všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
VeFeRák píše: DMC.motobiker> je to tak, a kdyby nebyla válka, tak Ducati by nikdy nedělala dalekohledy, ale jen rádia a kdyby je nevybombardovali, tak by nezačli dělat mopedy a pak velké motorky...
kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...
to rádio je vážně pěkný...
Jo , a nebýt 748/916, tak by Japonci ještě dnes používali k přívodu vzduchu do airboxu hadice z vysavače a plasty kapotáže by drželo pár na koleni povařených trubek! A jejich sporty by vážily přes 250 Kg a měly by na šířku velikost HD Electra Glide... U tradičních značek se mi líbí, že se snaží dovádět k dokonalosti svou po dlouho řadu let používanou koncepci - u Ducati desmo dvouvál do L, u HD zase třeba V2, u BMW boxer (i když ten fakt nemusím ) a tak dále... A jde jim to! Japonec příjde, oměří, ofotí, do dvou let vyrobí a když se to neprodává moc dobře, tak to jde zase do koše... Kde je tam nějaká tradice? Pro mě je to prostě spotřebák...
Bohužel Ducati se k tomu už taky pomalu snižuje, viz. Diavel atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Naposledy editováno 24.08.2011 13:53:10
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
a s těma tradicema? no nevím o tom, že by italové dělali od začátku "L" 2V a řadový čtyřvál, začínali s něčím jiným..., jen s tím HD jsi to uhodl...
i jiná slavná italská značka začínající na "Bim" a končící na "ota" uhodla, že ten "L" dvouvál nebyl nic mc, což v praxi předváděla používáním jap. motorů...
Benelli Sei-The engine was based on the four-cylinder Honda CB500, but with two extra cylinders.
jo, Honda používala 6V řaďáky od roku 1964...
Naposledy editováno 25.08.2011 08:24:28