globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co takle obrat??
 
13.8.2011 v 20:32
Zdravím Bikery a naše kolegyně,
všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 21:47 | Nahoru | #181

DMC.motobiker píše: To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!


SORRY , že se taky zapojím, ale ..... je to všecko o nedostatku fantazie překlopené do jednoduché analytiky. TOTIŽ CELÝ SVĚT CHRÁPE V BLAHOBYTU a o rozvoj se nestará . Spřáhnout krááávu s óóóslem, to uměli už i Římané, a přes Dunaj se stejně nedostali.

Co takle obrat??

24.8.2011 v 22:00 | Nahoru | #182
Mňo a proto nedporučuju --- teda za sebe
bohužel
1) 2T protože to přes šoupata už nikdo líp nenaladí,
2) rejži protože je totál nespolehlivá, a!!!
3) nejhorší Rákosníci Čína Vietnam Laos Kambodža požerou náš odpad a veěkerý TOI, a nám blbům vrátí ve ,,SKVÉĚLLÝYCH LÉÉVNÝCH DÓÓÓBRA MAŠŠÍÍNA"
NO A PROTO SEDLÁM BMW

Naposledy editováno 24.08.2011 22:05:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 08:18 | Nahoru | #183
DMC.motobiker> prosím tě, slavný supersport od Ducati (916) je těžší než VFR 750

a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...

i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...

Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.

jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...

Naposledy editováno 25.08.2011 08:24:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 08:46 | Nahoru | #184

VeFeRák píše: DMC.motobiker> prosím tě, slavný supersport od Ducati (916) je těžší než VFR 750

a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...

i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...

Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.

jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...

tradice je jen zaklinadlo jak omamit nove zakazniky a zrovna v pripadech HD a Duc to teda pomohlo prekonat nekolikere krize v minulosti ....v dnesni dobe je absolutne irelevantni vliv historie na podobu novych motorek hloubeji jak do 80.tych let, mozna spis do 90. let, to je uz jen zajimava epocha pro historiky a milovniky techniky, ale na podobu novych motorek nema zadny vliv. Takze jestlize "zapadni" vyrobci byli zalozeni v po prelomu stoleti/20./30. letech a japonci zacli v 50. letech, tak sice meli jiste zpozdeni, ale dneska jsou to fabriky s 60ti letou historii, ktere byly u vsech milniku motorek, tak jak je zname dnes. Ony ty predvalecny motorky zadnej extra naskok neprinasely, kdyz pominu par modelu jako Square four, Vincent, ktery vycuhovaly z rady ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 09:05 | Nahoru | #185
Jindra650> já tohle všechno chápu, ale jsou kupodivu jedinci, pro která cokoli se značkou HD a Ducati bude prostě nejvíc a vše ostatní je kopie...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 09:48 | Nahoru | #186
VeFeRák> Co je na tom těžkého pochopit?Někteří jsou nestranní,a pak tu máme jakési "fankluby".Ty patříš do fanklubu Honda,DMC stojí jednou nohou na Ducati a druhou na HD,no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 10:14 | Nahoru | #187

Anti píše: VeFeRák> Co je na tom těžkého pochopit?Někteří jsou nestranní,a pak tu máme jakési "fankluby".Ty patříš do fanklubu Honda,DMC stojí jednou nohou na Ducati a druhou na HD,no...

Fanouskovstvi je jedna vec a druha znevazovat vse ostatni To se vidi snad jen u nas ...nejkovanejsi jawari plivaji na japonce jako na neco necisteho, co jawe ukradlo patenty, zaryti ducatisti a dalsi znackovi fanousci delaji to same, akorat ohledne tradice. ...Kdyz se to tak vezme, tak zrovna Ducati ma stejne starou motohistorii jako japonci, to je na tom to nejvtipnejsi.

Naposledy editováno 25.08.2011 10:21:46

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 10:19 | Nahoru | #188
Anti> nepatřím do fanklubu Honda, měl jsem Yamahu, přemýšlím nad Duknou, Cagivou, ZZR, Hayou, ST1050...

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 10:30 | Nahoru | #189
marekparek> nemám rad Honda CBR 1000RR Fireblade, Yamaha nic moc hahahahahah

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

25.8.2011 v 12:02 | Nahoru | #190
Berte to tak,že DMC je exot a tady na fóru "známá firma".Na druhou stranu podobně uvažujících je víc.Tahle písnička se tady hraje furt dokola.Osobně nemám rád extremismus v jakékoliv podobě,takže "fandění" jedné značce pliváním po druhé se mi taky příčí.

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 12:05 | Nahoru | #191

Trebeach píše: Yamahááááááááá



(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 12:33 | Nahoru | #192

Anti píše: Berte to tak,že DMC je exot a tady na fóru "známá firma".Na druhou stranu podobně uvažujících je víc.Tahle písnička se tady hraje furt dokola.Osobně nemám rád extremismus v jakékoliv podobě,takže "fandění" jedné značce pliváním po druhé se mi taky příčí.

jo, to jsem presne mel na mysli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #193

VeFeRák píše: DMC.motobiker> prosím tě, slavný supersport od Ducati (916) je těžší než VFR 750

a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...

i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...

Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.

jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...



Jakej model řaďák 6V dělala Honda od roku 1964, v roce 1969 začala s revolučním fourem - 4V, 6V bylo až CBX z roku 1978, nebo se pletu? Pouč mě prosím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 13:40 | Nahoru | #194

Lála píše: Jakej model řaďák 6V dělala Honda od roku 1964, v roce 1969 začala s revolučním fourem - 4V, 6V bylo až CBX z roku 1978, nebo se pletu? Pouč mě prosím

Honda RC164/165/166/174 (1964-1967) a byli skoro neporazitelny spolecne s MV, podle toho, kdo mel aktualne lepsiho jezdce ...staci hledat

a ty motory rozhodne kazda znacka mela uplne jiny, jen koncepce byla stejna, ale to je logicky, R6 je nejjednodussi mechanicky pri tolika valcich vcetne chlazeni ....a vznik vicevalcu neni vubec objevovanim Ameriky, ale vec vyvoje pravidel, motory maji v GP odedavna maximalni pocet valcu, jaky je povoleny pravidly, nebo jaky se diky koeficientum vyplati realizovat, protoze v honbe za vykony to je potreba. Proto taky vznikla myslenka NR, aby vzniknul falesnej 8valec v dobach povolenych 4valcu, ktere nemohly stacit 2T konstrukcim.

Naposledy editováno 25.08.2011 13:50:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 13:50 | Nahoru | #195
Lála> poučenej?

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

25.8.2011 v 13:54 | Nahoru | #196
Nebo jestli si nejakej dalsi Italofil mysli, ze Moto Guzzi byla se svym V8 prvni na svete a tim ho spasila

..obrazek MG V8 nejak obcas zmizi
http://www.cybermoto..._Guzzi_V8_engine.jpg

tak bude muset spolknout horkou pilulku, protoze ani to neni pravda Protoze to byl Curtiss
[img]

Naposledy editováno 25.08.2011 23:05:24

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 15:14 | Nahoru | #197

VeFeRák píše: DMC.motobiker> jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...


MV-Agusta už od roku 1957!

Anti> Tak to rozhodně ne! Určitě nestojím jednou nohou na Ducati a druhou na HD - když už, tak jednou nohou na Evropě a druhou na USA!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 15:15 | Nahoru | #198

Jindra650 píše: ...nejkovanejsi jawari plivaji na japonce jako na neco necisteho, co jawe ukradlo patenty...


A nutno dodat, že právem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 15:43 | Nahoru | #199

DMC.motobiker píše: A nutno dodat, že právem...

vazne? ...jiste myslena zejmena slavna automaticka spojka

Naposledy editováno 25.08.2011 15:44:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 15:48 | Nahoru | #200

Jindra650 píše: vazne? ...jiste myslena zejmena slavna automaticka spojka

A co, že byla použitá jen na pár modelech , je to krádež? JE!

Tak si to přiznej, ten pan slavnej Honda Soičichiro začínal jako čínskej plagiátor!

Bych se ani moc nedivil, kdyby ten závodní šestivál okopčil od Agusty...

Naposledy editováno 25.08.2011 15:50:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:05 | Nahoru | #201

DMC.motobiker píše: A co, že byla použitá jen na pár modelech , je to krádež? JE!

Tak si to přiznej, ten pan slavnej Honda Soičichiro začínal jako čínskej plagiátor!

Bych se ani moc nedivil, kdyby ten závodní šestivál okopčil od Agusty...

wau a od koho okopcila duchcáti kralovsky hridele, desmodromickej rozvod, letmy kyvky a suchy spojky? ...je prece jedno, ze to bylo nove zkonstruovane podle nejakeho jiz znameho principu, kradez jako kradez

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:07 | Nahoru | #202
DMC.motobiker> už jsem myslel, že nepřijdeš jsem se normálně těšil...

měl bys přiznat, že nebejt angličanů, dělali by italové max rádia nbeo okopírovaný německý dalekohledy...

Naposledy editováno 25.08.2011 16:07:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:08 | Nahoru | #203
Jindra650> To bylo ale až po vypršení platnosti patentů...

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:10 | Nahoru | #204
VeFeRák> Přesně tak , UK vede!

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:14 | Nahoru | #205

DMC.motobiker píše: Jindra650> To bylo ale až po vypršení platnosti patentů...

wau, to je mi ale argument ....James Watt si patentoval obecnym patentem parni stroj a na 40 let zablokoval vyvoj, to byl taky chvalihodny cin i kdyz ostatni vynalezali nova provedeni, treba i lepsi ...

Naposledy editováno 25.08.2011 16:15:54

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 16:16 | Nahoru | #206
VeFeRák> tak to jasme dva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 20:47 | Nahoru | #207
[quote=Jindra650]Nebo jestli si nejakej dalsi Italofil mysli, ze Moto Guzzi byla se svym V8 prvni na svete a tim ho spasila

tak bude muset spolknout horkou pilulku, protoze ani to neni pravda Protoze to byl Curtiss
[img] krávo tak na tom abach fakt chtěl jet 200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 21:36 | Nahoru | #208

DonyR1 píše: Ty krávo tak na tom abach fakt chtěl jet 200


S brzdama to umí každá lopata , tohle byl ten pravej adrenalin!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 21:42 | Nahoru | #209

DMC.motobiker píše: S brzdama to umí každá lopata , tohle byl ten pravej adrenalin!


Já myslím,že každá lopata to umí splynem,s brzdama moc ne...

(reakce na) Co takle obrat??

25.8.2011 v 21:44 | Nahoru | #210

prackarr píše: Já myslím,že každá lopata to umí splynem,s brzdama moc ne...


Já raději brzdím jen motorem! Ale ono to stačí , stejně to moc nejede...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist