globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co takle obrat??
 
13.8.2011 v 20:32
Zdravím Bikery a naše kolegyně,
všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 12:36 | Nahoru | #151
DMC.motobiker> pro tvé potěšení...


to druhý je KOPIE pro firmu Zeiss...opičáci....

jo, jinak až budeš slintat nad 748/916..., mrkni na kyvku, RVF a VFR ji měli už dávno před Duknou...ale jestli v Dukně uměli udělat jen klacíky jako na 900SS, tak se nedivím, že se mrkli na konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 12:48 | Nahoru | #152

VeFeRák píše: DMC.motobiker> pro tvé potěšení...


Tak za tohle bych dokázal dát i nemalou částku , dá se to někde sehnat?

BTW: Překrásnej design!

Naposledy editováno 24.08.2011 12:55:28

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

24.8.2011 v 12:50 | Nahoru | #153
Je uplne jedno, kdo co udelal, jaky technicky reseni pouziva, vsechno bylo vymysleny driv, nez si to nekdo usurpuje a ani to neni zasluha nejaky znacky, jako konkretniho cloveka, konstruktera, kterej to navrhnul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 12:51 | Nahoru | #154

VeFeRák píše: DMC.motobiker> jo, jinak až budeš slintat nad 748/916..., mrkni na kyvku, RVF a VFR ji měli už dávno před Duknou...ale jestli v Dukně uměli udělat jen klacíky jako na 900SS, tak se nedivím, že se mrkli na konkurenci


Máš recht , a taky od Hondy okopčili Monstera...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:07 | Nahoru | #155

Jindra650 píše: Je uplne jedno, kdo co udelal, jaky technicky reseni pouziva, vsechno bylo vymysleny driv, nez si to nekdo usurpuje a ani to neni zasluha nejaky znacky, jako konkretniho cloveka, konstruktera, kterej to navrhnul.


Tak ono to ale vždycky není jenom o tom, jaké kdo používá konstrukční prvky , je to o tom konceptu jako celku... Jako třeba že bez Ducati by možná nejspíš ani nevznikla řada VTR nebo TL a bez Seiky by třeba nikdy nevznikla CBX1000! A kdo ví, kdyby třeba v MVA nedělali závodní řadové čtyřválce a šestiválce - možná by ještě dneska Japončíci jezdili na kolech! Teda možná možná , já takové "coby kdyby" obecně nemám moc rád... Ale něco na tom je...

Naposledy editováno 24.08.2011 13:07:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #156
DMC.motobiker> je to tak, a kdyby nebyla válka, tak Ducati by nikdy nedělala dalekohledy, ale jen rádia a kdyby je nevybombardovali, tak by nezačli dělat mopedy a pak velké motorky...

kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...



to rádio je vážně pěkný...

Naposledy editováno 24.08.2011 13:23:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:21 | Nahoru | #157

DMC.motobiker píše: Máš recht , a taky od Hondy okopčili Monstera...



jo, ale odvážili se do toho dát jen 250 motor, přeci jen nemají zkušenosti jako výrobci radiátorů ( Agusta)

jak snášíš fakt, že Ducati okopírovala rám z Agusty

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:35 | Nahoru | #158

VeFeRák píše: jo, ale odvážili se do toho dát jen 250 motor, přeci jen nemají zkušenosti jako výrobci radiátorů ( Agusta)

jak snášíš fakt, že Ducati okopírovala rám z Agusty


MV-Agusta je zdrojem snad všech možných dnes používaných konstrukčních řešení... Škoda, že je i spoustu dalších značek Japonci svým kopírováním všeho možného odrovnali... Jinak právě to se mi na Ducati vs. MV-Agusta moc líbí , ten kontrast mezi dvouválem do L a řadových čtyřválem, přestože jinak jde vlastně o téměř stejné stroje... Originální, krásné a funkční , nepřekonatelné...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:43 | Nahoru | #159

VeFeRák píše: DMC.motobiker> je to tak, a kdyby nebyla válka, tak Ducati by nikdy nedělala dalekohledy, ale jen rádia a kdyby je nevybombardovali, tak by nezačli dělat mopedy a pak velké motorky...

kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...



to rádio je vážně pěkný...


Jo , a nebýt 748/916, tak by Japonci ještě dnes používali k přívodu vzduchu do airboxu hadice z vysavače a plasty kapotáže by drželo pár na koleni povařených trubek! A jejich sporty by vážily přes 250 Kg a měly by na šířku velikost HD Electra Glide... U tradičních značek se mi líbí, že se snaží dovádět k dokonalosti svou po dlouho řadu let používanou koncepci - u Ducati desmo dvouvál do L, u HD zase třeba V2, u BMW boxer (i když ten fakt nemusím ) a tak dále... A jde jim to! Japonec příjde, oměří, ofotí, do dvou let vyrobí a když se to neprodává moc dobře, tak to jde zase do koše... Kde je tam nějaká tradice? Pro mě je to prostě spotřebák...

Bohužel Ducati se k tomu už taky pomalu snižuje, viz. Diavel atd...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:52 | Nahoru | #160
DMC.motobiker> s tebou je takova sranda diskutovat, nebo spis poslouchat tve mozkove vyplody slovo KOPIROVAT je v nich velice casto(vlastne je to pomalu sprosty slovo ) a stejne tak odvolavani na JIZDNI KOLO a biti se v prsa, co bylo prvni ...ty jiste budes vedet, co bylo drive, jestli vejce nebo slepice

Naposledy editováno 24.08.2011 13:53:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 13:59 | Nahoru | #161
Jindra650> To je už holt ta Asijská mentalita , s tím asi nic nenaděláme... Jde o to, jak se na to budeš jako konstruktér dívat - jestli budeš raději sám myslet a snažit se postavit něco nového a originálního , a nebo budeš jen skládat a pracovat s tím, co už existuje... To druhé znamená dost možná postavit dobrý a funkční výrobek , to první by byl pokrok a nebo občas i krok do slepé uličky, každopádně ale posun dál... A jak už jsem to někde četl - ať už člověk dokáže udělat něco sebelíp, stejně se vždycky najde alespoň jeden Asiat, kterej to umí líp!

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:01 | Nahoru | #162
Jako kdyby to nebylo jedno...Stačí otevřít encyklopedii a zaměřit se na značky s úsvitu motocyklového průmyslu.Rázem zjistíte,že spousta řešení tu už dávno bylo,jen ho prostě někdo víc proflákl.
Pak vám dojde,že ploché dvouválce nedělalo jako první BMW,že ohv véčka nejsou výplodem HD,že vodní chlazení se už zkoušelo na začátku minulého století atd.
Jen DMC má pocit,že někdo má na něco patent a když to druhý zkusí tak tak kopíruje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #163

Jindra650 píše: DMC.motobiker> a biti se v prsa, co bylo prvni


Chtěl bych se teď vážně zeptat na tvůj osobní názor na tuhle věc - myslíš si, že např. vznik VTR a TL opravdu neměl nic společného s úspěchem Ducati ve WSBK? Nebo to pro tebe nehraje žádnou roli? A nebo je to podle tebe dobře, protože to donutilo všechny výrobce ke snaze, posunout se zase o něco dál? Tvůj názor a pohled na věc si rád poslechnu a pokusím se nad tím zamyslet...

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:09 | Nahoru | #164
Anti> Tady ale nejde o konkrétní řešení, tady jde o tu koncepci jako celek! Tzn. když si např. otevřeš technickou specifikaci dvou naprosto různých motorek (teď dám příklad té Ducati a VTR) a nevíš, která je která... Nebo když se někde používají dnes už archaická konstrukční řešení, která nemají žádný jiný smysl, než prostě jen napodobit někoho jiného...

Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:10 | Nahoru | #165
Ale jinak vaše názory naprosto respektuji! Sto lidí - sto pohledů na stejnou věc...

Na to má myslím v dnešní době každý své právo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:11 | Nahoru | #166
DMC.motobiker> Uz jsem ti to kdysi rikal, clovek, co nikdy nic nezkonstruoval tezko pochopi, ze velice tezko objevi nekdo ameriku a ze pouzit nejake technicke reseni ktere vymyslel nekdo jiny neni zlocin, ale realita cesty k dobremu vysledku ...to bude totiz duvod, proc se nekopiruji slepe cesty vyvoje, ale pouze ty dobre, ktere se osvedcily ....ale to tak primitivne smyslejici clovek jako ty nemuze asi pochopit ....vis proc MV byla na cele pokroku v zavodeni? Protoze do zavodu nenasazovala upravene seriove motorky, ale jejim jedinym ucelem bylo za kazdou cenu postavit nejvykonnejsi stroj, jedno za jake penize, protoze si to pan hrabe Agusta proste pral, v te dobe by si totiz 4 nebo 6 valec sotva nekdo poridil na dojizdeni do prace po "prasny ceste" a cilem zavodu bylo mimo jine propagovat produkcni motorky ...on takovej Ariel Square Four moc velkyho rozsireni nedosah

Naposledy editováno 24.08.2011 14:12:55

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:17 | Nahoru | #167

DMC.motobiker píše: Chtěl bych se teď vážně zeptat na tvůj osobní názor na tuhle věc - myslíš si, že např. vznik VTR a TL opravdu neměl nic společného s úspěchem Ducati ve WSBK? Nebo to pro tebe nehraje žádnou roli? A nebo je to podle tebe dobře, protože to donutilo všechny výrobce ke snaze, posunout se zase o něco dál? Tvůj názor a pohled na věc si rád poslechnu a pokusím se nad tím zamyslet...

a co jako? no, v 70. a 80. letech se pozornost vyrobcu soustredila na co nejvyssi vykony motoru a rychlosti, pak prislo obdobi, kdy jina motorova koncepce ziskala oblibu kvuli jinymu jizdnimu projevu nez zbytek motorek, tak na tu poptavku vyrobci zareagovali...a co je spatnyho? BMW taky dela 4valce, 6valce, radovy 2 valce, delalo 3 valce ...to tvoje opevovany drzeni tradice muze byt vyhodou, ale taky zahubou, staci si spocist pocet zaniklych znacek, ktery zmizely v propadlisti dejin, drzice se sve koncepce... navic nebejt koeficientu pro 2valce, tak za poslednich 20 let nic nevyhrali....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:20 | Nahoru | #168
Jindra650> Dobrý , díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 14:44 | Nahoru | #169

DMC.motobiker píše: Jindra650> Dobrý , díky.

na to uz nemas zadnej argument?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 15:43 | Nahoru | #170

Jindra650 píše: na to uz nemas zadnej argument?


Mám jich ještě hodně! Děkuji za tvůj pohled na věc , neb i tak se to dá říct...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:14 | Nahoru | #171

DMC.motobiker píše: Mám jich ještě hodně! Děkuji za tvůj pohled na věc , neb i tak se to dá říct...

kurna, ja stale cekam na nejaka moudra a ono nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:16 | Nahoru | #172
Jindra650> už ho nech Jindřichu...říkal že argumentů má hodně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:34 | Nahoru | #173

Lena0662 píše: Jindra650> už ho nech Jindřichu...říkal že argumentů má hodně

To ses ty, nebo ten tvuj malej skret?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:40 | Nahoru | #174
Jindra650> koho by ses bál víc ?

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:45 | Nahoru | #175

Lena0662 píše: Jindra650> koho by ses bál víc ?

Ani jednoho jen s tim skretem neni rajcovni laskovat

Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:48 | Nahoru | #176

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 16:52 | Nahoru | #177

Jindra650 píše: kurna, ja stale cekam na nejaka moudra a ono nic


To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 17:10 | Nahoru | #178

DMC.motobiker píše: To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!

ne, tohle nepochopim, protoze to je v lidsky cinnosti celkem beznej postup, tak jako byly malirsky styly, socharsky styly, architektonicky styly ...nikdo neosocuje umelce z danyho proudu z toho, ze kopiruji napad prvniho vysinuteho mistra a podle takovyho vzorce by to tak platilo ...

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 20:14 | Nahoru | #179

DMC.motobiker píše:

Tak za tohle bych dokázal dát i nemalou částku , dá se to někde sehnat?

BTW: Překrásnej design!

ale tak nepraktickej proti ostatnim radiim te doby

(reakce na) Co takle obrat??

24.8.2011 v 20:18 | Nahoru | #180
Jindra650> Hele, nemá to smysl protahovat! To je jako když bude něco šedý a ty řekneš, že je to tmavě bílý, načež já se s tebou začnu dohadovat o tom, že podle mě je to spíš světle černý... O ničem... Jinak není to úplně jak to popisuješ - rozdíl je, když někdo namaluje obraz v nějakém stylu a nebo si před sebe dá nějakej původní obraz a překreslí ho s malou změnou toho nebo tamtoho... Taky vidím rozdíl v tom, když si postavíš svou stavbu např. v Gotickém slohu a nebo si na zahradě začneš stavět třeba katedrálu Sv. Barbory... I když tam by to bylo jedno, protože si to budeš dělat pro svou vlastní radost! Horší pak je, když na tom (často třeba v hudbě, kde se změní pár tónů nějakýho úspěšnýho fláku a je z toho hned novej hit, u kterýho se bohužel ale nějak záhadně zapomnělo říct, že to má být cover verze ) budeš chtít vydělávat... Ale jak říkám, máme na to jinej názor a já nikomu nic neberu ani nevnucuju...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist