1) spotřeba
2) nenáročná na údržbu
3) levné díly
Vím že nejlíp asi dopadnou 250tky se spotřebou do 4litrů, řetězovka se skoro nemění a pneu za hubičku, ale zajímá mě jestli se dá při normálním způsobu jízdy (tj. předpisově + sem tam něco předjet) jezdit za 4litry třeba na ER6, Bandit a dalších podobných.
Prosím o uvádění reálné spotřeby, ne nějaké těžko dosažitelné minimum.
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
Motorku nemůžeš kupovat podle levnejch dílů, jsou to všechno japonci tak co bych chtěl měnit, jako díly? Jako že bys stím někde praštil? To bude drahý u každé motorky.
Gumy neřeš a kup motorku která se ti líbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
Endurak11 píše: Pokud by jsi chtel fakt neco nenarocnyho a levnyho na provoz , tak doporucuju Jawu 250 travel.Maji ji tu soused jezdi kolem 3l/100km,vsechno se da v pohode udelat doma.Ale moc to nejede
Myslím že nepsal že hledá veterány1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
Ale spotřeba, převážně po dálnici +-100-160Km/h, byla 4L, což znamená, že pokud bych jel vyhlídkovou jízdu, kterou jezdívám vždy, toto byla výjimka, tak by spotřeba byla pod čtyřmi litry na sto, což si myslím, je slušné.
Edit: Moto Suzuki GS500E otevřená. Díly seženeš téměř všude a o její výdrži a o tom, že stačí lít benzín, a občas na něco kouknout, jsou zvěsti snad všude
Naposledy editováno 05.07.2011 21:42:05
1) kombinovaná 5 - 5,5l/100km, dálnice cca 4 - 4,5l/100km
2) Jako u každé motky - olej,filtr. Po určitých ujeých km seřízení ventilů + karburátorů a výměna vzduchového filtru.
3) Originální díly - cena nic moc.
Neorig - stačí hledat na netu, na Bandasku je toho celkem mraky
2 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
S motorkou se nedá jezdit bez povšimnutí 30tis km mezi servisními intervaly jako s autem, gumy jsou drahý jako prase a děsně rychle mizej, díly (i ty spotřební) jsou drahý jako prase a měnit se musí, sami motorky žerou taky jako prase, protože to prostě (skoro) nikdo nevydržíme a dráždíme je pravou rukou, jak to jde... kdyby byl plyn na obou stranách, přidávali bychom obouruč, protože spotřebu v tu chvíli nikdo neřeší... hadry a ostatní vybavení je drahý jako prase, pojistka je drahá jako prase... Je to prostě koníček, drahej a NÁDHERNEJ KONÍČEK, ale (sorry, musím to napsat) nejúspornější motorka je auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
blafan píše: deny1234> Proč zapomenout ?Ty máš starou mrdku ,ale on má v seznamu i Suzuki GSF 650S Bandit a stou se dá od 5-do 6l jezdit úplně v pohodě
No starou mrdku mam proto , ze se mi libi stary klasicky motorky , za 7 jezdim proto ,ze nejsem zadnej mrdal,za to ty mas asi nejakou uzasnou novou masinu , co jeste navic zere 3 l / 100 , ty BLBE P.S vypln si alespon profil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
MartinXL650V píše: .... nejúspornější motorka je auto...
auto mám, na motorku jsem se ptal. prostě mě zajímá, co mě zrujnuje co nejméně
řetězovka (ČZ) 2500 -měnil jsem přčdchozí po 10000 a bůhví kolik už měla nakroucena
gumy sada 4500 měněno po 10 000 km a to otec už když jsem moto kupoval říkal, že jsou sjetý
spotřeba- při rychlosti kolem 100 km/h spotřeba kolem 4 l/100 km, při normální jízdě 4,5 cca. Při úplný kudle-full gas po dálnici a pořád co to jede si to vzalo 6,5 l na sto. Dlouhodobý průměr mám 4,8 L. ZA tu dobu jsem najel 12 000 kma pečlivě si schovávám všechny účtenky. Dost toho najezdím i po městě, 500 km z toho je jízda ve dvou, poslední dobou vozím s sebou i dost krámů na mašině.
tomik.cesko píše: auto mám, na motorku jsem se ptal. prostě mě zajímá, co mě zrujnuje co nejméně
Suza GS500 Hravá, lehká, malá, servisně méně náročná (i když do starších kusů vždycky něco zahučíš), obecně uznávaný držák, řetězovku i gumy nelikviduje tak moc rychle, spotřeba v normě, přitom slušně jede. Bude ti trochu žrát olej (jako skoro každej starší vzducháč), normálka je tak deci na 1k km, to ale není žádá moc položka, jenom se na to nesmí zapomenout... Pak by asi investice do servisu byla větší...
Na detaily mrkni do mýho profilu na předchozí motku.
EDIT:písmenka
Naposledy editováno 05.07.2011 23:23:50
Dneska vejlet já s mladou cca 65+65 kg...pomerne svizna jizda, hodne kopcovita trat. GS500E rok 96 spotreba 4,8. jinak klasicky jezdim dlouhodobe kolem 4,5..kdyz jedu peklo tak 5l. myslim ze se to da a nebude to tak utahane jako 250. na druhou stranu 6tka to neni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 100 | Dnes v 16:53 Krautkopf |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |