Motocykel R6 2005
Zacalo to vymenou pneu, kupil som na Hungaci Dunlop-y GPčka, zadok 190/60 (asi dost vysoke) predok klasika 120 na ....?
Nové, vyrobené 0606- asi 6/2006 ak spravne rozumiem znacke
Vybehol som na trat a nechapal som, motocykel skakal ako koza, citil som sa ako na polnej ceste, a pri prudkej akcelercii a vyssich rychlostiach sa rozkmital az sa nedal ovladat. Stvorku som ani nezaradil, lebo vybracie so stupajucou rychlostou zvysovali intenzitu.
Pri brzdeni sa motocykel chova ok, ale pri akceleracii je to *no* Skusali sme menit setup, ale bolo to to iste. Pneu som bol akurat zaniest znova prevazit (ci to neposral ten Madar) ale vyvazene je to korektne.
Kde chladat chybu ? Na povodnych pneu (pirelly super corsa) fungovalo vsetko korektne - teda predtym. Zadna kyvka vyzera dotiahnuta. Loziska ok ..... Motorka ma najazdene cca 4tis.km
Nestretli ste sa s niecim podobnym?
Bol som akurat nahodit na zadne koleso staru pirelku a pojdem to asi niekde prebehnut - aj ked sa to blbo skusa, nezvyknem behat s okruhovkou po meste .... :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
2 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
je to v geometrii :thmubup: ..a je to slozite odstranit aby ti motorka presto delala co chces ale jak na to kapnes odmeni se ti velkou trakci..vetsi nez pirelli....ale jak na to nemas cas ani penize tak dej pirelli a mas to.... vetsina lidi cojezdi rychle je na dunlop ale...a ma to asi naky duvod :cool:
Myslis, že by to az tak velmi triaslo ??? Nejak sa mi to nezdaaa. Pri prudkej akceleracii na 3 ke sa to este dalo, ale na 4 ke som to musel pustit, lebo by ma to katapultovalo. Nejde mi to do hlavy. Nie je to len rusive vybrovanie. Mal som pocit, ze ak to podrzim a pojdem cez 200kmh tak ma to katapultuje ako kozmonauta
1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
Hlavu riadenia som dostiahol, a bol som to skusit - ale len u nas na letisku. Takze maximalne na vytocenej trojke. Javilo sa mi lepsie. Malinke vibracie tak su, ale len pri najvyssom vykone tesne pod 15tis./ot aj na dvojke, aj na trojke. Stvorku som tam nestihal dat, tak neviem ako to bude pri vyssich rychlostiach ..... Ale mal som z toho pocit ze je to ako ty pises - t.z. ze kedze mam vysoky ten zadok 190/60 je na predku vacsia vaha a mam tam nespravny seup. Velmi sa do toho nevyznam, a chcel som Ta poprosit ci by si ma mohol nasmerovat - (v nedelu idem do Madarska na Euroring - rad by som tam troska poskusal to nastavenie) s cim by som mal zacat experimentovat zdvih? utlm? nastav.pruziny ?
Vopred dik
Rado
premek píše: jj hahah to sou dunlopy... me uz to nedela moc....ale jak to nekdo neumi nastavit je to docela prdel se na lidi divat kdyz jedou po cilovce a motorka se jim trepe...jak splasena kobila....
je to v geometrii :thmubup: ..a je to slozite odstranit aby ti motorka presto delala co chces ale jak na to kapnes odmeni se ti velkou trakci..vetsi nez pirelli....ale jak na to nemas cas ani penize tak dej pirelli a mas to.... vetsina lidi cojezdi rychle je na dunlop ale...a ma to asi naky duvod :cool:
No já musím souhlasit s Přemkem, můj kámoš měl problém podobný,ale bylo to kombinace Dunlop a Ohlins.........nemohl vychytat správné nastavení svojí R1, tak se na to vysr.... a vrátil se k Pireli....a kupodivu má klid. Sral se s tim 14 dní a pak rezignace)
1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
Presne - to som zabudol spomenut - je to o dost pomalsie .... myslim rozbiehanie. Vacsi obvod vzadu .... a to mam 600ku *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
n ato kmitani muzes i pritahnout tlumic rizeni to delaji vsichni ...priklad ja kdyz vjedu do depa tak si ho musim odtahnout z polohy 5 na 1 jinak bych neotocil riditky..kdyz mas stock tlumic nenastavitelny.....tak se spatne jezdi na dunlopech
k tomu nastaveni.... vetsinou kmitani zpusobuje geometrie..tak nemusis sahat na kliky...ale kdyz uz tak komprese na vidlicich( ten sroubek dole) kdyz je v poloze 2 kliky nebo uplne utahnuty..neni to dobre..a muze to byt ono.
zadek je tusim 195 70 nebo 65 takze je vyssi vyrazne nez pirelli ma tvrdsi konstrukci .. alepe sedi na vyjezdech diky tomu...pirelli je poddajna a odpusti chyby podvozku ale na druhou stranu vice klouze...na 600 to tak nepoznas ale na litru ihned.
ja jezdil pirelli a nejsou spatne..a sou jednodussi...jezdil sem skoro vzdy sc2 sc1 byval na prd..o trosku vetsi grip ale jde do haje jak nic