Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10
PetrSV píše:
Tak o kolik víc jedeš na okruhu než na silni ve 160km/h ,
rovinky na okruhu netahám, vuchutnávám si zatáčky, tak ať nežeru ma 10l/100km než se mi rozsvítí rezerva najedu cca 130km
motorku mam na hrani, ne na vyhlidkovy jizdy.. na rovnice v moste mi ale tacho neda vic nez 222, i kdyz neco sebere vysoka guma 190/55 se kterou moje stara RSV nepocita a kdyz ji postavis vedle 180/55 co jsem vozil na silnici, je tam odhadem 5-7 cm rozdil ve vysce.
Na okruhu z cely dylky kola neni moc mist kde bych mel zavrenej plyn. Pokud jezdis do 160 i na okruhu tak si myslim ze ti to zere nejak moc.. bys to mohl jet cely na petku a zabrzdit jen ve vracaku, v retarderu a zbytek zatacek jen tak lehce pribrzdis ne? Spotrebu nejvic zvysuje prave akcelerace.
Na silnici nekdy zavres driv, protoze tam nevidis a nevis jestli tam nejakej jezedak nenechal stat treba valnik s hnojem. Nebo zavres, protoze musis kvuli provozu. Na tom okruhu nemusis zavrit nikdy nucene vic, nez jde projet. Ale i tak mi RSV bere pod 9 litru jen ve dvou, nebo na dalkovejch presunech do 160 kmh kdyz setrim gumu
2 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
driv sem dost jezdil s lidma co chodili na ruzny inet diskuze, xchat, moto.cz a casto lidi co vykladali ze jedou svizne nebo palbu jeli tak pomalu ze bych usnul... zas sem tam najdes nekoho kdo rekne ze se jen tak vozi, jedes za nim na max, tep na 190 voci na skle a nestihas
t_freedom píše: PetrSV> no tak to prrr... ...mě dělal rozdíl na seriový nastavení silnice/okruh přes 2l/100km ...8 vs. 10+ l/100km...
Po přečipování se to o dost snížilo. 9 vs. 10+ l/100km
to mas ten tvuj vypodlozkovanej polomotor nakej uspornej ne?
ale je fakt ze na my je taky..filtr, vejfuk i eprom. Alle ja se s tim na 7,5 dostanu.. kdyz jedu ve dvou, nebo setrim gumu.. :)
assassin píše: Spijker: podle me je to jen o tom jak kdo jezdi.. nekdo ti napise na pohodu 160.. a mysli ze jede furt 160 na sestku zadny velky brzdeni, zadny velky zrychlovani.. a druhej na pohodu 160 bere ze holt 4ku toci jenom do osmi....
driv sem dost jezdil s lidma co chodili na ruzny inet diskuze, xchat, moto.cz a casto lidi co vykladali ze jedou svizne nebo palbu jeli tak pomalu ze bych usnul... zas sem tam najdes nekoho kdo rekne ze se jen tak vozi, jedes za nim na max, tep na 190 voci na skle a nestihas
prave.. :)
me dycky muzou vomejvat kdyz nekdo rika ze jede palbu kolem 160 za 8 l...
ale od mostu se da rict ze jsem na tom poradne nejel.. jednou do rise zcela turisticky a jednou ke trutnovu jen na servis.. tak uz mi to zase leze na mozek.. asi.
Naposledy editováno 14.07.2011 15:04:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
PetrSV píše: nesouhlas Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Já v poho jezdím kolem 6l...
Já píšu svoje zkušenosti, moji spotřebu. Souhlasit nemusíš, já tak jezdim.
Že ty máš jinou spotřebu je klidně možné.
Posaď 2 totožné piloty na stejnou mašinu na celej den a zjistíš, že každej z nich bude mít jinou spotřebu. Na stejném stroji.
Jak už tady bylo zmíněno, to že se pohybujeme ve stejných otáčkách nemusí nic znamenat. Záleží jak a kdy řadíš, zda jsi v 7-8 tis. otáček na 3., nebo 6. qaltu.
Obecně....každej řidič tahá jinak, řadí jinak, je vysoký jinak, váží jinak, má jiný jízdní styl....tže takto obecně - debata vlastně o ničem....
Ale klidně můžeš nesouhlasit....
KawaSV píše: Já píšu svoje zkušenosti, moji spotřebu. Souhlasit nemusíš, já tak jezdim.
Že ty máš jinou spotřebu je klidně možné.
Posaď 2 totožné piloty na stejnou mašinu na celej den a zjistíš, že každej z nich bude mít jinou spotřebu. Na stejném stroji.
Jak už tady bylo zmíněno, to že se pohybujeme ve stejných otáčkách nemusí nic znamenat. Záleží jak a kdy řadíš, zda jsi v 7-8 tis. otáček na 3., nebo 6. qaltu.
Obecně....každej řidič tahá jinak, řadí jinak, je vysoký jinak, váží jinak, má jiný jízdní styl....tže takto obecně - debata vlastně o ničem....
Ale klidně můžeš nesouhlasit....
jo sem tam sem napise i nekdo kdo na motorce jezdi a hlavu pouziva k premejsleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
assassin píše: Spijker: podle me je to jen o tom jak kdo jezdi.. nekdo ti napise na pohodu 160.. a mysli ze jede furt 160 na sestku zadny velky brzdeni, zadny velky zrychlovani.. a druhej na pohodu 160 bere ze holt 4ku toci jenom do osmi....
driv sem dost jezdil s lidma co chodili na ruzny inet diskuze, xchat, moto.cz a casto lidi co vykladali ze jedou svizne nebo palbu jeli tak pomalu ze bych usnul... zas sem tam najdes nekoho kdo rekne ze se jen tak vozi, jedes za nim na max, tep na 190 voci na skle a nestihas
Je vedecky dokazano ze spatni (neschopni, hloupi, atd. - plati to ve vsem) maji tendenci se spise precenovat a ti dobri naopak se podcenovat.
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
SirIndy píše: Je vedecky dokazano ze spatni (neschopni, hloupi, atd. - plati to ve vsem) maji tendenci se spise precenovat a ti dobri naopak se podcenovat.
to je zajimavy udaj.. posli odkaz prosim..
Naposledy editováno 14.07.2011 21:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
SPIJKER píše: to je zajimavy udaj.. posli odkaz prosim..
V druhe pulce, o odhadovani vlastnich a cizich schopnosti.
SirIndy píše: http://www.youtube.com/watch?v=kT-H09rcZCo
V druhe pulce, o odhadovani vlastnich a cizich schopnosti.
Je to docela zajimavy.
žene mi to do hlavy hned dve otazky.. nebo pochyby a mozna nez to napisu prijdou dalsi, ale zajimavy je to presto.
jednak
urcite je to i prijemna vějička zakriknuty
druhak
jsou pozice kde rict neumim, nebo nevim je spatna odpoved. a presto dotycna osoba nemusi vedet. pak si prizve nekoho kdo vi, pripadne umi a ten to vykona. ve vysledku zustava prvni osoba za borce.. a v absolutnich cislech (nebo jak to rict) se mi ale zda ze je to mimo ramec toho videa.. na zacatku se (lzive?) spravne ocenil, i kdyz vedel ze to neumi/nevi (ale vedel to o sobe) a pak to zaridil... na konci je cil splnen
a jeste třeťak (ale mozna je to jen vysledek mojeho subjektivniho pohledu, ne tak urcite )
vzdycky kdyz se mluvo o necem podobnym jakos nakous ty, ze zjednodusene, blbci tvrdej ze vsechno umej a borci se podcenujou ze nic neumej. Arogance mam pocit je tu pak chapana jako zpusob vyvysovani se nad ostatni. Ja vyvysovani se nad ostatni chapu jako synonymum pro precenovani se, nebo nesoudnost.
Ted kdyz vezmu podle me nejlepsiho pilota F1 novodoby historie M. Schumachera - myslim ze byl sveho casu ztelesnenim arogance. Pusobil casto dost arogantne (znamena to tedy??..ze se vyvysoval nad druhe, trpel nesoudnosti v sebehodnoceni, precenoval se, nebo byl nesoudnej??) ale pri vsi aroganci (ja si nikdy nemyslel ze byl arogantni, podle me byl jinej nez ostatni) byl rozhodne nejlepsi pilot F1 sve doby a to o nekolik trid
jasne ze co jsem napsal pujde napadnout ze jeho problemy byly jinde a ze ac nejlepsi pilot mohl bejt nula v nejakym jinym oboru.. mozna je spatnej v gramatice nebo tak.... a treba to ani nevi..
kazdopadne mi to zajimavy video prijde prilis zjednodusujici.. urcite se na spoustu pripadu hodi ale myslim ze prilis mnoho veci pomiji..
kazdopadne ale very impressive oration!!!
Naposledy editováno 14.07.2011 22:26:33
dareckov píše: Ono spíše nezáleží jak jedeš rychle ale jak točíš. Čím rychleji jezdím, tím menší mám spotřebu. Tedy jezdím furt kousínek pod kroutákem. Když jedu z bodu A do bodu B.
tak to ŕozhodopadne..
treba toyotí D-4D bere na nejvyssi rychlostni stupen podle pocitace zhruba.. 14 litru pri 175 kmh ale kdyz se rozkuli na 200 tak je tam treba jen 11,3..
jake z toho plyne pouceni?
neser se s tim.. poradne tahej.. a klesne ti spotreba!
KawaSV píše: Já píšu svoje zkušenosti, moji spotřebu. Souhlasit nemusíš, já tak jezdim.
Že ty máš jinou spotřebu je klidně možné.
Posaď 2 totožné piloty na stejnou mašinu na celej den a zjistíš, že každej z nich bude mít jinou spotřebu. Na stejném stroji.
Jak už tady bylo zmíněno, to že se pohybujeme ve stejných otáčkách nemusí nic znamenat. Záleží jak a kdy řadíš, zda jsi v 7-8 tis. otáček na 3., nebo 6. qaltu.
Obecně....každej řidič tahá jinak, řadí jinak, je vysoký jinak, váží jinak, má jiný jízdní styl....tže takto obecně - debata vlastně o ničem....
Ale klidně můžeš nesouhlasit....
jo v jednom máš recht je to debata o hovně každej jezdí jinej styl tak musí mít jinou spotřebu ale když autor psal, že jezdí za 9 a že za mín to nejde na to je asi něco špatně....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |