Diskutovat budeme na téma:
Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!
Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.
Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!
Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)
V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)
Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Po koupi: Retez, pneu, vzduchac, olej ve vidlich + gufera, desky, brzdovka, baterka, lozisko rizeni, olej + filtr.
Dale laborace s brzdama, nove desky, gumicky, vyplachnuti trmenu, kde byla vazelina
Pak rok 2012 cajk, jen zadni guma, nez bouchla ta prevodovka. To bylo tak 15 000 (ale i olejem a chladickou), v nejuspornejsi mozne variante.
A letos uz jsem to psal, kotouce, brzdovka, olej+ filtr, nove desky, cidlo rezervy, pneu, vzduchac, technicka.
Za chvili mas zase retez...
A vlastne se nic zvlastniho nestalo, krome jedne veznejsi poruchy, normalni provoz...
Naposledy editováno 02.05.2014 22:28:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Sleepere jak to máš ty s tím servisem? Taky to umíš tak draze?
Je fakt, že já z časovejch důvodů skoro nejezdím, ale mě RSV ani náhodou takhle draho nevychází. A SV před ním mě nevycházelo už vůbec draze. Kromě toho, že jsem poslední rok pořád řešil jak vylepšit brzdy, tak za celou dobu jsem měnil jen jednou těsnící kroužky v karburátorech, jednou ve třmenech, jednu novou baterku, olej dvakrát, desky, vzducháč, řetězovku a gumy, mám pocit, že jsem mu dal tři sady. A jednou jsem nechal zkontrolovat rozvody a ventily. Málem jsem zapomněl, že s Wencou jsme na to sehnali super vejfuck a jednou mi to spadlo v garáži na zeď a prasklo zrcátko. Taky jedna zlomená řadící páčka. V součtu to je i s gumama a přezouváním nějakejch 28 - 30 klacků. A ta motorka mě vozila celý 4 roky a nějakejch 27 000 km.
A s tím neuživením motorky a auta s 20000 hrubejma to nebude tak zlý.