globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
10.8.2011 v 12:21
Z dnešních hledisek "výkonnostní podvýživa", ale :
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .

Naposledy editováno 11.08.2011 20:51:50
Předchozí
1 2
Následující

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 12:34 | Nahoru | #1
Tak to jsem zvědavej to musí být mazec

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 12:36 | Nahoru | #2
PARÁDA!

doufám že se podělíš o fotky oprav, rozbitých věcí, zajímavostí a pod!

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 13:01 | Nahoru | #3
držím palce a značkuju

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 13:51 | Nahoru | #4
Jen malinko závidím jinak obrovská gratulace velcí kluci si mají plnit velké sny!!! ....a už je to dávno co motorky měly koule....

Naposledy editováno 10.08.2011 14:33:01

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 14:01 | Nahoru | #5
Tak tomu říkám Pán motorkář! Gratulace! Také prosím o fotky a dojmy...

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 14:07 | Nahoru | #6
Těším se na další příspěvek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 14:46 | Nahoru | #7

VlastíkPlamínek píše: PARÁDA!

doufám že se podělíš o fotky oprav, rozbitých věcí, zajímavostí a pod!



Ty vždycky víš jak potěšit ...

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 14:49 | Nahoru | #8
RG 500 bych si chtěl koupit taky, jenom mě trochu hodně odrazuje ta cena - za takhle starou vránu dát to samé, co za novou moto , navíc s výhledem toho, že na ten motor od novoty nikdo nesáhnul, takže se za chvilku zadře...jo, tak max 4000 Eur bych za ni dal, ale ne od 6000 Eura nahoru, což je normální tržní cena v DE...

Pěkná....mobile.de ...no ale ta cena

Naposledy editováno 10.08.2011 14:54:14

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 15:10 | Nahoru | #9
znackuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 15:12 | Nahoru | #10

2stroke píše: Ty vždycky víš jak potěšit ...



no sorry, nezajímá mě jenom jak to vypadá s plastama, ale hlavně jak to vypadá pod nima a v karterech

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 15:19 | Nahoru | #11
Zajímavý, značím si...

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 16:15 | Nahoru | #12
VlastíkPlamínek> :
Vlastíku, v karterech asi takto - dvě klikovky, 4 přívěry který nemůžou(na rozdíl od RGV250)
v případě selhání elektroniky sešrotovat písty(!), 6 převodů (2-6 jako u závoďáka), oddělené
mazání olejem, sání 4 rotač.šoupátka. Všude málo místa (jako u závoďáka)= při údržbě si člo-
věk "zapracuje" ... Např. baterka 4Ah(menší se asi nevyrábí,start jedině pákou)kvůli váze
a umístěna pod nádrží... Jako raritu má palivový kohout mezi výfuky zadních válců(3,4)směřu-
jícími dozadu jako kdysi u závod.MZ... Ten kohout jsem koupil novej jako první a jediný díl
poté, co jsem Gammu koupil - přece jenom 22let starej bajk/kohout,že! Kdyby začal prosakovat
"někdy za jízdy",mohla by to být docela "sranda"...
No a "úplně uvnitř" ? NOVÁ měla psáno 95 HP na zad.kole a myslím,že 235km/h (na šestku),
takže jsem (asi)koupil dobře,protože jsem "bábu" přiměl ke 210 na pětku (22let, asi těch
15.000+km,co měla na tachometru "po 3 německých majitelích byla pravda).Krouťák 7+kpm, váha
bez benzinu 154 kg .

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 16:17 | Nahoru | #13
krásný hodnoty a výkony!

V dnešní době unifikovaných motorů, rámů a tech řešení je to anarchismus nejhrubšího zrna.

Těšíme se na fotky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 16:58 | Nahoru | #14
2stroke> :

Jak bych mohl neodpovědět bajkerovi,zajímajícímu se o DVOUTAKTY Suzuki a navíc mu v "nicku"
chybí do mýho "2strokera" jen to "r" ... !???
Musím Tě, Stroku, "trochu rozebrat" Nedívej se na ceny nových bajků,kterých "leze" z
fabrik ročně sta(?)tisíce - DVOUTAKTY, navíc GP500-repliky (jako ty ze 2.pol. 80.let)
UŽ NIKDY (!!!) a NIKDO (!) vyrábět nebude, těch bude,BOHUŽEL,jedině neustále ubývat ...
Už já, v tom r.2008 jsem zaspal a než jsem se ke koupi dostal,stala se z RG500 (zaprvé)
IKONA a (zadruhé) SBĚRATELSKÝ KUS. Než jsem se vzpamatoval z mýho odchodu do předčasnýho dů-
chodu, v nabídce na webu jsem nacházel hlavně zámoří a z EU se málem nikdo neobtěžoval mě
na moje reakce na jejich inzerci byť jen odpovědět...
Já za ni dal 7.000,- (JINAK "VIZ" MÁ ODPOVĚĎ VlastíkoviPlamínkovi!) a než jsem ji "otesto-
val" (jestli jsem nekoupil "motorický šrot",protože na GO motoru už bych v životě/bylo mě
tehdy 64/nedal dohromady peníze!), prožíval jsem "pořádný muka"... Neřeknu KDE jsme ji
s mladším synkem/35, GSXR1000K5/ testovali, to je "tresorová informace",ale výsledek (zase
viz VlastíkPlamínek) mě uklidnil. Je na ní pár "špeků", ale o nějakých hrůzných poruchách
motoru nevím a zadírání už vůbec ne! Má oddělené mazání (plnou synt.Castrol mě doporu-
čili RG500-magoři z Anglie!) a jediný nešvar tohoto mazání je(po těch létech) protékání ole-
je do karburátorů a někdy až do klikovek (z nádrže přes čerpadlo),když zpětné ventilky na
karbecech (kulička+pružinka) netěsní,především při delším stání.
Ventilky se dají koupi. Stojí sice "dost" ale výsledek stojí zato, protože s věkem se "kou-
řové starty"jízd postupně mění v obtížné startování,když v karburátorech nashromážděný olej
"zaflákne" svíčku/svíčky... Tato "porucha" (spíše nectnost)starých RG500 tkví v takové
´lapálii´, že kuličky olej.zpět.ventilků vibrují (jezdí se "na citovku" 5-8tis.ot/min a na
"sport" 6-10) a původní jejich dosedací ploška v kuželovém sedýlku prostě přestane být kru-
hová, no a kulička je koulí pořád - je to samozřejmě úplně obyč.ložisková !)...
A CO SE TÝKÁ Tvého příkladu nabídky na mobile.de : být Tebou, "jdu do toho" - ty kilo-
metráž klidně může být pravdivá (moje, r.v.1986!,měla 15.300) a to, že je to "Erstezula-
sung" 04/1989!!!, tak to bych taky rád... Hodně napovídá stav/vůle přetáhlování
řazení, protože i kdyby to někdo "imrvére" mazal,tak ty mini-čepy (prům.6mm?) si vůli v těch
hliník.pákách "vytlučou" (zvlášť po nějakých 30/40 tis.km!).
Pozor však na t.zv."napadení kutilem",či opravu po nějaké havárce : ten dvoureflektor měly
GSXRy a ne Gammy ! Jinak opticky je to "mazel" . (Uff, to ´su nadřené´... ).

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 17:44 | Nahoru | #15
To se tak krásně čte
Závidím ... málokdy závidím,ale tady ZÁVIDÍM majiteli takového skvostu. Bál bych se na to sednout a rozjet se.

2 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 19:26 | Nahoru | #16
tyjo ve starem katalogu z roku 1990 uvadeji YAMAHA YZR 500, 2T V4 ....vykon 160 koniku !!!!!!!!500000 ,- marek

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 19:40 | Nahoru | #17
Jednoduše nádhera a ještě ta hromada informací-lidi s opravdovým zájmem mám rád.
Tak ať slouží

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 19:52 | Nahoru | #18

puerteen píše: tyjo ve starem katalogu z roku 1990 uvadeji YAMAHA YZR 500, 2T V4 ....vykon 160 koniku !!!!!!!!500000 ,- marek



Ty závoďáky v GP 500 měly snad i 200 HP...

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #19
IvanDvoutakťák> No tak to GO motoru na 2T zase tak draho nevyjde, teda v porovnání se 4T...no i když, V4 ve 2T se v servisech moc často nevidí - no ale stejně, vybrus stojí pár korun, pochybuji, že to bude mít Nikasil...pístní sada (píst, kroužky) vyjde tak do 5000 - výbrusy a a pístní sady - cca okolo 22 000...no k tomu GO klik - naštestí to není třívalec, tak by s tím nebyl zase problém, no ale to je otázka (počítal bych tak 5000 za jednu kliku) - no, ja bych řekl, že pokud si člověk ten motor udělá sám, tzn. jenom na nejnutnější věci (výbrusy, kliky - vyvážení, nové ložiska atd.) si někoho sežene, že by se měl se všemi těsněními, ložisky, gufery atd. vlézt bohatě do 40 000...

Jinak neznáš se náhodu s Mirem z Motomira z Těšína, teda s jedním ze zaměstnanců, jezdím tam přezouvat, no a tak před 2 lety mi říkal o někom z Brna, kdo si RG 500 koupil ...

No, hele, ono zase 7000 Eur až tak moc peněz není (třeba v porovnání s prodejní cenou NR 750 od Hondy - cca 2 000 000 kč ...nedávno jsem byl v Týně nad Vltavou, mají ji tam v Honda servisu, tak to mám přímo od zdroje), ale pro mě teďka je...no bohužel ...a raději bych nejdříve chtěl Suzuki GT 550, klasika mě bere přeci jen trochu více

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 21:16 | Nahoru | #20
To je krása, gratuluju k takovému skvělému stroji. Připomíná dobu, kdy na závodních drahách vládly dvoutakty, jejichž zpěvu se podle mého dodnes máloco může rovnat. Značkuji a rád si přečtu další info, popř. by byly fajn fotky, videa atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 21:31 | Nahoru | #21
IvanDvoutakťák> Prosím tě kup si novou klávesnici. Na té, co máš teď se občas z nepochopitelných důvodů zasekne Shift.

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #22
i když tomu vůbec nerozumím čte se to parádně a ten zápal

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #23
Ale prd, nic nového nekupuj Ty Hi-tech novinky stojej za hovno Moc dokonalosti není zdrávo a lid degeneruje Jakmile se objeví drobná chyba, už jsou v koncích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 22:28 | Nahoru | #24
Findalf> chtel bych videt jinyho dedu ve skoro 70ti letech,chytraku bud rad ze se podlelil o info a nebaziruj tady nad klavesnici

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 22:32 | Nahoru | #25
Před 10ti roky jsem měl RGV 250 Gammu, rok výroby 89. Poježdění na tom bylo neuvěřitelné Na 500ccm to musí být už maso

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 23:13 | Nahoru | #26
sem si uz dlouho takhle pekne nepocetl,opravdu pan motorkar rad bych videl i nake ty foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 23:33 | Nahoru | #27
sherm14> Kámoš mého fotříka (70+) jezdil do svých 70ti na Kawě GTR 1000 ...pak to prodal a teď má Burgmanna 400...lépe se mu na to nasedá (klouby) a není to tak těžké...

Jo a můj děda (73) umí s počítačem lépe než já...jo, někdo má na to talent...

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 23:36 | Nahoru | #28
puerteen> :

myslím, že Y Z R(!) 500 2T - 4V byl fabrickej závoďák, tedy Ne replika 2T-4V(RD500LC) .
Ale i tak těch 160 PS bude asi Hódně optimistických ...

Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

11.8.2011 v 09:45 | Nahoru | #29
absolutni peklo.... sem dojatej :)

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

11.8.2011 v 10:45 | Nahoru | #30

2stroke píše: sherm14> Kámoš mého fotříka (70+) jezdil do svých 70ti na Kawě GTR 1000 ...pak to prodal a teď má Burgmanna 400...lépe se mu na to nasedá (klouby) a není to tak těžké...

Jo a můj děda (73) umí s počítačem lépe než já...jo, někdo má na to talent...


ja nerikam ze ne,ale clovek tady zas tak casto nepotka nekoho kdo se blizi k 70tce
ja si pamatuju jak jsme s pocitacem chteli naucit moji babicku....trvalo ji dva dny,nez se naucila "dvojklik"

Naposledy editováno 11.08.2011 10:46:03
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma mira76 12 7.1.2012 v 08:41 bob750
Suzuki rg500 pánové není to škoda? Suzuki RG 500 Gamma mira76 23 10.11.2011 v 12:33 IvanDvoutakťák


TOPlist