globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)
 
4.7.2011 v 00:08
Tady je odkaz na stažení Twist Of The Wrist vol.2 v češtině.
V souboru je video + titulky a přeložená kniha. Je to nezaheslovaný *.rar.
Děkovat mi nemusíte nejsem tvůrcem. Jen jsem dal dohromady to, co už tady ve fóru bylo postováno.

Doporučuji všem bikerům. I když jezdím od patnácti, pár věcí jsem si tam taky ujasnil.

Ulož to (1,14GB):
ODKAZ NA STAŽENÍ

Naposledy editováno 04.07.2011 00:11:44

2 reakcí na tento příspěvek Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 18:20 | Nahoru | #1
Hele na straně -15- se píše:

"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."

Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.

Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.

Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"

Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.

Naposledy editováno 16.07.2011 18:22:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

16.7.2011 v 18:30 | Nahoru | #2
rulzmaker> Ja tomu taky verim ze zadek se pri pridani vlastne zdviha a pak ma tendenci prokluzovat. A ze kdyz v zatacce zaklapnes plyn tak cela motorka klesne.

(reakce na) Twist Of The Wrist CZ (video+kniha)

22.7.2011 v 08:51 | Nahoru | #3

rulzmaker píše: Hele na straně -15- se píše:

"Většina jezdců nerozumí jednoduché skutečnosti: čím prudčeji přidají za plyn, tím méně reaguje zadní odpružení a tím více se zadní část stroje snaží zdvihat.
Většina jezdců věří, že při akceleraci se zadní část motocyklu snižuje. Není to pravda."

Tomu teda věřím i já, a zmíněnou "jednoduchou skutečnost" považuju za naprostou hloupost.

Samozřejmě, že při akceleraci se bude přední kolo zdvihat a zadní odpružení tím pádem snižovat, z důvodu přenesení větší hmotnosti.

Dále se píše:
"(chcete-li se o tom přesvědčit, opřete si přední kolo vašeho motocyklu o zeď, pomalu pouštějte spojku při zařazené rychlosti. zadní část stroje půjde směrem nahoru.)"

Což mi jako příklad přijde úplně zcestné.
Na přední kolo bude působit reakce síly zdi.



myslím že to bude jak píšou,velmi znatelné je to při akceleraci na moto s kardanem.

Naposledy editováno 22.07.2011 08:53:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist