globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

4 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #1
nevím proč hodně lidí potřebuje tolik koňů ... nikdo vůbec neřeší váhu.

Přitom když máš 180kg/ 90HP => 0,5 hp/kg

nebo máš litra kterej má 225-230kg/ 140HP => 0,6hp/kg

stejně tě udělá ten polomotorovej slaboch, protože 30-50kg váhy prostě udělá svoje a v technickejch pasážích na tebe prostě široká čtyřválcová stavba nemá. Koně jsou koně, ale kila nevochčiješ, ty se musej umět vodit a odbrzdit.

...ale fakt je ten, že nejlepší "kompromis" je polomotor s nízkou vahou a obrovským výkonem a ještě lepšíma brzdama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:03 | Nahoru | #2
t_freedom> Me to rikat nemusis, do zatacek staci malo ...to se nas drzi i kamos na CB400 ze 70.tych kdyz jede bez mozku a na rovinkach nejedem vic jak 140 ....ale zas ty polomotory neprecenovat, motor jako motor a vic je limitem podvozek a um ridice, jak vykon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:31 | Nahoru | #3
t_freedom> myslim, že ty máš, co se poměru váha/výkon/ovladatelnost týká, jednu z nejlepších věcí

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 18:08 | Nahoru | #4
t_freedom> taky si myslím záleží kolik váží jezdec.Můžeš mít sebelehčí stroj,ale když budeš sám vážit 150 kg,tak je lepší mít sice těžší motorku,ale s pořádným výkonem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 23:40 | Nahoru | #5

t_freedom píše: nevím proč hodně lidí potřebuje tolik koňů ... nikdo vůbec neřeší váhu.

Přitom když máš 180kg/ 90HP => 0,5 hp/kg

nebo máš litra kterej má 225-230kg/ 140HP => 0,6hp/kg

stejně tě udělá ten polomotorovej slaboch, protože 30-50kg váhy prostě udělá svoje a v technickejch pasážích na tebe prostě široká čtyřválcová stavba nemá. Koně jsou koně, ale kila nevochčiješ, ty se musej umět vodit a odbrzdit.

...ale fakt je ten, že nejlepší "kompromis" je polomotor s nízkou vahou a obrovským výkonem a ještě lepšíma brzdama



ja to vedel ze me mas rad...

jen nechapu (takovej velkej kluk) proc zustavas tak pri zdi...asi se bavis o cestakach vid?

230 kg a 140 k - to snad mela jeste ZX9 ne? nebo ThunderAce.. no mozna mely taky o par kg vic..

dnes je to 206 kg s dvojlaufem a plnou nadrzi a 190 k s naporem.. jasne muzeme se prit ze tam naky chybej.. ale s 90 konma toho moc nevymylis

..k tomu vodění.. skoda ze jsem lakomec a je mi lito zainvestovat do kawy.. ma jen 125 k a vazi natankovana urcite kolem 280 kg... rok vyroby je 86... nechci rict ze bych na ni honil supersporty.. ale slabsi a ne velmi dobre vedeny polomotory by se asi zle cervenaly..!

KLICÍ.. VY TY POLOMOTORY PROSTE PRECENUJETE ANIZ BYSTE VEDELI CO SE DA DELAT NA LEHKYM CTYRVALU..

a ten kluk co postnul ta trivalcova videa ma mozna pravdu.. ale jeste to musim otestovat.. ale nejdriv musi polomotor z baraku.. nemuzu mit 5 motorek.. to by jedna musela prezimovat na desti.. a domu by me asi prestali poustet

Naposledy editováno 15.08.2011 23:50:13
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist