Uzavřeno 30.07.2011 v 10:11 uživatelem blejdamint
Otevřeno 11.01.2012 v 15:29 uživatelem blejdamint
Všem, kteří přispěli nebo jinak poradili ze zadní centránou do Caponordu ETV 1000, děkuji a centrála jde opravit dá se celá zrepasovat.
Naposledy editováno 11.01.2012 15:31:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
nepřišel jsem na to proč jsem píšeš, když z Tvé odpovědi není známo jak vlastně má ten centrál fungovat. Jsem v řešení, během 14 dní to vyřeším a pak tě poučím.), protože matlání o máčcce co má stát repase, není předmětem této diskuze. )))))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
Nebo tady :http://www.etv1000.deg.cz/
Ten spodní šroubek o kterém píšeš má regulovat rychlost odskoku při roztažení tlumiče a na jeho kompresi má vliv minimální. Když jsi měl tlumič venku, změřil jsi jeho délku a porovnal s kolegou co má Caponorda? Vyzkoušel jsi, funkci všech jehlových ložisek v "kostce" přepákování, v kyvce a předním uložení a promazal je? Nezůstává ti to zakouslé v přepákování?
Nemáš tam náhodou snižovací sadu "kostí" a proto je motorka níž? Není i u sérivé motorky tlumič plněný dusíkem a nezapoměli ti ho tam při té "repasi" natlakovat?
Víc možností už vážně není. Tovární nastavení, které tu najdeš v tabulkách ti jen řekne, jaký je asi průměr. Co vyhovuje tobě, jak jezdíš a s jakou zátěží, to musíš vědět sám a tomu si přizpůsobit nastavení.
Pokud máš vpořádku přepákovaní, originální tlumič i kosti tak chyba může být zase jen v tlumiči.
Jestli ti to klesne o 5cm při postavení ze stojanu tak máš ten repasovaný tlumič pravděpodobně bez tlaku, protože to normální skutečně není.Zeptej se, kolik ti tam dali. Mělo by tam být cca 10-12atm.
A k té repasi, když si spočítáš, že litr kvalitního oleje je cca 1500,-Kč a tam se ho vejde asi 2dcl, při ceně gufer a pouzder tak ta tvoje cena nepokryje ani materiál. Je to jako koupit si v Lídlu skvělý masitý špekáček za 5,5/10dkg
Buď ti to někdo dělá pod náklady a práci si neůčtuje, nebo tě houpe.
A že jsem se vytočil z tvého dotazu?
Jsem na mrtvici, když se někdo hrabe v motorce, jako maturant ve spolužačce, je líný si zjistit parametry, zaplatit kvalitní materiál,práci a po čase dospěje k fundovanému závěru, že ta motorka je střep.
Na tenhle postup doplatila spousta Caponordů a italských motorek vůbec.
Naposledy editováno 23.07.2011 21:22:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |