Gs zustane dal, ale mam roupy na neco na obcasny svezeni kolem komina a kamos prodava RSV1000 r. 2002.
Je v moc peknym stavu, ale nikdy jsem nemel Aprilii. Rad bych se vyhnul zbytecnym problemum a tak se ptam, ma smysl jit do 9 let staryho RSV? Jsou poruchovy? Na co si dat pri koupi pozor? Nerad bych se v tom jen stoural, navic bych toho asi ani moc nedokazal, jsem zvyklej jen jezdit :)
1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne?
Spolehlivost Aprilie... no já mám velice špatnou zkušenost s japoncema o kterejch se často tvrdí jak sou nejlepší, neprůstřelný a prostě úplně super..proto se mi u japonce ve 140km/h přetrhla ojnice Japonci dělaj levný motorky..těžce na rozpočet a zvlášť v posledních plácnu 10ti letech je to na nich vidět rok od roku čím dál víc...šrouby z bláta, všechno tlakově litý, "odlehčený" až do bezvědomí..hmmm..kdo to chce at si to koupí..ale já si teda kvalitu představuju jinak...a kupodivu u starý Mille sem spokojen...je to ještě poctivě vyrobenej superbike kde se neštřil každej gram váhy.... dál si třeba srovnej co nabízeli japonci v tý době 2001-2002...nastavitelnost podvozku apod...a za jakou se to ted prodává cenu...
Např..koukni třeba na zadní kyvku...z obou stran... GSX-R 1000 K2, Blade i R1...maj vždycky aspon ze strany u řetězu výztuhu z nějakýho jeklu..to se na mě nemůže nikdo zlobit ale kyvka na Mille kterou dává Aprilia od roku 98, prostě vypadá tisíckrát líp...joo funkce je stejná jako u toho japonskýho jeklu-kterej je výrobně jednodušší a hlavně!!! levnější..pro někoho detaily..pro jinýho právě ten zásadní rozdíl v přístupu ke konstrukci a výrobě motorek...ooo koukám že sem trošku odbočil na japonce ses vlastně neptal
No, pokud se chceš vyhnout zbytečnejm problémům..tak nejezdi na motorkách všeobecně
Mille ti podle mě bude pasovat..když přesedneš z GS tak tě neroztrhá výkonem 200k ale sportovnim plně nastavitelným podvozkem a charakterem celkově by to mohla bejt vždycky na to vyblbnutí příjemná změna...na druhou stranu je to pořád kus dospělý motorky...takže jestli máš potřebu ubližovat něčemu malýmu, bezbrannýmu, a tak trochu dementnímu..taková CBR 600 RR, který můžeš šlapat po krku a týrat jí v těch 15ti tisících otáčkách, a líbilo by se ti poslouchat jak ty čtyři dětský pístečky kvílí..noo..pak opravdu musíš hledat jinde Protože jsou i jezdci kterým zase vyhovuje tohle... někdo rád bruuum bruuuum a jinej kvíííí kvííí
Naposledy editováno 23.07.2011 00:20:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |