globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z biga kulomet
22.7.2011 v 14:35
Zdarec, prosím o radu nebo spíše utvrzení, nebo upozornění na to že něco dělám špatně...od jistý doby, mi big střílí z lafu jak kulomet...nemůžu to doladit ani za zlatý prase....z trojich karbeců jsem sestavil jedny fakt perfektní...seřízený hladiny, jehly jako nový, uvnitř jak slovo boží...všechny O-krožky vyměněný, plastový dorazy šoupátek vyměněný...gumový příruby přetěsněný, neprasklý, jako nový...vejfuk těsnej, u hlavy nefouká... a teď proč ta motorka téměř nereaguje na seřízení vzdušníkem(obouma- zaslepení odvrtáno) a práská to v naprosto celém spektru otáček...
ať to točím 7 tisíc, nebo 3 tisíce...vždy když to zavřu, tak to je střelba jak potlesk v národním...

prosím radu zkušenější, u rad typ " vyměň svíčky " by hrozilo, že překousnu monitor...;)

Z biga kulomet

22.7.2011 v 14:38 | Nahoru | #1
Tak to vidim na svicky a vzduchac!

Z biga kulomet

22.7.2011 v 14:44 | Nahoru | #2
bandaska: cece skoro bych rek ze s tim toho moc neudelas, leda tam dat nakej karbec co ma primo nakej system na potlaceni toho strileni pri ubrani(nakej obohacovac, nebo neco podtlakem ovladany co zavira vzduch/benz - ja tyhle systemy moc nestudoval, ted sem se pokousel naladit karbece na VTR1000f to tam takovejhle obvod ma a strili to taky...

co mame doma husku TE410 v seriovym stavu(i vyfuk) tak to dela taky zcela bez moznosti cimkoliv to na karbci odstranit...

1 reakcí na tento příspěvek Z biga kulomet

22.7.2011 v 15:37 | Nahoru | #3
Dělá ti to i se sytičem ?

1 reakcí na tento příspěvek Z biga kulomet

22.7.2011 v 15:41 | Nahoru | #4
jo, hondí keiheny mají podtlakovej bypass, můžu ti přinést ukázat jeden prazvláštní karbec...kterej to má, a ten system je hodně čitelnej...

tenhle z biga je obyč, primitivní double-karbec...no, ale, když už tě mám na drátě, asasi, potřeboval bych s tebou stejně dát řeč, chystám se tam dát ostrej karbec z DR600, rovnotlakej, šoupátkovej s ac pumpou...a můj problém začíná už u samotný montáže...z dvoukarbece potřebuju vymyslet nějaký rozvidlení sacího hrdla, u biga mají oba sací ventily každý svoje hrdlo...a ještě bych tě rád připravil o ten závit na pet-lahev...pošli na sebe kontakt, ozval bych se...ještě se vyskytuješ v okolí míráku? párkrát jsem tě tam zahlídl...můžeme dát třeba spolu oběd a probrat to...co ty na to?

(reakce na) Z biga kulomet

22.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #5
ne, taky mě to napadlo, že nedovírá šoupě, nebo netěsní ta komora...to jsem zrepásnul takéž...je to každopádně chudý, o tom žádná, ale proč je to nedoštelovatelný...?

(reakce na) Z biga kulomet

22.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #6

Bandaska píše: jo, hondí keiheny mají podtlakovej bypass, můžu ti přinést ukázat jeden prazvláštní karbec...kterej to má, a ten system je hodně čitelnej...

tenhle z biga je obyč, primitivní double-karbec...no, ale, když už tě mám na drátě, asasi, potřeboval bych s tebou stejně dát řeč, chystám se tam dát ostrej karbec z DR600, rovnotlakej, šoupátkovej s ac pumpou...a můj problém začíná už u samotný montáže...z dvoukarbece potřebuju vymyslet nějaký rozvidlení sacího hrdla, u biga mají oba sací ventily každý svoje hrdlo...a ještě bych tě rád připravil o ten závit na pet-lahev...pošli na sebe kontakt, ozval bych se...ještě se vyskytuješ v okolí míráku? párkrát jsem tě tam zahlídl...můžeme dát třeba spolu oběd a probrat to...co ty na to?



jasny jasny, proberem... na miraku se vyskytuju... posilam kontak PM...

1 reakcí na tento příspěvek Z biga kulomet

22.7.2011 v 16:01 | Nahoru | #7
Přisává ti to někde u svodu

(reakce na) Z biga kulomet

22.7.2011 v 16:32 | Nahoru | #8
Dědek.> taky jsem na to myslel, prohlidnul a nic, dokonce jsem si na to vytočil na soustruhu měděný deformační těsnění....těsní dokonale...tím to taky nebude...

Z biga kulomet

22.7.2011 v 16:36 | Nahoru | #9
Dynojet dát větší trysku , máš hodně chudou směs a už ti to korekce na karbcu nebere. jsou tam otevřené výfuky?

Z biga kulomet

23.7.2011 v 00:53 | Nahoru | #10
Keihin FCR má tzv ACV air cut valve který při deceleraci omezí to střílení do výfuku, tak leda tak...a pak může teda přisávat někde, nejčastěji to bývá spuchřená příruba na který to navíc neni moc vidět...těžko hádat takhle.

Naposledy editováno 23.07.2011 00:54:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozdíl Suzuki DR 750 Big, Suzuki DR 800 Big drevak 11 6.3.2021 v 11:22 Slávek-TDM
Lakovani motoru Suzuki DR 750 Big k.r.a.k.en. 2 6.1.2021 v 11:06 pacik1
Dakar 2021 on-line Suzuki DR 750 Big soccer 1 3.1.2021 v 11:35 Kohlstein
Na BIGu světem křížem krážem (y) Suzuki DR 750 Big, Suzuki DR 800 Big BorekS 7 18.12.2020 v 21:52 Pedl
Neznáte servisáka na Suzuki Big 750S? Suzuki DR 750 Big DavePrague 4 7.9.2016 v 20:16 georgiss


TOPlist