bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
10.8.2011 v 12:21
Z dnešních hledisek "výkonnostní podvýživa", ale :
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .

Naposledy editováno 11.08.2011 20:51:50

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

12.12.2011 v 17:36 | Nahoru | #1
Pro "geomuse" z Čáslavi mám špatnou zprávu : i Hujer má problém najít pístní sadu pro jeho
Gileru RC250 Rally Ale vážně. Můj "Guru přes 2T - ND" je skeptickej a jedině nalézt
nějakou(??)možnost porovnat Tvůj píst s jinými (Aprilia, Cagiva, ?) a tento, asi pro mladší
ročníky výroby, pak "shánět". Jakej vlastně r.v. ta Tvoje RC250 je ???

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

12.12.2011 v 18:40 | Nahoru | #2
IvanDvoutakťák> Moje Gilera je rok 1985. Podle všeho mám snad jedinou v ČR. Nikdy jsem ji neviděl v inzerci a díly nejsou ani na e-bay.. Píst mám oměřený a teď v sobotu budu hledat na burze v chotusicích. Akorát mám problém s válcem, dole jak jsou ty vodící nálitky dva, tak mám zadní ulomený. Tak si říkám, jestli to s ním vůbec pojede.. Někdo říká vyvařit a vyfrézovat do původní podoby, někdo zase že má píst i tak dostatečné vedení a že by neřešil protože se vyvařováním celý válec zkroutil. Mám dva motory, ale jen jeden válec a píst a to zadřený. Zřejmě selhalo čerpadélko oil masteru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma mira76 12 7.1.2012 v 08:41 bob750
Suzuki rg500 pánové není to škoda? Suzuki RG 500 Gamma mira76 23 10.11.2011 v 12:33 IvanDvoutakťák


TOPlist