globalmoto_kveten





Téma: Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
 
24.7.2011 v 17:36
Otevírám vlákno, abychom dále nemuseli spamovat bratrský fiber pražských chuligánů.

Diskutovat budeme na téma:

Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!

Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.

Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!

Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)

V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)



Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

3.5.2014 v 10:09 | Nahoru | #1
SVSkritek> to je pravda, motory 45 jsou v 5,6,7 a X5, takze tech aut je vlastne vic...

Jen ty hlavy by mely byt za 40.., ale asi je to dost o znamych.

R6 urcite staci, aspon nemusis resit "dva" motory (2x R4 2.2l )

Pokud by na okreskach jen lehtal plyn nebo dal tempomat kolem 90-100, tak musis jet za 8.

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

3.5.2014 v 10:42 | Nahoru | #2
SLEEPER> Nj, tak sam nwm, kde bych to resil. Jedna vec je odpoledne nekde v dilne vymnenit termostat, rozvody. A druha vec je vyndavat motor a mesic nekde okupovat zvedak...

Na to uz je potreba nejaky vybaveni a ti malokdo bude delat za "levno". Jak rika Pylot...

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

3.5.2014 v 11:13 | Nahoru | #3
SLEEPER> RSV brzdí výborně, ale moc jsem na něm zatím nenajezdil, tak jsem psal o SV. Tam byly brzdy hlavní slabina.

Kluci vy srovnáváte V8 z vyšších řad s relativně běžným naftovým šestiválcem. Srovnávejte to taky s benzínovým šestiválcem. A hlavy můžou prasknout jak na benzínu, tak na naftě, jde o to, že ta nafta má všechno co ten benzín plus navíc turba, vstřiky, čerpadlo a DPF. Prostě je tam víc věcí, který můžou odejít a jsou hodně drahý.

Srovnávat to s prémiovou motorizací mi nepřijde košér.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist