globalmoto_kveten





Téma: R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
 
10.7.2007 v 13:34
Poradite niekto....
Motocykel R6 2005
Zacalo to vymenou pneu, kupil som na Hungaci Dunlop-y GPčka, zadok 190/60 (asi dost vysoke) predok klasika 120 na ....?
Nové, vyrobené 0606- asi 6/2006 ak spravne rozumiem znacke
Vybehol som na trat a nechapal som, motocykel skakal ako koza, citil som sa ako na polnej ceste, a pri prudkej akcelercii a vyssich rychlostiach sa rozkmital az sa nedal ovladat. Stvorku som ani nezaradil, lebo vybracie so stupajucou rychlostou zvysovali intenzitu.
Pri brzdeni sa motocykel chova ok, ale pri akceleracii je to *no* Skusali sme menit setup, ale bolo to to iste. Pneu som bol akurat zaniest znova prevazit (ci to neposral ten Madar) ale vyvazene je to korektne.
Kde chladat chybu ? Na povodnych pneu (pirelly super corsa) fungovalo vsetko korektne - teda predtym. Zadna kyvka vyzera dotiahnuta. Loziska ok ..... Motorka ma najazdene cca 4tis.km
Nestretli ste sa s niecim podobnym?
Bol som akurat nahodit na zadne koleso staru pirelku a pojdem to asi niekde prebehnut - aj ked sa to blbo skusa, nezvyknem behat s okruhovkou po meste .... :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 18:18 | Nahoru | #1
R6ado> :D dunlop není pirelli dej zpatky pirelli a máš klid. :cool:

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 20:13 | Nahoru | #2
Pitbules, to je jasne ze Dunlop u mna skoncil, ale dal som 300 EUR za tu sadu a mam na nej najazdene 7 kol, aj to iba tak na pol plynu, bo to strasne triaslo ..... Rad by som to nejak vyriesil alebo vyreklamoval - ak sa teda potvrdi ze je chyba v pneu ! Skoda ze som mal dnes tolko roboty ze som nestihol vybehnut so starou pirelkou na cestu ..... Tak stale neviem kde je chyba .... aby som este nemal nieco povoleneeeeeee.

2 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 20:23 | Nahoru | #3
jj hahah to sou dunlopy... me uz to nedela moc....ale jak to nekdo neumi nastavit je to docela prdel se na lidi divat kdyz jedou po cilovce a motorka se jim trepe...jak splasena kobila....

je to v geometrii :thmubup: ..a je to slozite odstranit aby ti motorka presto delala co chces ale jak na to kapnes odmeni se ti velkou trakci..vetsi nez pirelli....ale jak na to nemas cas ani penize tak dej pirelli a mas to.... vetsina lidi cojezdi rychle je na dunlop ale...a ma to asi naky duvod :cool:

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 20:30 | Nahoru | #4
premek>
Myslis, že by to az tak velmi triaslo ??? Nejak sa mi to nezdaaa. Pri prudkej akceleracii na 3 ke sa to este dalo, ale na 4 ke som to musel pustit, lebo by ma to katapultovalo. Nejde mi to do hlavy. Nie je to len rusive vybrovanie. Mal som pocit, ze ak to podrzim a pojdem cez 200kmh tak ma to katapultuje ako kozmonauta

1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 21:32 | Nahoru | #5
Proč cpeš na R6 rozměr 190/60, když tam patří 180/55...?

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 21:58 | Nahoru | #6
Flyer>
No lebo som blbec .... som nevsimol *no*

1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 22:11 | Nahoru | #7
Ty kupuješ gumy a nedíváš se na rozměr...? Dej tam tu 180/55 a uvidíš, že se to zlepší... *yes*

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 22:19 | Nahoru | #8
Flyer>
Divam, zaniesol som Madarovi kolesa, s problemami som mu vysvetlil co chcem a vyzera ze ma nie najlepsie pochopil a ja som neskontroloval rozmer ...... :puke:
Myslis, ze ma na tom podiel aj ten rozmer ???

R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

10.7.2007 v 22:26 | Nahoru | #9
Já myslím, že určitě! Já jsem rozměr 190/60 jezdil taky ty GP ale měl jsem širší ráfek 6 palců, R6 má jen 5.5 palce a já problém neměl... Ale mně osobně nejvíc vyhovují Pirellky, jezdím na okruhu se slickama Pirelli Diablo Superbike a ty jsou *yes*

R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

11.7.2007 v 00:00 | Nahoru | #10
Já mám ráfek taky 5,5 a ted tam mám 195/70 je to vyšší profil tak se to nezavře. Ty dunlopy jsou supr ,akorát to třepání mi dělá taky ,když nejsem zalehnutý. V Brně mi to nedělalo nic a do zatáček je to nejlepší co jsem zatím jel! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

11.7.2007 v 03:56 | Nahoru | #11
ta zadni guma by to mit nemela... sirsi uzsi dulezita je vyska.. kdyz je vyssi mas vice tlaku na predek..a to muze moto znervoznit... volne loziska v hlav. rizeni spatne tlaky. apod..kdyz vse je ok ..zbyva geometrie bud moc nebo malo tlaku na predek..dunlop je hodne tvrda guma predek a neda se stim hodne jezdit pokud to neumis nastavit...a je to presne ono...vyhodi te to jak splasena kobyla...videl sem to tolikrat ze uz se tomu smeju...sam sem mel tyhle problemy na zacatky uplne stejne jako ty...zmenis napirelli a zmizi to nebo dotahni tlumic rizeni...jestli nemas..ja importuju do ceska GPR stabilizery :thmubup: :thmubup:

R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

11.7.2007 v 09:26 | Nahoru | #12
No na cbr 1000rr to iste na ZX 10 to iste dunlop som predal a dal som si continentaly zatial spokojnost ako aj s corsami

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

13.7.2007 v 19:14 | Nahoru | #13
premek>
Hlavu riadenia som dostiahol, a bol som to skusit - ale len u nas na letisku. Takze maximalne na vytocenej trojke. Javilo sa mi lepsie. Malinke vibracie tak su, ale len pri najvyssom vykone tesne pod 15tis./ot aj na dvojke, aj na trojke. Stvorku som tam nestihal dat, tak neviem ako to bude pri vyssich rychlostiach ..... Ale mal som z toho pocit ze je to ako ty pises - t.z. ze kedze mam vysoky ten zadok 190/60 je na predku vacsia vaha a mam tam nespravny seup. Velmi sa do toho nevyznam, a chcel som Ta poprosit ci by si ma mohol nasmerovat - (v nedelu idem do Madarska na Euroring - rad by som tam troska poskusal to nastavenie) s cim by som mal zacat experimentovat zdvih? utlm? nastav.pruziny ?
Vopred dik

Rado

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

13.7.2007 v 22:18 | Nahoru | #14

premek píše: jj hahah to sou dunlopy... me uz to nedela moc....ale jak to nekdo neumi nastavit je to docela prdel se na lidi divat kdyz jedou po cilovce a motorka se jim trepe...jak splasena kobila....

je to v geometrii :thmubup: ..a je to slozite odstranit aby ti motorka presto delala co chces ale jak na to kapnes odmeni se ti velkou trakci..vetsi nez pirelli....ale jak na to nemas cas ani penize tak dej pirelli a mas to.... vetsina lidi cojezdi rychle je na dunlop ale...a ma to asi naky duvod :cool:


No já musím souhlasit s Přemkem, můj kámoš měl problém podobný,ale bylo to kombinace Dunlop a Ohlins.........nemohl vychytat správné nastavení svojí R1, tak se na to vysr.... a vrátil se k Pireli....a kupodivu má klid. Sral se s tim 14 dní a pak rezignace)

1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

14.7.2007 v 07:50 | Nahoru | #15
R6ado Tyyy jooo, no hele včera jsem to nechal přezout na GPečka a po prvním vyjetí mi to dělalo podobně věci, co popisuješ, ale potom se to nějak s klidnilo.Mám obuté ty samé rozměry, co ty.Taky jsem poznal, že motorka je o dost línější. *no* Takže teď nevím, co s tím.Jestli dát do předu o zub míň, nebo dát ten samý rozměr, co mám předepsaný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

14.7.2007 v 10:02 | Nahoru | #16
K7>
Presne - to som zabudol spomenut - je to o dost pomalsie .... myslim rozbiehanie. Vacsi obvod vzadu .... a to mam 600ku *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

15.7.2007 v 04:30 | Nahoru | #17
R6ado>musis zmenit prevod,,, kdyz je vyssi..

n ato kmitani muzes i pritahnout tlumic rizeni to delaji vsichni ...priklad ja kdyz vjedu do depa tak si ho musim odtahnout z polohy 5 na 1 jinak bych neotocil riditky..kdyz mas stock tlumic nenastavitelny.....tak se spatne jezdi na dunlopech


k tomu nastaveni.... vetsinou kmitani zpusobuje geometrie..tak nemusis sahat na kliky...ale kdyz uz tak komprese na vidlicich( ten sroubek dole) kdyz je v poloze 2 kliky nebo uplne utahnuty..neni to dobre..a muze to byt ono.

R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

18.7.2007 v 14:10 | Nahoru | #18
rekl bych ze si prilis zkratil stopu predniho kola.... jestli muzes zadek schodit na prepakovani dolu, nebo naopak jestli mas vidlice pustene v brejlich tak z5, nebo kousek povytahnout jestli to jde..... pripadne bych trosek povolil predpeti vzadu... ael zase tim zmrsis sag a to taky neni moc ok.... nebo jestli mas stavitelnej tlumic tak ho pritahnout..... proste tim ze sel zadek nahoru , zvetsil se uhel vidlice a tim zkratila stopa.... je to ted min stabilni, ochotneji by to melo jit do zatacky....

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

18.7.2007 v 18:20 | Nahoru | #19
Perňa #81>HOJ..v horicich sem jel dunlop slick 17', foukal sem je vzadu 2 vepredu 2,1 az 2.2
zadek je tusim 195 70 nebo 65 takze je vyssi vyrazne nez pirelli ma tvrdsi konstrukci .. alepe sedi na vyjezdech diky tomu...pirelli je poddajna a odpusti chyby podvozku ale na druhou stranu vice klouze...na 600 to tak nepoznas ale na litru ihned.

ja jezdil pirelli a nejsou spatne..a sou jednodussi...jezdil sem skoro vzdy sc2 sc1 byval na prd..o trosku vetsi grip ale jde do haje jak nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist