globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
 
4.7.2011 v 00:08
Tady je odkaz na stažení Twist Of The Wrist vol.2 v češtině.
V souboru je video + titulky a přeložená kniha. Je to nezaheslovaný *.rar.
Děkovat mi nemusíte nejsem tvůrcem. Jen jsem dal dohromady to, co už tady ve fóru bylo postováno.

Doporučuji všem bikerům. I když jezdím od patnácti, pár věcí jsem si tam taky ujasnil.

Ulož to (1,14GB):
ODKAZ NA STAŽENÍ


Naposledy editováno 04.07.2011 00:11:44
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

7.7.2011 v 14:42 | Nahoru | #31
Fojta1> což o to, na kole to neuvidíš na dobře jako na moto, včera jsem zkoušel motorku a dneska kolo. Pro to, abych zatočil do prava(jemný pushing do leva), tak jsem musel jen docela pomalu, takže na kole to tolik nevyužiješ;)

Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

7.7.2011 v 16:10 | Nahoru | #32
je to stejny jako si to rozhazujou rally jezdci pred zatackou nez to poslou na kolmo do ni a nebo ne????

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

7.7.2011 v 20:29 | Nahoru | #33

Fojta1 píše: já musím říct, že mě jako začátečníkovi vědomé zjištění, že existuje kontra řízení, pomohlo minimálně v tom, že zatáčím s daleko menší námahou než když jsem víc zapojoval jen tělo a výhýbání kanálům mi jde ted stokrát líp (ale také když jsem to viděl poprvé taxem tomu nemohl uvěřit dokud jsem to nezkusil, páč z kola si toto zatáčení vůbec neuvědomuji :) )

Ani na kole nejde jezdit jinak, do smeru zataceni se toci riditkama maximalne tak pri velmi pomaly jizde.

2 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

7.7.2011 v 23:39 | Nahoru | #34
Kontra se používá jen při vyšších rychlostech,při pomalém ježdění mezi kužely jezdíš jak na kole...které řidítko přitáhneš,tam jedeš.
Jde pouze o gyroskopické síly na tvém předním kole....
Vemte si kolo s byciklu do ruky,chyťte ho za osy,roztočte a pak sním zkuste hýbat,budete překvapeni,že dělá něco jiného než chcete

Asi nějak takhle,když nekladete odpor postojem na zemi .....

Naposledy editováno 07.07.2011 23:40:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

8.7.2011 v 00:37 | Nahoru | #35
JollyJoker> no, kolo je sice zatoceny do smeru otaceni, ale stejne se i v tyhle rychlosti naklon a tim i smer ridi "kontrem". Pouze proste se zmensujicim se radiusem se staticka poloha kola zataci do smeru otaceni, protoze logicky obe kola musi s nejakym smykovym uhlem sledovat radius zataceni, opravdu bez pouziti kontra se jede pri jizde krokem. Ale lidsky mozek je tak inteligentni, ze mezi temahle dvema stylama automaticky bez naseho pricineni voli spravnou kombinaci a tak si to malokdo uvedomuje jak vlastne ridi, pokud teda nema nejaky opravdu spatny navyk. ....i kdyz na ty fotce sedim jak kokot, tak je videt sice souhlasny natoceni kola(otocka o 270° kolem toho kuzele), ale nikdy neni rizeni otazkou jedny formy pohybu, ale souhry, takze souhlasnym rizenim by narovnani riditek znamenalo akorat pad a podvedome kazdy prenese vahu, zatlaci na riditka, prida plyn aby zachoval rovnovahu sil ....letadlo se taky v nouzi da ridit jen smerovkou nebo kridylkama, ale spravna zatacka je jen souhrou obou kormidel.... stejny je to i u motorky a sam se mam jeste hodne co ucit



Naposledy editováno 08.07.2011 02:03:03

Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

8.7.2011 v 07:00 | Nahoru | #36
Díky, super odkaz

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

8.7.2011 v 11:49 | Nahoru | #37
Jindra650> super fotka poláci maj slogan "gymkhana, fun for everybody"

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

8.7.2011 v 12:02 | Nahoru | #38
JollyJoker> To co je na videu si může každý vyzkoušet v herně, v posledním patře Technického muzea v Brně. Celkem prča.

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

8.7.2011 v 13:37 | Nahoru | #39

Dr.Drako píše: Taky mi to hlava nějak nebere. Z videa jsem to taky nepobral???
Vo co go???


To jako, že lehký impuls těsně před skládáním???



tim že zatlačíš se ti to složí, děláš to, jen o tom nevíš

Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

11.7.2011 v 21:52 | Nahoru | #40
Paráda, až bude troška času, tak si to stáhnu .

Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

14.7.2011 v 14:50 | Nahoru | #41
značka

2 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 18:20 | Nahoru | #42
Hele na straně -15- se píše:

"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."

Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.

Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.

Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"

Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.

Naposledy editováno 16.07.2011 18:22:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 18:30 | Nahoru | #43
rulzmaker> Ja tomu taky verim ze zadek se pri pridani vlastne zdviha a pak ma tendenci prokluzovat. A ze kdyz v zatacce zaklapnes plyn tak cela motorka klesne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 18:58 | Nahoru | #44
SVSkritek>

Tak při prudké akceleraci je samozřejmě pravděpodobnější, že dojde ke ztrátě adheze.

Proč by se ale při akceleraci měl zadek zdvihat to nechápu.

Ad2) pokud zaklapnu plyn tak se přenese váha na přední kolo a tudíž zadek půjde nahoru a předek dolů, a je snad jedno jestli zatáčka nebo rovinka...

Můžete mi to někdo logicky vysvětlit?

Naposledy editováno 16.07.2011 19:00:26

1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 19:10 | Nahoru | #45
Samozřejmě to je krávovina. To je jako když Sršeň tvrdí že v zatáčce se zásadně nebrzdí zadním, protože zadní kolo staví motorku a přední ne.

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 19:34 | Nahoru | #46
Jurawood> ...budu tu knihu brát s rezervou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 19:43 | Nahoru | #47

rulzmaker píše: SVSkritek>

Tak při prudké akceleraci je samozřejmě pravděpodobnější, že dojde ke ztrátě adheze.

Proč by se ale při akceleraci měl zadek zdvihat to nechápu.

Ad2) pokud zaklapnu plyn tak se přenese váha na přední kolo a tudíž zadek půjde nahoru a předek dolů, a je snad jedno jestli zatáčka nebo rovinka...

Můžete mi to někdo logicky vysvětlit?



To ze to nechapes neznamena ze to tak neni. Muzu ti to logicky vysvetlit. Jak jsi na tom s kinematickou geometirii?

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 20:08 | Nahoru | #48
Dawe02>
Hele zrovna sleduju to video (22 minuta+) a je to tam jasně vidět, takže to tak očividně bude... fakt divné...

Můžeš zkusit..

1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 20:47 | Nahoru | #49
Protoze predpokladam, ze obsirne vysvetlovani kinematiky by se nesetkalo s pochopenim, zkusim jen jeden obrazek.



Znazornene silove pusobeni je pro klasickou geometrii sportovni motorky po vetsinu casu dominatnejsi nez silove pusobeni vlivem zmeny teziste.

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 22:01 | Nahoru | #50
Dawe02> Díky
Zrovna jsem dosledoval to video a je to jak říkáte... nešlo mi to do hlavy

1 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

19.7.2011 v 14:02 | Nahoru | #51
vzdyt je to jasny, pri pridani se motorka zveda, jeji predni kolo a to pusobi vlastne zvedani zadniho kola, ktere tim zveda celou masinu.... proto mame tak vorvany zadni gumy, tedy vetsinou vic nez ty predni a proto jsou vzadu tak siroky.... aby prenesly tu brutalni silu. Kdyby byla vzadu 120 a ve predu taky, tak by to bylo husty, to by byly furt zada :D

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

19.7.2011 v 15:47 | Nahoru | #52

Scratch píše: vzdyt je to jasny, pri pridani se motorka zveda, jeji predni kolo a to pusobi vlastne zvedani zadniho kola, ktere tim zveda celou masinu....



Tohle jsem tedy nepobral!?

Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

19.7.2011 v 16:06 | Nahoru | #53
tim ze pridas, tak se motorka vlastne cela zveda, zadni kolo to tlaci pres svoji osu :) dozadu

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

22.7.2011 v 08:51 | Nahoru | #54

rulzmaker píše: Hele na straně -15- se píše:

"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."

Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.

Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.

Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"

Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.



myslím že to bude jak píšou,velmi znatelné je to při akceleraci na moto s kardanem.

Naposledy editováno 22.07.2011 08:53:38
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist