jiz nejakou dobu premyslim nad novou (rozumnej jetou) motorkou a proto zakladam toto tema, vic hlav vic vi.
Momentalne jezdim uz na treti motorce XT660R (predtim KLR650 a nejaka Gilera), ale zacinam jezdit se spolujezdcem a to XTecko moc nezvlada - vykonove, podvozkove, brzdama (to hlavne!). Do oka mi padl bmw 800GS, krasnej silnej stroj, ale ta cena je ponekud vysoka. A zase je to jen kompromis mezi silnici a asfaltem a kompromisu jsem si uzil dost - nic se pak nedela poradne . Takze bych to spise videl na dve motorky - cestaka typu japonskeho bonsaje 650 V-Strom a nejake to ostre endurko k tomu (nesmi mit motohodinovou udrzbu).
To je zatim jen nastrel a sam jeste nevim, kterou bych si vybral - V-Strom 650, Varadero, TDM900, Transalp650/700...? Ke ktere uvedene byste se priklonili a proc? Mam 187 cm a 82 kg. Cestovali bysme ve dvou, ale casto bych si ji chtel povodit i ja sam, takze aby to nebyla lina a tezka mrcha
U druhe motky zatim vyber nemam. Byla by jen na blbnuti po "loukach" - lehka a spolehliva - 30 tis. max.
Diky za napady
Naposledy editováno 28.07.2011 09:48:17
V-Strom 650 je ve dvou slabej
TDM900 není enduro, je to takovej hybrid. Nehledě na to že sehnat na to 18" enduro gumu ve správném rozměru je obtížný úkol.
Varadero je enduro asi jako nákladní vagon. Velký a těžký. Ale pohodlný a silný.
TA700 je podobně jako malej V-strom.
Z toho všeho mi vychází jen litrovej V-strom
1 reakcí na tento příspěvek Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
V-Strom a Varan - Ani s jednou z nich se nedá rozumně v terénu jet - jsou moc težké, mají vysoko težiště a né moc vhodný podvozek - terénníma gumama to nevytrhneš (pokud to někdo jezdí, je to o hubu - ostatně viděl jsem video nějakémo magora, co jel na CBR-ku kolem světa, takže nemožné to rozhodně není
TDM-ko je pro terém úplně mimo - ale na silnici ve dvou i sám v pohodě - dobrá volba
VARADERO v litru - na silnici ve dvou i sám v pohodě - dobrá volba - jiný posez než TDM-ko
V-STROM - na silnici sám - bomba; ve dvou v pohodě ale oproti těm dvěma nahoře je tam míň výkonu - prostě 650 x litr - ale slabé to určitě není
TRANSALP - na silnici oproti konkurenci výše stojí za houby - sám i ve dvou - v terénu bohužel, nemám osobní zkušenost
dva roky mi vydržela kombinace h9 a 690e, ale 690 byla těžká do těžkýho terénu a h9 nepohodlná na "za odpoledne okreskama do alp".
teď mám exc a sm-t, zase nemohu jezdit akce pro velká endura
a třetí motorka? nestíhám jezdit na těhle
Naposledy editováno 27.07.2011 14:43:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Pedrodelgado píše: Máš pohromadě docela rozdílné motorky - V-STROM 650 s litrovým VARANEM a 9-ti stovkové TDM jsou jiné motorky (- transalpa vyřaď
V-Strom a Varan - Ani s jednou z nich se nedá rozumně v terénu jet - jsou moc težké, mají vysoko težiště a né moc vhodný podvozek - terénníma gumama to nevytrhneš (pokud to někdo jezdí, je to o hubu - ostatně viděl jsem video nějakémo magora, co jel na CBR-ku kolem světa, takže nemožné to rozhodně není
TDM-ko je pro terém úplně mimo - ale na silnici ve dvou i sám v pohodě - dobrá volba
VARADERO v litru - na silnici ve dvou i sám v pohodě - dobrá volba - jiný posez než TDM-ko
V-STROM - na silnici sám - bomba; ve dvou v pohodě ale oproti těm dvěma nahoře je tam míň výkonu - prostě 650 x litr - ale slabé to určitě není
TRANSALP - na silnici oproti konkurenci výše stojí za houby - sám i ve dvou - v terénu bohužel, nemám osobní zkušenost
No, tos mu teda poradil A tvoje doporuceni tedy je?
S zadnou motorkou kterou pouzijes na delsi cesty ve dvou se neda nijak rozumne jet do terenu. Tedy, samozrejme, je to hodne v rukach. S Afrikou nebo LC8 (pripadne s nejakym boxerovym GS) tezsi teren zvladnes, ale je to hodne o rukach. A nebo o penezich.
K tomu GS 1100 nebo Tiger 955, jsou to dost stare a tezke hajtry. 1100 GS je navic lenoch co nejede.
Tiger 1050 je zase o jinych penezich. A kdyz si nemuze dovolit koupit F800GS, nebude moct ani Tigra 1050.
Me z toho vychazi ze na tezkej teren chce nejaky ostrejsi enduro a na lehkej a cestovani nejakyho cenduro mastodonta. A kazda velka motorka je proste tezka. Nejlehci je snad nova Mustrada za 400 tis. - 192 kilo.
Litrovej V-strom je dobra volba.
Je zbytecny vyjmenovavat proc ne tu nebo onu. Rikejte spis proc zrovna ano nejaky konkretni typ.
2 reakcí na tento příspěvek Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Ten seznam stroju je krom V-Stromu vareny z vody. To jsem spise pridal pro predstavivost, kam by se to melo ubirat. Nejaky stroje jsem mohl opomenout a proto se ptam na Vas nazor/zkusenost, kdyz znate zhruba smer.
Jeste me napad Versys
Dejf_cz píše: Koukam, ze jsem Vas trochu zmatl. Vetsi cenduro by nebylo na teren, ale na silnici. Nejaka ta polnacka ci louka by se jela opravdu jen okrajove nebo z nutnosti. Ucel je pouze silnice a cenduro proto, ze se mi libi jeho "charakteristika". Repektive proto se priklanim k V-Stromu 650. O vykon se moc nebojim - 49 kw proti 35 je snad dostacuji (uvidim, az budu moznost se svest). Nehonim se za vykonem . Tiger a 1100GS se mi nelibi a je to dost penez za tak stary "hajtry" (majitele prominou ).
Ten seznam stroju je krom V-Stromu vareny z vody. To jsem spise pridal pro predstavivost, kam by se to melo ubirat. Nejaky stroje jsem mohl opomenout a proto se ptam na Vas nazor/zkusenost, kdyz znate zhruba smer.
Jeste me napad Versys
Tiger 955i se přestal vyrábě snad roku 2006, a není tomu ani tak dávno, co sjela z pásu poslední Africa. Nejmladší nebudou jistě starší jak 8 let. Sice to jsou rodokmenem staré dámy, ale o to kvalitnější!!! Źádný plasty a vyhoněný koně.
Versys je něco podobného jako V-STROM - najel sem na Versysu jen nějakých 50km takže těžko porovnávat co je lepší a co horší - neboj, v zatáčkách Ti VARAN ani TDM-ko neujedou - na dálnici je ale uvidíš jen krátce a jen zezadu
Každopádně ani s jednou z těch motorek nelez do terénu - jak jsi psal výše, kup nějakou lehkou hajtru na blbnutí (no a pak Ti ještě chybí HD - ať všichni vidí, že na to máš a nějaké retro, abys byl in a cool
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Proč pořád prosazuješ litrového V-STROMA?. Mám, mimo jiné, najeto asi 20tkm na STROMU 650 s ABS-kem a asi 3tkm na STROMU 1000 - nevím proč, ale 650-tka je prostě pocitově mnohem lepší motorka než litr. Můžeš s tím polemizovat, můžeš s tím dokonce nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. Jediné plus, opravdu pouze jediné, je vyšší rychlost na dálnici. Jak je to se spolujezdcem nevím, protože jezdím hlavně sám a pokud sem s někým jel tak pouze pár set km na 650-ce STROMU a 650-ce SV-čku. Z majitelů V-STROMů 650 neznám nikoho, kdo by si stěžoval na nedostatek výkonu při jízdě ve dvou (jo, možná jich znám málo - pouze 5, ale i tak)
A že se litrový V-STROM přestal před pár lety prodávat a 650-tkový se prodává (údajně) výborně asi taky o něčem svědčí - třeba o tom, že si litrového stroma můžeš strčit do pr..le - je to dostatečné doporučení? - né, nic ve zlém ale plácáš o nečem, čemu nerozumíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Pedrodelgado píše: seikos> nerad se hádám na cizím fóru (dejf cz promine , ale jak rozumíš slovům "dobrá volba" nebo "supr"? Podle mě je to poměrně jasné doporučení, že jejich koupí neprohloupí
Proč pořád prosazuješ litrového V-STROMA?. Mám, mimo jiné, najeto asi 20tkm na STROMU 650 s ABS-kem a asi 3tkm na STROMU 1000 - nevím proč, ale 650-tka je prostě pocitově mnohem lepší motorka než litr. Můžeš s tím polemizovat, můžeš s tím dokonce nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. Jediné plus, opravdu pouze jediné, je vyšší rychlost na dálnici. Jak je to se spolujezdcem nevím, protože jezdím hlavně sám a pokud sem s někým jel tak pouze pár set km na 650-ce STROMU a 650-ce SV-čku. Z majitelů V-STROMů 650 neznám nikoho, kdo by si stěžoval na nedostatek výkonu při jízdě ve dvou (jo, možná jich znám málo - pouze 5, ale i tak)
A že se litrový V-STROM přestal před pár lety prodávat a 650-tkový se prodává (údajně) výborně asi taky o něčem svědčí - třeba o tom, že si litrového stroma můžeš strčit do pr..le - je to dostatečné doporučení? - né, nic ve zlém ale plácáš o nečem, čemu nerozumíš
Litry jsem doporučil pravě z toho důvodu že jezdí častěji ve dvou. Malej V-strom je ve dvou vážně slabej. Zejména když na něj nalozis ještě nějakou bagáž a jedeš někam do kopců. To je dost trápení. 650 je pro jednu osobu super. Nebo ve dvou kolem komína. Ale jet na tom Evropu je obtížný.
A litrovy strom se přestal prodávat jen z jednoho jediného důvodu - EU zprisnila emise a litr nesplňoval. Jiný důvod v tom není.
Hluboce se ti omlouvám, pane znalče, že mám jiné zkušenosti než ty
Jinak díky za doporučení. Jak někde uvidím litra, strčím si ho do prdele
Naposledy editováno 27.07.2011 23:28:56
Pedrodelgado píše: seikos> nerad se hádám na cizím fóru (dejf cz promine , ale jak rozumíš slovům "dobrá volba" nebo "supr"? Podle mě je to poměrně jasné doporučení, že jejich koupí neprohloupí
Proč pořád prosazuješ litrového V-STROMA?. Mám, mimo jiné, najeto asi 20tkm na STROMU 650 s ABS-kem a asi 3tkm na STROMU 1000 - nevím proč, ale 650-tka je prostě pocitově mnohem lepší motorka než litr. Můžeš s tím polemizovat, můžeš s tím dokonce nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. Jediné plus, opravdu pouze jediné, je vyšší rychlost na dálnici. Jak je to se spolujezdcem nevím, protože jezdím hlavně sám a pokud sem s někým jel tak pouze pár set km na 650-ce STROMU a 650-ce SV-čku. Z majitelů V-STROMů 650 neznám nikoho, kdo by si stěžoval na nedostatek výkonu při jízdě ve dvou (jo, možná jich znám málo - pouze 5, ale i tak)
A že se litrový V-STROM přestal před pár lety prodávat a 650-tkový se prodává (údajně) výborně asi taky o něčem svědčí - třeba o tom, že si litrového stroma můžeš strčit do pr..le - je to dostatečné doporučení? - né, nic ve zlém ale plácáš o nečem, čemu nerozumíš
Pedrodelgado píše: seikos> nerad se hádám na cizím fóru (dejf cz promine , ale jak rozumíš slovům "dobrá volba" nebo "supr"? Podle mě je to poměrně jasné doporučení, že jejich koupí neprohloupí
Proč pořád prosazuješ litrového V-STROMA?. Mám, mimo jiné, najeto asi 20tkm na STROMU 650 s ABS-kem a asi 3tkm na STROMU 1000 - nevím proč, ale 650-tka je prostě pocitově mnohem lepší motorka než litr. Můžeš s tím polemizovat, můžeš s tím dokonce nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. Jediné plus, opravdu pouze jediné, je vyšší rychlost na dálnici. Jak je to se spolujezdcem nevím, protože jezdím hlavně sám a pokud sem s někým jel tak pouze pár set km na 650-ce STROMU a 650-ce SV-čku. Z majitelů V-STROMů 650 neznám nikoho, kdo by si stěžoval na nedostatek výkonu při jízdě ve dvou (jo, možná jich znám málo - pouze 5, ale i tak)
A že se litrový V-STROM přestal před pár lety prodávat a 650-tkový se prodává (údajně) výborně asi taky o něčem svědčí - třeba o tom, že si litrového stroma můžeš strčit do pr..le - je to dostatečné doporučení? - né, nic ve zlém ale plácáš o nečem, čemu nerozumíš
Jo - pod todle se taky podepíšu.
za sebe doporučuji strom 650 (je levnější) - jiný důvod nemám
pokud plánuješ na svých cestách hodně dálnic a chceš rvát, ber tdm nebo varan nebo něco podobného. strom 650 jede bez problémů tak 160tkou, pak se mu už moc zrychlovat nechce.
pokud spíš lítáš po českých cestách tak strom 650 i kawa versys jsou pro tvoje potřeby ideální - na tohle si litra kupovat nemusíš
transalpa nedoporučuju - oproti stromu 650 a versysu má na můj vkus "takový divný" motor - neužiješ si tolik - ty dvě točí jak turbínky (sorry, ale jinak to napsat a vysvětlit neumím)
v-strom 1000 taky nedoporučuju - důvod už napsal pedro a taky to neumím napsat líp
too seikos - kdyby byl v-strom 1000 komerčně úspěšná motorka, tak by se vyráběl dál. prostě by se ten motor přizpůsobil přísnějším emisním limitům nebo by tam dali motor jiný, ale suza ho přestala vyrábět úplně a bez náhrady (ale tady bych chtěl znát spíš názor od chlapíka s nickem cooker - kdysi prodával suzy v prostějově, takže by moh mít tyhle info přímo od zdroje)
3 reakcí na tento příspěvek Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Pokud se nepletu, tak litrovej bonsai nemel ani tak valny prodeje (min. na nasem trhu) - proto třeba nebyla motivace pro jeji inovaci.
Alespon papirove malej Strom, co se vykonu tyce, vypada dobre. Cloveka to pak alespon nenuti jezdit jak prase
Jak na to koukam, tak mi z toho vychazi duel Versys vs V-Strom 650. Versys je podarenej po designovy strance (krom vyfuku ), Stromek tolik ne. Zase by ale mohl byt praktictejsi,pohodlnejsi....piste, kdo jste mel moznost jet na obou.
Jinak vykonove oproti XT to bude, myslim, prijemnej a dostatecnej skok.
181 kg a 35,3 kW, 60 Nm XT
217 kg a 49 kW, 60 Nm V-Strom
206 kg a 47 kW, 61 Nm Versys
Naposledy editováno 28.07.2011 08:33:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
v-strom je pohodlnější a takový trochu "dospělejší" (doprdele fakt nevím jak to nazvat jinak)
versys je trochu "motárdovatější" a zábavnější
motoricky a projevem téměř stejné motorky
za mě strom x versys ... 60-40 (ale jenom proto, že mám stroma, jinak by to bylo 50-50)
a neboj - z xt-čka to skok bude a to určitě příjemnějším směrem - to ti svatosvatě slibuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Taky bude zalezet za kolik prodam XTecko a co k tomu sezenu za blatodrice
Jinak diky za nazor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Hoď si korunou, ale ať tak nebo tak, nešlápneš vedle.
Myslím, že v ojetinách je větší výběr a nižší ceny u V-STROMů než u VERSYSe. U nových se koukej na stránky prodejců a hlavně na jejich akce! Vem to, co se Ti líbí a na co budeš mít peníze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Asi ta koruna bude nakonec potřeba .
Ty ceny mi přijdou spíš opačný. Za peníze na V-Stroma seženeš mladšího Versyse.
Díkas
Naposledy editováno 28.07.2011 10:23:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
Když si k tomu koupíš něco na skákání po polích, tak budeš šťastnej...
PS: pokud bys ale přeci jen uvažoval o jednom univerzálovi za rozumný peníz, tak mrkni na nový Tiger 800xc...
KamilS píše: Dejf_cz> Já určitě přidávám hlas pro V-Strom. S tím nešlápneš vedle. Navíc teď přijde na trh novej model, takže starší model poletí v bazaru cenou dolů. Už teď to je někde jinde, než na jaře...
Když si k tomu koupíš něco na skákání po polích, tak budeš šťastnej...
PS: pokud bys ale přeci jen uvažoval o jednom univerzálovi za rozumný peníz, tak mrkni na nový Tiger 800xc...
XCčko vypadá jako velmi schopná motorka, ale sotva půjde sehnat za přijatelnou cenu v bazaru, když se neprodává ani rok. Jedině duševně chorej člověk by prodával motorku po půl roce ježdění za 1/2 cenu (nová stojí cca. 9000 eur)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
strč si co chceš kam chceš odpoveď je pro zakladatele vlákna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dal? V-Strom vs Versys a nejake ostre enduro?
w.o.l.f. píše: lukelibor>
strč si co chceš kam chceš odpoveď je pro zakladatele vlákna
Sorry, ja jen zkopiroval neco cemu jsem se zasmal a ocenil pisateluv humor.
Ja to ani nepsal, ani do diskuse nelez, ani si nevsiml ze tvuj prispevek je posledni.
Naposledy editováno 30.07.2011 02:09:59
Pedrodelgado píše: seikos> nerad se hádám na cizím fóru (dejf cz promine , ale jak rozumíš slovům "dobrá volba" nebo "supr"? Podle mě je to poměrně jasné doporučení, že jejich koupí neprohloupí
Proč pořád prosazuješ litrového V-STROMA?. Mám, mimo jiné, najeto asi 20tkm na STROMU 650 s ABS-kem a asi 3tkm na STROMU 1000 - nevím proč, ale 650-tka je prostě pocitově mnohem lepší motorka než litr. Můžeš s tím polemizovat, můžeš s tím dokonce nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. Jediné plus, opravdu pouze jediné, je vyšší rychlost na dálnici. Jak je to se spolujezdcem nevím, protože jezdím hlavně sám a pokud sem s někým jel tak pouze pár set km na 650-ce STROMU a 650-ce SV-čku. Z majitelů V-STROMů 650 neznám nikoho, kdo by si stěžoval na nedostatek výkonu při jízdě ve dvou (jo, možná jich znám málo - pouze 5, ale i tak)
A že se litrový V-STROM přestal před pár lety prodávat a 650-tkový se prodává (údajně) výborně asi taky o něčem svědčí - třeba o tom, že si litrového stroma můžeš strčit do pr..le - je to dostatečné doporučení? - né, nic ve zlém ale plácáš o nečem, čemu nerozumíš
Zrovna dneska jsem na Stromu 650 ve dvou predjizdel do kopce a nejak to nebylo ono
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 3 | 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |