Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Dawe02 píše: Che> pokud brzdis motorem, tak na pocitis opacne silove pusobeni nez pri chodu v motorickem rezimu.
gdyž jedu s kopce ustálenou rychlostí a brzdím motorem, tak tam popisovanej jev je, nebo neni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Dawe02 píše: Che> ano. Stejne jako treba na motorovem paraglidu, ktery bez korekci v tahu neustale zataci na jednu stranu
takže gdyž se u motorky s podélně uloženou klikou motor točí ustálenou rychlostí (otáčky se nemění), stejně to tu motku naklání? nebo je to tak, že motka se naklání pouze tehdy, když se klika roztáčí nebo zpomaluje (otáčky se mění)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Silove pusobeni ktere je za tim jevem pusobi kdykoliv, kdy mezi motorem a rotujici casti dochazi k silovemu pusobeni. Tedy mene kdyz jen pokryvas pasivni odpory pri ustalenuch otackach, vice kdyz navic prekonavas setrvacnost a zrychlujes.
Nicmene je to pozorovatelne zejmena pri stojicim motocyklu a pri prudke zmene otacek (rychla derivace i amplituda sil) a to proto, protoze pozorovatelnost onoho naklaneni zavisi take na ostatnich silovych pusobenich, z nichz nektere pusobi za jizdy vyznamne proti(gyroskopicky moment-princip tezkeho setrvacniku).
Naposledy editováno 24.07.2011 09:00:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Nac presne narazis?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Dawe02 píše: Che> trosku tusim
Nac presne narazis?
na myšlenku, že motor naklápí motorku i tehdy, gdyž se jeho otáčky nemění
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Kazdy at si to vysvetli podle sveho, ja jdu rezat drevo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Anti: Vono je to logický,jinak by to muselo mít jednu ojnici.Pokud se nepletu,je to samé i u véček a L.
A hádej, jak to udělali u HD, že mají válce pěkně za sebou?
Bubrak ZX10R píše: ja to vidim i v aute u V8 s klikou podelne, ten motor pri pridani drsne cukne vlevo a pri ubrani vpravo, jen je holt zavesenej nezavisle na aute, i kdyz na nem to je poznat lehce taky
I obycejna I4 se pod zaberem v aute pod kapotou kousne na jednu stranu, ale tam bych to moc neprirovnaval, portoze motor se snazi roztocit a jko prvni pohyb vykonai siletnbloky. Tady je hezky videt, ze u dragstru kde je silnej motor a gumy maji obrovskou prilnavost se zmacknou silentbloky a pokrouti kastle:
Podle me za to muze rotace hmot v motoru
Jo a guzzi mi cuka doprava, ale jen v nizkejch rychlostech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Che píše: na myšlenku, že motor naklápí motorku i tehdy, gdyž se jeho otáčky nemění
Myslím si že pokud jede moto stabilně rovně za stabilních otáček (na nautrál abysme vyloučili kardan) tak ta síla bude neznatelná. Ale funguje jako gyro, takže bude ovlivňovat klopení motorky i při stálých otáčkách.
Naposledy editováno 24.07.2011 12:47:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
dva_hrnce píše: Jsem kvuli vam odběh z hospody natočit moto a škuce doprava. Kam se točí klika nevim, kartery jsou neprůhledný..
Není nutno aby byly průhledný, stačí se podívat, kam se točí zadní kolo (shora dopředu), pak ten převod křovinořezu (pastorek na ose koĺa kolmó k pastorku na konci kardanu a máš jasno).
Motorka pak táhne při přidání plynu na jednu stranu a při ubrání na druhou, hádej kterou :)