všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
DMC.motobiker píše: To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!
SORRY , že se taky zapojím, ale ..... je to všecko o nedostatku fantazie překlopené do jednoduché analytiky. TOTIŽ CELÝ SVĚT CHRÁPE V BLAHOBYTU a o rozvoj se nestará . Spřáhnout krááávu s óóóslem, to uměli už i Římané, a přes Dunaj se stejně nedostali.
bohužel
1) 2T protože to přes šoupata už nikdo líp nenaladí,
2) rejži protože je totál nespolehlivá, a!!!
3) nejhorší Rákosníci Čína Vietnam Laos Kambodža požerou náš odpad a veěkerý TOI, a nám blbům vrátí ve ,,SKVÉĚLLÝYCH LÉÉVNÝCH DÓÓÓBRA MAŠŠÍÍNA"
NO A PROTO SEDLÁM BMW
Naposledy editováno 24.08.2011 22:05:41
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...
i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...
Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.
jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...
Naposledy editováno 25.08.2011 08:24:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
VeFeRák píše: DMC.motobiker> prosím tě, slavný supersport od Ducati (916) je těžší než VFR 750
a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...
i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...
Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.
jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Anti píše: VeFeRák> Co je na tom těžkého pochopit?Někteří jsou nestranní,a pak tu máme jakési "fankluby".Ty patříš do fanklubu Honda,DMC stojí jednou nohou na Ducati a druhou na HD,no...
Fanouskovstvi je jedna vec a druha znevazovat vse ostatni To se vidi snad jen u nas ...nejkovanejsi jawari plivaji na japonce jako na neco necisteho, co jawe ukradlo patenty, zaryti ducatisti a dalsi znackovi fanousci delaji to same, akorat ohledne tradice. ...Kdyz se to tak vezme, tak zrovna Ducati ma stejne starou motohistorii jako japonci, to je na tom to nejvtipnejsi.Naposledy editováno 25.08.2011 10:21:46
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Anti píše: Berte to tak,že DMC je exot a tady na fóru "známá firma".Na druhou stranu podobně uvažujících je víc.Tahle písnička se tady hraje furt dokola.Osobně nemám rád extremismus v jakékoliv podobě,takže "fandění" jedné značce pliváním po druhé se mi taky příčí.
jo, to jsem presne mel na mysli2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
VeFeRák píše: DMC.motobiker> prosím tě, slavný supersport od Ducati (916) je těžší než VFR 750
a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...
i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...
Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.
jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...
Jakej model řaďák 6V dělala Honda od roku 1964, v roce 1969 začala s revolučním fourem - 4V, 6V bylo až CBX z roku 1978, nebo se pletu? Pouč mě prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Lála píše: Jakej model řaďák 6V dělala Honda od roku 1964, v roce 1969 začala s revolučním fourem - 4V, 6V bylo až CBX z roku 1978, nebo se pletu? Pouč mě prosím
Honda RC164/165/166/174 (1964-1967) a byli skoro neporazitelny spolecne s MV, podle toho, kdo mel aktualne lepsiho jezdce ...staci hledata ty motory rozhodne kazda znacka mela uplne jiny, jen koncepce byla stejna, ale to je logicky, R6 je nejjednodussi mechanicky pri tolika valcich vcetne chlazeni ....a vznik vicevalcu neni vubec objevovanim Ameriky, ale vec vyvoje pravidel, motory maji v GP odedavna maximalni pocet valcu, jaky je povoleny pravidly, nebo jaky se diky koeficientum vyplati realizovat, protoze v honbe za vykony to je potreba. Proto taky vznikla myslenka NR, aby vzniknul falesnej 8valec v dobach povolenych 4valcu, ktere nemohly stacit 2T konstrukcim.
Naposledy editováno 25.08.2011 13:50:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
..obrazek MG V8 nejak obcas zmizi
http://www.cybermoto..._Guzzi_V8_engine.jpg
tak bude muset spolknout horkou pilulku, protoze ani to neni pravda Protoze to byl Curtiss
[img]
Naposledy editováno 25.08.2011 23:05:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: ...nejkovanejsi jawari plivaji na japonce jako na neco necisteho, co jawe ukradlo patenty...
A nutno dodat, že právem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: A nutno dodat, že právem...
vazne? ...jiste myslena zejmena slavna automaticka spojkaNaposledy editováno 25.08.2011 15:44:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: vazne? ...jiste myslena zejmena slavna automaticka spojka
A co, že byla použitá jen na pár modelech , je to krádež? JE!Tak si to přiznej, ten pan slavnej Honda Soičichiro začínal jako čínskej plagiátor!
Bych se ani moc nedivil, kdyby ten závodní šestivál okopčil od Agusty...
Naposledy editováno 25.08.2011 15:50:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: A co, že byla použitá jen na pár modelech , je to krádež? JE!
Tak si to přiznej, ten pan slavnej Honda Soičichiro začínal jako čínskej plagiátor!
Bych se ani moc nedivil, kdyby ten závodní šestivál okopčil od Agusty...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
měl bys přiznat, že nebejt angličanů, dělali by italové max rádia nbeo okopírovaný německý dalekohledy...
Naposledy editováno 25.08.2011 16:07:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Jindra650> To bylo ale až po vypršení platnosti patentů...
wau, to je mi ale argument ....James Watt si patentoval obecnym patentem parni stroj a na 40 let zablokoval vyvoj, to byl taky chvalihodny cin i kdyz ostatni vynalezali nova provedeni, treba i lepsi ...Naposledy editováno 25.08.2011 16:15:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DonyR1 píše: Ty krávo tak na tom abach fakt chtěl jet 200
S brzdama to umí každá lopata , tohle byl ten pravej adrenalin!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: S brzdama to umí každá lopata , tohle byl ten pravej adrenalin!
Já myslím,že každá lopata to umí splynem,s brzdama moc ne...