Téma: R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...
 
10.7.2007 v 13:34
Poradite niekto....
Motocykel R6 2005
Zacalo to vymenou pneu, kupil som na Hungaci Dunlop-y GPčka, zadok 190/60 (asi dost vysoke) predok klasika 120 na ....?
Nové, vyrobené 0606- asi 6/2006 ak spravne rozumiem znacke
Vybehol som na trat a nechapal som, motocykel skakal ako koza, citil som sa ako na polnej ceste, a pri prudkej akcelercii a vyssich rychlostiach sa rozkmital az sa nedal ovladat. Stvorku som ani nezaradil, lebo vybracie so stupajucou rychlostou zvysovali intenzitu.
Pri brzdeni sa motocykel chova ok, ale pri akceleracii je to *no* Skusali sme menit setup, ale bolo to to iste. Pneu som bol akurat zaniest znova prevazit (ci to neposral ten Madar) ale vyvazene je to korektne.
Kde chladat chybu ? Na povodnych pneu (pirelly super corsa) fungovalo vsetko korektne - teda predtym. Zadna kyvka vyzera dotiahnuta. Loziska ok ..... Motorka ma najazdene cca 4tis.km
Nestretli ste sa s niecim podobnym?
Bol som akurat nahodit na zadne koleso staru pirelku a pojdem to asi niekde prebehnut - aj ked sa to blbo skusa, nezvyknem behat s okruhovkou po meste .... :(

1 reakcí na tento příspěvek R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

11.7.2007 v 03:56 | Nahoru | #1
ta zadni guma by to mit nemela... sirsi uzsi dulezita je vyska.. kdyz je vyssi mas vice tlaku na predek..a to muze moto znervoznit... volne loziska v hlav. rizeni spatne tlaky. apod..kdyz vse je ok ..zbyva geometrie bud moc nebo malo tlaku na predek..dunlop je hodne tvrda guma predek a neda se stim hodne jezdit pokud to neumis nastavit...a je to presne ono...vyhodi te to jak splasena kobyla...videl sem to tolikrat ze uz se tomu smeju...sam sem mel tyhle problemy na zacatky uplne stejne jako ty...zmenis napirelli a zmizi to nebo dotahni tlumic rizeni...jestli nemas..ja importuju do ceska GPR stabilizery :thmubup: :thmubup:

(reakce na) R6 s Dunlop GP a rozkmitanie motocykla ...

13.7.2007 v 19:14 | Nahoru | #2
premek>
Hlavu riadenia som dostiahol, a bol som to skusit - ale len u nas na letisku. Takze maximalne na vytocenej trojke. Javilo sa mi lepsie. Malinke vibracie tak su, ale len pri najvyssom vykone tesne pod 15tis./ot aj na dvojke, aj na trojke. Stvorku som tam nestihal dat, tak neviem ako to bude pri vyssich rychlostiach ..... Ale mal som z toho pocit ze je to ako ty pises - t.z. ze kedze mam vysoky ten zadok 190/60 je na predku vacsia vaha a mam tam nespravny seup. Velmi sa do toho nevyznam, a chcel som Ta poprosit ci by si ma mohol nasmerovat - (v nedelu idem do Madarska na Euroring - rad by som tam troska poskusal to nastavenie) s cim by som mal zacat experimentovat zdvih? utlm? nastav.pruziny ?
Vopred dik

Rado
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist