všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Jindra650 píše: Je uplne jedno, kdo co udelal, jaky technicky reseni pouziva, vsechno bylo vymysleny driv, nez si to nekdo usurpuje a ani to neni zasluha nejaky znacky, jako konkretniho cloveka, konstruktera, kterej to navrhnul.
Tak ono to ale vždycky není jenom o tom, jaké kdo používá konstrukční prvky , je to o tom konceptu jako celku... Jako třeba že bez Ducati by možná nejspíš ani nevznikla řada VTR nebo TL a bez Seiky by třeba nikdy nevznikla CBX1000! A kdo ví, kdyby třeba v MVA nedělali závodní řadové čtyřválce a šestiválce - možná by ještě dneska Japončíci jezdili na kolech! Teda možná možná , já takové "coby kdyby" obecně nemám moc rád... Ale něco na tom je...
Naposledy editováno 24.08.2011 13:07:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
kdyby pak Honda nepřišla s jednoramennou kyvkou, tak by 748 byla s kyvkou z 900SS, což jak uzná každej by byla tragédie...nebo by třeba z NR750 nemohli obšlehnout výfuky pod sedlem nebo zadní světla z RVF...
to rádio je vážně pěkný...
Naposledy editováno 24.08.2011 13:23:14