Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10
3 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
KawaSV píše: SV 1000S K7. KN, Leo Vince. Suchá váha pilota momentálně 97 kg.
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 14.07.2011 10:31:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Mám spíš za to, že to bude ovliňovat to, jak hodně akceleruješ - jestli prudce akceleruješ při nižším spektru otáček, nebude takovej rozdíl jako při vyšším (5t ot vs. např 8t ot)
Mě to prostě nejde jezdit s tím italským polomotorem úsporně. Někde to má nějakou (Avatarovskou) propojku do mozku a kdykoli to podemnou začně bouchat furt mi v hlavně zní "...jéééééď voe, deeéééééj mi, tahééééééj za to !!!"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Assassin> ...hele, pocit je pocit...ale zase ucho a cit není pyča...když cejtím, že ten motor běží v točkách jak ďábel, při rychlým ubírání a přidávání neškube, nestřílí, nepřehřejvá se atd. nemůže se mu dít nic zásadně fatálního, ne?(o efektivitě se nebavíme
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ale jedna věc mi teď vrtá hlavou - po tom, co jsem dal sání a výfuk - nedostanu se s teplotou za jízdy ani v největších pařácích nad 75°C ... hmmm ?
Naposledy editováno 14.07.2011 10:56:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
KawaSV píše: SV 1000S K7. KN, Leo Vince. Suchá váha pilota momentálně 97 kg.
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
nesouhlas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |