globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co takle obrat??
 
13.8.2011 v 20:32
Zdravím Bikery a naše kolegyně,
všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

26.8.2011 v 10:18 | Nahoru | #211
RIKORR> Me je to v podstate jedno, ale mozna stoji za precteni:

Převzato z LPX.CZ a týká se Yamahy R1 ... Údaje výrobce dělají silný dojem - 150 k/10.000 ot/min a 108 Nm při 8.500/min, ale už první testy ukázaly, že skutečnost je výrazně nižší - okolo 144 koní. Že se naměřené hodnoty u takhle silných motorek často odchylují od oficiálních údajů je celkem normální, souvisí to s použitým měřícím vybavením a s podmínkami při měření. Suzuki GSX-R 1000 nebo Honda CBR 1100 XX dosahují asi 95% udávaného maxima, což je plně v toleranci. Jedinou výjimkou je dosud Kawasaki ZX-9R, která s naměřenými 144 k údaje výrobce překračuje...

Vychází mi z toho jediná věc: HONDA JE HONDA

Zbytek o vykonu Kawasaki ZRX je na mejch strankach:

http://www.volny.cz/...estovani/zrx1100.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

26.8.2011 v 14:00 | Nahoru | #212
romixx> jen k tvymu clanku a meneni vacek ....vykon ve vysokych otackach ti proti ZZR pada minimalne z toho duvodu, ze ventilovy pruziny jsou pocitany na nizsi otacky a tak plneni uz nebude uplne ono, nehlede na mozny upravy i v jinych smerech jako kanaly a karbce. s tim vyssim vykonem proti uvadenym bych byl vazne nadmiru opatrnej, protoze je to mereny v nestacionarnim rezimu na valcovy brzde a presnost je dost diskutabilni ...kdyby skutecne neupravena seriva motorka bezne mela vyssi vykon, vyrobce by to pysne uvadel, protoze v kazdy fabrice se delaji mereni vykonu seriovych kusu

(reakce na) Co takle obrat??

29.8.2011 v 10:14 | Nahoru | #213
Jindra650>

Ahoj.

Diky za reakci, nicmene ZRX me jiz dlouho nezajima, tak se nebudu prit. Presto jen pro zajimavost - ventilove pruziny ZRX a ZZR maji v katalogu ND stejne objednaci cislo, tedy predpokladam, ze jejich tvrdost a amplituda je stejna. S plnenim mas samozdrejme pravdu, uz jen tim, ze ZZR ma polospadove karburatory.

(reakce na) Co takle obrat??

30.8.2011 v 11:42 | Nahoru | #214
VeFeRák> jojo, poučenej, nepočítal jsem závodní motorky...

(reakce na) Co takle obrat??

30.8.2011 v 11:45 | Nahoru | #215
Jindra650> děkuju za ponaučení, myslel jsem 6 V v civilním kabátu...

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

30.8.2011 v 13:03 | Nahoru | #216
někde to s tím šestiválem začít musí, to samé s V4, taky u sportu...

(reakce na) Co takle obrat??

30.8.2011 v 15:46 | Nahoru | #217
VeFeRák> souhlasím....ještě dotaz mito toto vlákno... - co máš proti VTECU - najel jsem s ním přes 30 tis. km a naprostá spokokojenost - když chceš, dá se držet pořád nad 7 tis. otáček s Vtecem, jinak cestovně se drže po 7. Jediné co mi na VFR vadilo byly vytahané ruce a bolavej zadek u cest kolem tisíce km...a nemělo to radio)), proto jsem přesedlal...)
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist