musim nahanet jeho rovinkareni s 50kW nahacem a tak to, ze tedka budu kupovat 100konovku znamena jen to, ze si chci splnit sen o 3valci, ale kdyz nechci dalsiho veterana, tak slabsi i kdybych chtel, neexistuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 13:14 | Nahoru | #2

Jindra650 píše: Me teda nezalezi na tom, jestli jsem kralem silnice kvuli 150-200k pod zadkem a moznosti kazdymu nakopat prdel ...jezdim proto, abych si uzil jizdu a kdyz mi to dela poteseni, tak i 50kW je parada, proto posledni dobou jezdim vic sam, jedu si svoje tempo, nemusim nikoho nahanet a uzivam si to maximalne ...prijde mi, ze reci o tom, ze neco omrzi a ze to "nejede" jsou jen dusledkem potreby pomerovat pera a toho, ze smyslem jezdeni dotycnych je jen se s nekym nahanet ...pak logicky misto uzivani si jizdy nevnimam zazitek z jizdy, klopeni, prace s motorkou, ale to, ze mi tenhle ujizdi, ze mu to jede vic jak me a nestiham ho dojizdet, ani kdyz to rvu co to da. Kdyz pred 20-30lety jezdili nasi "otcove" na tehdy novych motorkach(mysleno na zapade), tak jim rozhodne neprislo, ze by GSX-R750 nejelo, i kdyz nemelo ani tolik vykonu a schopnosti, co dnesni 6ka. Takze to, ze jsou nizsi vykony motorek zavrhovany neni ani tak o koncepci 2v 4v, ale o tom, ze spouste lidi se jezdeni smrsklo v zavody napric kubaturama ....kdyz jedu sam, nikdy mi v hlave nevyskakuje potreba mit dvakrat vykonnejsi stroj, to az kdyz jedu s nekym na litru a musim nahanet jeho rovinkareni s 50kW nahacem a tak to, ze tedka budu kupovat 100konovku znamena jen to, ze si chci splnit sen o 3valci, ale kdyz nechci dalsiho veterana, tak slabsi i kdybych chtel, neexistuje



krasnes to napsal.. budu teda chvili za rozumnyho jo..

jenze (zucela mimo tema..) pred deseti lety s MS Endurance jezdili casy reknu okolo 2:10 v Brne na superbikovy GSXR750, tedy dost upraveny motorce.. No a dnes sednes na Bawo (ten samej jezdec) a bez uprav jen na slusnych gumach zajedes (na serii) 2:08.. (jeden muj kamarad jezdil na prelomu tisicileti..)

jinak ja takky rikam.. (ale vetsinou ne tady na foru.. ) ze sranda je na kazdy motorce.. sam si moc dobre pamatuju dobu kdy GS500 bylo vrcholem blaha a kosmicka lod Enterpice.. ale jen do ty doby nez pred tebe nekdo postavi treba i prvni starou R1.. a ta se zase zmensi hned jak vedle ni postavis bawo, nebo 1198..

ono taky zalezi na preferencich.. co kdo chce.. ja se na motorce nepotrebuju kochat..na to mam auto (nekdy) a ovladani si uziju i kdyz nekoho nahanim.. a me to bavi tak.. proste chci motorku ktera bude rychla.. jezdim do říše a tech moznosti kdy uz tacho stoji a otackomer jde dal za rok neni jen par..
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist