globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chování lidí v servise
13.7.2011 v 17:43
Čau. Dneska sem se byl po 2 měsících podívat na moto. Dělal se vršek. Mechanik to na místě točil klidně i v rozmezí 7- 9,5 t zhruba. Zahřátý to bylo, ale i tak mě to sere, že to tak rval, když je to nově udělaný. Tvrdil, že to vůbec nevadí. Co vy na to?
I dřív, když sem to tam měl před opravou, tak to rval takhle dokonce za studena.

Chování lidí v servise

13.7.2011 v 17:54 | Nahoru | #1
Točit na prázdno vs. s mašinou létat je ale zase také trochu rozdíl, tak z cukru to není. Navíc zase nějak ten motor otestovat musí, nejlépe v celém spektru - objednal sis motor, ne traktor, a neměl by mít problémy točit. Nezbývá než věřit, že ví co dělá - servisoval jsi tam předtím v pohodě? Ono si vem, že ty motory zažívají zcela nové ve fabrice také. Sjede z pásu, mechanik vezme, protočí do červeného - OK, další prosím

Chování lidí v servise

13.7.2011 v 18:02 | Nahoru | #2
Tak na prázdno to taky neni zdravý. Ale tak zkusim to třeba 1x, 2x do vysokejch a necham toho, ne že to zopakuju 10x třeba...

Chování lidí v servise

13.7.2011 v 19:48 | Nahoru | #3
nevim co ti delali, ale když klukovi měnili píst, měl to zajíždět v těchto otáčkách (cca nad 7tis) samo ne do červeného, hlavně nemělpodtáčet. POkud se nepletu, tak ten motor ani po 6t nejede...i když si to jen mlhavě pamatuji, tak snad to neni nesmysl - ma TDR což je prakticky stejny motor jako DT

Chování lidí v servise

13.7.2011 v 20:15 | Nahoru | #4
Nový motor by se měl protočením v celém spektru otáček vyzkoušet jestli v něm třeba něco necinká, nezvoní nebo tak Jasně že tomu nedáš plnej a budeš to držet, ale jenom ho protočíš a pak mírumilovně zajíždíš

1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise

13.7.2011 v 22:18 | Nahoru | #5
S tim DT motorem se dá jezdit v 6 t v pohodě. Několikrát sem ho viděl, jak to rval za studena. I moje DT, když tam bylo předtim. To na živosnosti teda nepřidá...

(reakce na) Chování lidí v servise

13.7.2011 v 23:26 | Nahoru | #6

Daniel_cz píše: S tim DT motorem se dá jezdit v 6 t v pohodě. Několikrát sem ho viděl, jak to rval za studena. I moje DT, když tam bylo předtim. To na živosnosti teda nepřidá...


myšleno tak, že to jede od .... a teď nevím, ale myslím že to bude někde kolem 6tis

1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise

13.7.2011 v 23:35 | Nahoru | #7
J, s DT se právě dá jet v pohodě v 6 t, což sou na 2T malý otáčky.

(reakce na) Chování lidí v servise

14.7.2011 v 06:48 | Nahoru | #8
Daniel_cz> Neboj se toho - neudělal nic špatně. 2T se v nezatíženém stavu na krátkou dobu mohou v klidu vytáčet i za studena - nic jim to neudělá. A je jedno, jestli je to nový, repasovaný nebo ojetý. Pro neznalého to vytáčení do maxima zní krutě, ale vypadá to, že Ty už máš něco málo najeto, takže tohle bys vědět moh.
Motorky vážně nejsou z cukru i když se tak k nim mnozí chováme, zvláště k těm svým

Chování lidí v servise

14.7.2011 v 09:39 | Nahoru | #9
Je to v pořádku, ostrý 2T se zajížděj pod plnou zátěží a je to OK

1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise

14.7.2011 v 12:29 | Nahoru | #10
Je to 2T a tam platí čím více paliva, tím lépe je mazaný píst. Proto ty otáčky... Běžně se před vypnutím motor doporučuje motor vytočit do maxima a vypnout. Na stěně válce pak zůstane vrstvička oleje.

(reakce na) Chování lidí v servise

14.7.2011 v 16:01 | Nahoru | #11

joro píše: Je to 2T a tam platí čím více paliva, tím lépe je mazaný píst. Proto ty otáčky... Běžně se před vypnutím motor doporučuje motor vytočit do maxima a vypnout. Na stěně válce pak zůstane vrstvička oleje.



No a některým tento zvyk zůstal i u 4T motorek s karburátory a když někam přijedou tak to neopomenou řádně protočit do červeného pole a zároveň chcípnout čímž si nespáleným množstvím benzinu právě spláchnou u 4T oil film z válce

Chování lidí v servise

14.7.2011 v 22:29 | Nahoru | #12
A jak to máme asi otestovat, chytráci

Naposledy editováno 14.07.2011 22:29:27

Chování lidí v servise

14.7.2011 v 22:30 | Nahoru | #13
kawajawa: Nervat to za studena. Nědělá to každej, ale já sem se stim setkal.

Chování lidí v servise

14.7.2011 v 22:42 | Nahoru | #14
me by spis sralo to ze mu to trvalo tak dlouho !!

Chování lidí v servise

14.7.2011 v 22:45 | Nahoru | #15
víš co, to je těšký se zavděčit každýmu, jeden tě seřve za to, že si mu na tom najel 10km, druhý že měl v nádrži o 1l béňa víc, třetí za to že si to neprojel a čtvrtý za to že má na nádrži otisk tvího palce, ten motor se stejně neposere to vytočení je stejně krátkodobý tam se nemá co posrat, takovou píčovinu akorád řeší ti co vozí stroje do servisu. Nic ve zlím, bez vás bych neměl co dělat

Naposledy editováno 14.07.2011 22:53:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist