Uzavřeno 30.07.2011 v 10:11 uživatelem blejdamint
Otevřeno 11.01.2012 v 15:29 uživatelem blejdamint
Všem, kteří přispěli nebo jinak poradili ze zadní centránou do Caponordu ETV 1000, děkuji a centrála jde opravit dá se celá zrepasovat.
Naposledy editováno 11.01.2012 15:31:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
Nebo tady :http://www.etv1000.deg.cz/
Ten spodní šroubek o kterém píšeš má regulovat rychlost odskoku při roztažení tlumiče a na jeho kompresi má vliv minimální. Když jsi měl tlumič venku, změřil jsi jeho délku a porovnal s kolegou co má Caponorda? Vyzkoušel jsi, funkci všech jehlových ložisek v "kostce" přepákování, v kyvce a předním uložení a promazal je? Nezůstává ti to zakouslé v přepákování?
Nemáš tam náhodou snižovací sadu "kostí" a proto je motorka níž? Není i u sérivé motorky tlumič plněný dusíkem a nezapoměli ti ho tam při té "repasi" natlakovat?
Víc možností už vážně není. Tovární nastavení, které tu najdeš v tabulkách ti jen řekne, jaký je asi průměr. Co vyhovuje tobě, jak jezdíš a s jakou zátěží, to musíš vědět sám a tomu si přizpůsobit nastavení.
Pokud máš vpořádku přepákovaní, originální tlumič i kosti tak chyba může být zase jen v tlumiči.
Jestli ti to klesne o 5cm při postavení ze stojanu tak máš ten repasovaný tlumič pravděpodobně bez tlaku, protože to normální skutečně není.Zeptej se, kolik ti tam dali. Mělo by tam být cca 10-12atm.
A k té repasi, když si spočítáš, že litr kvalitního oleje je cca 1500,-Kč a tam se ho vejde asi 2dcl, při ceně gufer a pouzder tak ta tvoje cena nepokryje ani materiál. Je to jako koupit si v Lídlu skvělý masitý špekáček za 5,5/10dkg
Buď ti to někdo dělá pod náklady a práci si neůčtuje, nebo tě houpe.
A že jsem se vytočil z tvého dotazu?
Jsem na mrtvici, když se někdo hrabe v motorce, jako maturant ve spolužačce, je líný si zjistit parametry, zaplatit kvalitní materiál,práci a po čase dospěje k fundovanému závěru, že ta motorka je střep.
Na tenhle postup doplatila spousta Caponordů a italských motorek vůbec.
Naposledy editováno 23.07.2011 21:22:43
Neřeš to, patrně si asi nerozumněl dotazu. POkud bys přečetl komentář, tak tam jsem to rozvedl. Tyto připomínky jsem řešil dávno něž jsem se rozhodl sem napsat. Nemám 20 abych tu řešil nesmysly, typu ložiska v přepákování či kyvce. Pouze dotaz JAK MÁ SPRÁVNĚ FUNGOVAT CENTRÁL NA CAPONORDU A ZKUŠENOSTI Z NASTAVENÍM. Jinak děkuji za příspěvek. Ale určitě nic nemelu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
ŠAK JO.................
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |