všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: Je uplne jedno, kdo co udelal, jaky technicky reseni pouziva, vsechno bylo vymysleny driv, nez si to nekdo usurpuje a ani to neni zasluha nejaky znacky, jako konkretniho cloveka, konstruktera, kterej to navrhnul.
Tak ono to ale vždycky není jenom o tom, jaké kdo používá konstrukční prvky , je to o tom konceptu jako celku... Jako třeba že bez Ducati by možná nejspíš ani nevznikla řada VTR nebo TL a bez Seiky by třeba nikdy nevznikla CBX1000! A kdo ví, kdyby třeba v MVA nedělali závodní řadové čtyřválce a šestiválce - možná by ještě dneska Japončíci jezdili na kolech! Teda možná možná , já takové "coby kdyby" obecně nemám moc rád... Ale něco na tom je...
Naposledy editováno 24.08.2011 13:07:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...
to rádio je vážně pěkný...
Naposledy editováno 24.08.2011 13:23:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
VeFeRák píše: jo, ale odvážili se do toho dát jen 250 motor, přeci jen nemají zkušenosti jako výrobci radiátorů ( Agusta)
jak snášíš fakt, že Ducati okopírovala rám z Agusty
MV-Agusta je zdrojem snad všech možných dnes používaných konstrukčních řešení... Škoda, že je i spoustu dalších značek Japonci svým kopírováním všeho možného odrovnali... Jinak právě to se mi na Ducati vs. MV-Agusta moc líbí , ten kontrast mezi dvouválem do L a řadových čtyřválem, přestože jinak jde vlastně o téměř stejné stroje... Originální, krásné a funkční , nepřekonatelné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
VeFeRák píše: DMC.motobiker> je to tak, a kdyby nebyla válka, tak Ducati by nikdy nedělala dalekohledy, ale jen rádia a kdyby je nevybombardovali, tak by nezačli dělat mopedy a pak velké motorky...
kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...
to rádio je vážně pěkný...
Jo , a nebýt 748/916, tak by Japonci ještě dnes používali k přívodu vzduchu do airboxu hadice z vysavače a plasty kapotáže by drželo pár na koleni povařených trubek! A jejich sporty by vážily přes 250 Kg a měly by na šířku velikost HD Electra Glide... U tradičních značek se mi líbí, že se snaží dovádět k dokonalosti svou po dlouho řadu let používanou koncepci - u Ducati desmo dvouvál do L, u HD zase třeba V2, u BMW boxer (i když ten fakt nemusím ) a tak dále... A jde jim to! Japonec příjde, oměří, ofotí, do dvou let vyrobí a když se to neprodává moc dobře, tak to jde zase do koše... Kde je tam nějaká tradice? Pro mě je to prostě spotřebák...
Bohužel Ducati se k tomu už taky pomalu snižuje, viz. Diavel atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Naposledy editováno 24.08.2011 13:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Pak vám dojde,že ploché dvouválce nedělalo jako první BMW,že ohv véčka nejsou výplodem HD,že vodní chlazení se už zkoušelo na začátku minulého století atd.
Jen DMC má pocit,že někdo má na něco patent a když to druhý zkusí tak tak kopíruje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: DMC.motobiker> a biti se v prsa, co bylo prvni
Chtěl bych se teď vážně zeptat na tvůj osobní názor na tuhle věc - myslíš si, že např. vznik VTR a TL opravdu neměl nic společného s úspěchem Ducati ve WSBK? Nebo to pro tebe nehraje žádnou roli? A nebo je to podle tebe dobře, protože to donutilo všechny výrobce ke snaze, posunout se zase o něco dál? Tvůj názor a pohled na věc si rád poslechnu a pokusím se nad tím zamyslet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Naposledy editováno 24.08.2011 14:12:55
DMC.motobiker píše: Chtěl bych se teď vážně zeptat na tvůj osobní názor na tuhle věc - myslíš si, že např. vznik VTR a TL opravdu neměl nic společného s úspěchem Ducati ve WSBK? Nebo to pro tebe nehraje žádnou roli? A nebo je to podle tebe dobře, protože to donutilo všechny výrobce ke snaze, posunout se zase o něco dál? Tvůj názor a pohled na věc si rád poslechnu a pokusím se nad tím zamyslet...
a co jako? no, v 70. a 80. letech se pozornost vyrobcu soustredila na co nejvyssi vykony motoru a rychlosti, pak prislo obdobi, kdy jina motorova koncepce ziskala oblibu kvuli jinymu jizdnimu projevu nez zbytek motorek, tak na tu poptavku vyrobci zareagovali...a co je spatnyho? BMW taky dela 4valce, 6valce, radovy 2 valce, delalo 3 valce ...to tvoje opevovany drzeni tradice muze byt vyhodou, ale taky zahubou, staci si spocist pocet zaniklych znacek, ktery zmizely v propadlisti dejin, drzice se sve koncepce... navic nebejt koeficientu pro 2valce, tak za poslednich 20 let nic nevyhrali....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Jindra650> Dobrý , díky.
na to uz nemas zadnej argument?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: na to uz nemas zadnej argument?
Mám jich ještě hodně! Děkuji za tvůj pohled na věc , neb i tak se to dá říct...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Mám jich ještě hodně! Děkuji za tvůj pohled na věc , neb i tak se to dá říct...
kurna, ja stale cekam na nejaka moudra a ono nic1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Lena0662 píše: Jindra650> už ho nech Jindřichu...říkal že argumentů má hodně
To ses ty, nebo ten tvuj malej skret?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: kurna, ja stale cekam na nejaka moudra a ono nic
To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: To asi nemá smysl , protože na to prostě máme rozdílné názory... Pro tebe je to normální práce a běžnej postup konstruktérů , pro mě je to kradení konceptů a nedostatek vlastní kreativity... Kam vítr tam plášť , co teď zrovna frčí a co se prodává, to okopírujem... Ale snad se shodnem alespoň na tom, že se v tom prostě neshodnem... Přitom by se určitě našlo i dost věcí, na které máme stejný názor!
ne, tohle nepochopim, protoze to je v lidsky cinnosti celkem beznej postup, tak jako byly malirsky styly, socharsky styly, architektonicky styly ...nikdo neosocuje umelce z danyho proudu z toho, ze kopiruji napad prvniho vysinuteho mistra a podle takovyho vzorce by to tak platilo ...