globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 23:40 | Nahoru | #1

t_freedom píše: nevím proč hodně lidí potřebuje tolik koňů ... nikdo vůbec neřeší váhu.

Přitom když máš 180kg/ 90HP => 0,5 hp/kg

nebo máš litra kterej má 225-230kg/ 140HP => 0,6hp/kg

stejně tě udělá ten polomotorovej slaboch, protože 30-50kg váhy prostě udělá svoje a v technickejch pasážích na tebe prostě široká čtyřválcová stavba nemá. Koně jsou koně, ale kila nevochčiješ, ty se musej umět vodit a odbrzdit.

...ale fakt je ten, že nejlepší "kompromis" je polomotor s nízkou vahou a obrovským výkonem a ještě lepšíma brzdama



ja to vedel ze me mas rad...

jen nechapu (takovej velkej kluk) proc zustavas tak pri zdi...asi se bavis o cestakach vid?

230 kg a 140 k - to snad mela jeste ZX9 ne? nebo ThunderAce.. no mozna mely taky o par kg vic..

dnes je to 206 kg s dvojlaufem a plnou nadrzi a 190 k s naporem.. jasne muzeme se prit ze tam naky chybej.. ale s 90 konma toho moc nevymylis

..k tomu vodění.. skoda ze jsem lakomec a je mi lito zainvestovat do kawy.. ma jen 125 k a vazi natankovana urcite kolem 280 kg... rok vyroby je 86... nechci rict ze bych na ni honil supersporty.. ale slabsi a ne velmi dobre vedeny polomotory by se asi zle cervenaly..!

KLICÍ.. VY TY POLOMOTORY PROSTE PRECENUJETE ANIZ BYSTE VEDELI CO SE DA DELAT NA LEHKYM CTYRVALU..

a ten kluk co postnul ta trivalcova videa ma mozna pravdu.. ale jeste to musim otestovat.. ale nejdriv musi polomotor z baraku.. nemuzu mit 5 motorek.. to by jedna musela prezimovat na desti.. a domu by me asi prestali poustet

Naposledy editováno 15.08.2011 23:50:13

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #2
SPIJKER> zase přišel prudit

Hele, mě rychlosti nad 200km/h fakt nezajímaj. Jsou borci co dají se 130HP polomotorem Most za 1:48 (Jindra Hudeček 749SP) což je myslím slušnej výkon. Což mi logicky vnuká myšlenku:

1) Jestliže se na okruhu dá se 130lehkejma polomotorovejma koněma zajet čas o 12s pomalejší než rekord - nač potřebuju 200HP?
2) Do 120km/h můžu díky umu, a níž položenýmu krouťáku zatápět čtyřválcový SS potvoře i na rozjezd
3) V zatáčkách budu díky krátkýmu rozvoru a nižší váze vždycky lepší i s míň koňma.

4) Na rovině na mě snad někde počkaj ...

Těch 80HP jsem bral tak někdy až se zklidním... pořítám tak kolem 80.narozenin

Všechny body nahoře smáze každej argumentem, že "JDE VŽDY O MEZIKUS" a je to svatá pravda.
Kolik SS 600ccm jsem dal s 1200ccm ZRX na Dubé a to se hoši snažili z kolmo postavený motorky spustit koleno až na zem

Naposledy editováno 16.08.2011 09:38:45
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist