bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki rg500 pánové není to škoda?
8.11.2011 v 08:56


Díky ekologistickým kamarádům máme čistý vzduch ale také katalyzátory ve výfukách a nebo stroje které museli díky těmto zeleným bláznům skončit....Mira

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 08:57 | Nahoru | #1
jj, je to škoda, to muselo být peklo

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 09:10 | Nahoru | #2
nj, kde by asi ty mašiny byly ted, kdyby se vývoj nezastavil v tom roce 1985...resp. poslední byla bimota due v r.1995, 2takt, 2válec, písty šly zároveň,mazání tlakově, přepouštění jen vzduchem a po zavření výfuk.kanálů se vstřik.palivo, fakt dobrá vychytávka....jinak silniční závodní 2takt ve 125ccm na GP má kolem 55koní...ve 4válci v 500ccm by to byl pěkný nářez
Jen asi pro velmi velmi zkušené střelce...(PS.:váha na Gp130kg, rg500 měla 145kg....)

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 09:13 | Nahoru | #3

mira76 píše:
Jen asi pro velmi velmi zkušené střelce...(PS.:váha na Gp130kg, rg500 měla 145kg....)



Vodí si jí moc hezky

K té váze, 145kg... to je o dvacet méně než maj dnešní litry a myslím, že výkon u nich bude už uplně jinde...

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 09:16 | Nahoru | #4
Škoda tyhle mašiny sou kouzelný

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 10:05 | Nahoru | #5
NO a nejen to diky zelenym kamaradum mame v autech TDicka, ktery si honej spaliny sem a tam, takze jsou uplne naho...

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 10:10 | Nahoru | #6
je to škoda...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:29 | Nahoru | #7
už 250 umí pěkně potahat a udělat z ruk vánočku, co potom ta 500?

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:35 | Nahoru | #8

janek_from_napa píše: už 250 umí pěkně potahat a udělat z ruk vánočku, co potom ta 500?



1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:42 | Nahoru | #9
hmm me ten dvoutakt ani neprisel ze tak taha za ruce, spis to cloveku prislo jako fichtl a tak nejak bez respektu se k tomu choval, jak se otevrely privery furt to jezdilo po zadnim :) az z toho byla velka rana:) zkusenost z dvouvalcove 250 teda (motor TZR250)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:45 | Nahoru | #10
a co teprv sv1000 který nesplňovalo euro3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:48 | Nahoru | #11

Stev píše: a co teprv sv1000 který nesplňovalo euro3



nepovídej! A nevíš proč zmizel litrovej Strom?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:49 | Nahoru | #12
stroma a SV zas takova skoda neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:50 | Nahoru | #13
VlastíkPlamínek> nemám tucha, asi to byla jebka

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 16:50 | Nahoru | #14

Stev píše: VlastíkPlamínek> nemám tucha, asi to byla jebka



1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 17:07 | Nahoru | #15
Před jedenácti roky jsem měl RGV 250, už to bylo celkem peklo

Ale na rovinu - na ty motorky se hezky kouká, ale jezdit na tom je spíše za trest.. Byl jsem velice rád, když jsem to vyměnil za 4T





edit: foceno jedním z prvních "lepších" digitálů, který tehda stál 200tis bez DPH

Naposledy editováno 08.11.2011 17:10:57

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 17:28 | Nahoru | #16

c.j. píše:
Ale na rovinu - na ty motorky se hezky kouká, ale jezdit na tom je spíše za trest.. Byl jsem velice rád, když jsem to vyměnil za 4T



asi tak... brečet kvůli ekologii?? nic Vám nebrání si ji koupit, RS 250 se dá sehnat a i půllitr by se našel, za cenu starší šestky v pohodě rs 250... ale už vidím jak nadáváte že dole nic-nahoře to neuřídíte, je to napiču páč to žere 15 na sto a eště plná syntetika za 400 ale hlavně že za to může Bursík nebo jinej ocas

pro TDI si to aplikujte na trabanta?? taky nejsem naftomil ale jezdit za 8-9+ s relativně malým obsahem v benzínu pro mě zatim je výdaj, to už radši pojedu v plynu nebo naftě at si každej říká co chce

Naposledy editováno 08.11.2011 17:30:40

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 17:39 | Nahoru | #17
Pěkná jízda,ale nebude to motorkou!

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 19:52 | Nahoru | #18

assassin píše: hmm me ten dvoutakt ani neprisel ze tak taha za ruce, spis to cloveku prislo jako fichtl a tak nejak bez respektu se k tomu choval, jak se otevrely privery furt to jezdilo po zadnim :) az z toho byla velka rana:) zkusenost z dvouvalcove 250 teda (motor TZR250)

Taky mi to tak prislo na RD, ze na to jak to jelo solidne, tak se to ovladalo jednodusejc jak vykonnej a tezkej 4T velkyho objemu.

...apropo, 2T nejsou mrtvy


Naposledy editováno 08.11.2011 20:22:13

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

8.11.2011 v 19:55 | Nahoru | #19
REJPA> Já měl jen dvoutaktní jednoválec Hondu CR 500 ,sice kroska ale tahalo to jak kráva

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

10.11.2011 v 11:52 | Nahoru | #20
Jezdí to "dobře" ... Suchá váží 154(!)kg. Přívěry lze "zmírnit", na jakej čas bych si
Ignitechu Přelouč řekl , akorát by to stálo "nějaký"peníze a tak jsem se na "bábě
z r.1986" raděj naučil jezdit tak, aby mě někdy/někde neztrestala Jinak viz Obrázek
systému přívěr RG500 v registraci na Motokatalogu - fungují BEZPEČNĚ,na rozdíl od RGV250
a dalších dvoutaktních"dračic" A ta(dostatečně dobrá!)syntetika je i za polovic !!!
K těm emisím jen tolik, že ""máme TDička", nezřídka s poštelovanýma vstřikama,
který "hulí jak fabriky" a nikoho to(u STK a policajty na silnicích!)nezajímá ...
A že ze VŠECH "nafťáků" (nákladních I OSOBNÍCH!) lítají RAKOVINOTVORNÝ MIKROSAZE taky nikoho
nevzrušuje Odskáčou to po letech mladší generace, co to celej život dýcha-
jí ... To bylo keců, jak je škodlivej olovnatej benzin ...

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

10.11.2011 v 11:55 | Nahoru | #21
Zapoměl jsem : NIKDY (RG500) "nevzala" víc jak "pouhých" 12lt/100 ...

(reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?

10.11.2011 v 12:01 | Nahoru | #22

assassin píše: stroma a SV zas takova skoda neni


No ale VTR-SP taky euro 3 nesplňovalo A TeLe nebo Raptor taky ne
přitom Raptor X3 jako nástupce byl v plánu

Suzuki rg500 pánové není to škoda?

10.11.2011 v 12:33 | Nahoru | #23
Pro "c.j." zpráva : DVOUtakty, ať silniční, nebo offroad, byly a jsou pro "blbnutí" a hle-
dání limitů Rozhodně ne na cestování. Kdo je má "v genech" ví, že se na nich"pomalu"
jezdit nedá a když "tam flákáš" jeden převod.stupeň za druhým (viz video od
Miry76), tak máš v přilbě "hubu od ucha k uchu"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Repliky dvoutaktních GP 500 strojů [1, 2] Suzuki RG 500 Gamma IvanDvoutakťák 44 23.2.2013 v 23:19 Rapture
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma mira76 12 7.1.2012 v 08:41 bob750


TOPlist