všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Převzato z LPX.CZ a týká se Yamahy R1 ... Údaje výrobce dělají silný dojem - 150 k/10.000 ot/min a 108 Nm při 8.500/min, ale už první testy ukázaly, že skutečnost je výrazně nižší - okolo 144 koní. Že se naměřené hodnoty u takhle silných motorek často odchylují od oficiálních údajů je celkem normální, souvisí to s použitým měřícím vybavením a s podmínkami při měření. Suzuki GSX-R 1000 nebo Honda CBR 1100 XX dosahují asi 95% udávaného maxima, což je plně v toleranci. Jedinou výjimkou je dosud Kawasaki ZX-9R, která s naměřenými 144 k údaje výrobce překračuje...
Vychází mi z toho jediná věc: HONDA JE HONDA
Zbytek o vykonu Kawasaki ZRX je na mejch strankach:
http://www.volny.cz/...estovani/zrx1100.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Ahoj.
Diky za reakci, nicmene ZRX me jiz dlouho nezajima, tak se nebudu prit. Presto jen pro zajimavost - ventilove pruziny ZRX a ZZR maji v katalogu ND stejne objednaci cislo, tedy predpokladam, ze jejich tvrdost a amplituda je stejna. S plnenim mas samozdrejme pravdu, uz jen tim, ze ZZR ma polospadove karburatory.