bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)
20.7.2011 v 14:55
Ahoj, uz sa mi moc nechce pocuvat, ze jazdim na mixery a rozmyslam o nahrade original megalaufu za nieco ine

pri tomto vsak u mna vyvstali dve otazky...

1) Co sa stane zmenou vyfuku? jak sa to prejavy na charakteristike motoru, na spotrebe, pripadne je treba nejake upravy koli tomu, alebo nastavenia...
2) Ktory vyfuk sa tam hodi najviac (zatial neriesim vzhlad)

Nerad by som dopadol tak, ze dam prachy za nieco co mi pokur.. vykonostnu charakteristiku motoru ale za odmenu zvysi spotrebu...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 10:56 | Nahoru | #1
saly.pce> S tou homologizaciou, ma to pre mna nejake pozitiva? Ci teda homologizovanu koncovku, alebo nie?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 12:00 | Nahoru | #2

El-Chio píše: saly.pce> S tou homologizaciou, ma to pre mna nejake pozitiva? Ci teda homologizovanu koncovku, alebo nie?



Pozitivum toho, když je koncovka homologované je jediné, a to že policie nemá problémy (pokud je tedy dodržena nainstalovaná tlumíc vložka).

My samozřejmě také děláme koncovky s vyndavací tlumící vložkou, které splňují parametry hlukové normy stejně jako homologované verze, jen prostě nemáme to osvědčení. Ve výsledku to ale znamená, že naše koncovky s instalovanou tlumíc vložkou při měření hluku obstojí a stejně tak není ani průchodná koncovka, takže i tolik oblíbené měření průchodnosti koncovky drátem pak nemá významu.

Máme mnoho zákazníků, kteří jezdí pravidelně za hranice i do tolik obávaného Rakouska a je vše bez problémů. Tady se dělá všeobecně velký bubák ohledně homologace (tím však samozřejmě neříkám, že není potřeba), ale pokud kdekoliv v Evropě pojedu dle předpisů, nebudu zbytečně prudit policii a moje motorka nebude již zdálky řvát, tak policie nemá důvod stavět. A když už zastaví, tak nemá důvod dělat problémy kvůli koncovce. Ale názory se různí, proto i my chceme mít homologace. Ale spíš to považujeme za super marketingový tah pro prodejce homologovaných koncovek, kdy se straší s tím, že bez ní nemá cenu někam jezdit.

Takže asi tak Mimochodem nás ve firmě dostalo, že například některé koncovky Akrapovič mají s instalovanou tlumící vložkou mnohem hlasitější projev než máme u stejné koncovky my. To pak tak trochu nevím, zda jsou jinde v Evropě jiné hlukové limity či to nějak obcházejí. Ale to jen taková perlička
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 21 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 34 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit Fanda-gsxr 2 27.5.2021 v 06:51 milor


TOPlist