globalmoto_kveten





Téma: Nová motopráce
 
28.6.2011 v 15:45
Spustili jsme novou službu motopráce , která by měla sdružovat pracovní nabídky motocyklových firem na straně jedné a na straně druhé poptávky vás motorkářů na práci v tomto oboru.

Pokud máte zájem zkusit práci v motocyklovém odvětví, můžete vložit váš životopis do našeho systému a vyznačit o jakou práci nebo brigádu byste měli zájem.

(reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 15:02 | Nahoru | #31

Maty_Kolin píše: Chybí vám tam služby - motoškoly, zrovna by se mi nějaký schopný učitel na výpomoc hodil

doplnena pozice Instruktor

Nová motopráce

30.6.2011 v 15:53 | Nahoru | #32

1 reakcí na tento příspěvek Nová motopráce

30.6.2011 v 15:53 | Nahoru | #33
Ale ja nepotrebuju instruktora

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 15:57 | Nahoru | #34


Naposledy editováno 18.04.2024 07:17:06

(reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 17:02 | Nahoru | #35
kawapepek> však jo, já to nemyslim zle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 19:22 | Nahoru | #36

kawapepek píše: Háááááá to je škoda že je to do motoškoly...Já bych je učil jen samý prasečiny.. ale je pravda,že pár lidí už jsem třeba kolínko v zatáčce naučil...



Tak to je škoda, že bydlíš tak daleko, jsi mě to mohl naučit taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 20:02 | Nahoru | #37


Naposledy editováno 18.04.2024 07:38:32

(reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 20:11 | Nahoru | #38

Dominik-Duka píše: práce je divnej způsob jak zabít nudu ať se jmenuje jakkoliv



Tož kdybych já byl arcibiskupem pražským a primasem českým, tak by mi práce taky smrděla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 20:24 | Nahoru | #39

kawapepek píše: No,teď jde o to,co naučit....Jestli to,jak sebou praštit na motorce o zem,nebo jestli to kolínko a nebo jestli ty prasečiny...



Praštit sebou na motorce už umím , takže jsem myslela to kolínko.

Nová motopráce

30.6.2011 v 20:27 | Nahoru | #40
Skvělej nápad, teď tam ještě nahnat ty chlebodárce

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

30.6.2011 v 21:35 | Nahoru | #41


Naposledy editováno 18.04.2024 07:38:46

(reakce na) Nová motopráce

1.7.2011 v 02:40 | Nahoru | #42

Pepkův návod,jak dát "kolínko" pro holky....

Nejdříve začneme teorií....Je potřeba si uvědomit,že taková to jízda na normální silnici je nelegální a nebezpečná.Když už něco takového zkouším,tak jen na vlastní riziko a je potřeba vědět,že když okolo při nácviku "kolínka" pojedou nějací příslušníci se srandovně pomalovanym autem,tak místo toho,aby zaplatili vstupné a koukali,tak budou chtít nějaký ten poplatek naopak po nás... Obvykle to bývá tak 2500Kč....No a aby toho nebylo málo,tak naši snahu ještě obodují obvykle 1 až 7 bodů-no jako v Doremi na Nově...Takže když dostanete 7 bodů,tak jste vážně střelec/střelkyně...
No a přistoupíme k praxi.....je potřeba si hlavně najít vhodné místo,tudíž zatáčky s pěknym povrchem a malým provozem...někdo preferuje ještě pěknou krajinu okolo,já ani ne,je mi to celkem jedno,ale třeba svodidla nebo lesík na nácvik kolínek nejsou nic moc zdraví prospěšná...Do lesíka můžeme zajet třeba až po nácviku....
Před započetím nácviku prvního kolínka je nutné se seznámit s povrchem vozovky-lepší hrubší asfalt-tady musím dát za pravdu holkám,že hrubší je lepší,než jemný...Někdy máme všichni rádi,když to pěkně klouže,ale tady to musí naopak držet jak přibitý....
Také zkontrolujeme teplotu asfaltu-čím teplejší tím lepší...(pořád mluvím o asfaltu)já to třeba kontroluju za jízdy,že si prostě šáhnu rukou v zatáčce na zem a hned vím,jak to bude klouzat a jak je teplej(asfalt)...
No a samozřejmostí je mít připravený motocykl na takovéto hrátky...Je potřeba mít dobré gumy,protože když je nemáte,tak to pak může být velký průšvih a může to být dost drahé...a to platí vážení i v osobním životě....Jo ještě ke gumám,je lepší mít měkké....Z vlastní zkušenosti vím,že holky všechno radši tvrdé,ale tady bych si dovolil oponovat a neofrňovat se nad měkkou pneumatikou...
A jde se na věc...Musíme se plně sostředit a nemyslet prasečinky...Tudíž mozek v hlavě a ne jinde,to si nechme na doma...Já vždycky říkám klukům,před zatáčkou to pořádně voper,narvi ho tam bez brždění a hlavně ho pořádně vystrč dovnitř...Takovýto slovník není pro křehkou slečnu vhodný,tak říkám:Jeď před zatáčkou rychleji než obvykle a hezky vystrč kolínko dovnitř zatáčky...
Pravděpodobně se to nepodaří napoprvé,ale jednou to příjde....Ted jde hlavně v případě kluků při prvním zaboření dovnitř-myslím kolínka do asfaltu hned nevyměknout,ale vydržet!!!Protože ve výdrži je krása a to ocení i slečny....tudíž poté už vedeme kolínko po celou délku zatáčky po zemi a potom je to po té delší době ten správný orgáááč....
Další věc je NÁKLON....Zase z vlastní zkušenosti vím,že holky říkají čím větší,tím lepší.....Mimochodem,já vůbec nevím proč...
Je teda pravda,že když má někdo menší(náklon)tak se musí víc snažit,aby to tam dal(myslím kolínko na zem)Ale jinak je vám velkej k ničemu...Naopak je to nebezpečnější,protože je to tam nadoraz a mohlo by se něco stát,kdyby to ta měkká guma neudržela....
No a poslední věc,jestli doprava,nebo doleva...To je si myslím individuální...Já mám zkušenost,že kluci raději levé zatáčky,ale to je dáno tím,že kdyby byli dlouzí,tak jdou do škarpy a to je dáno geny,že by se nejraději pořád s nějakou holkou v tý škarpě vyvalovali...Tak to podvědomě aplikují i do těchto nácviků....
Holky jsou zase praktičtější a jezdí raději pravé zatáčky,protože tam mají ještě jeden pruh,kdyby něco...Jenže já říkám,že by tam mohla zrovna jet naložená Tatra,takže ten kluk v tý škarpě nakonec není vůbec špatná záležitost...takže Doleva!!!!
Děkuji za pozornost a přeju hodně krásných a dlouhých zaboření....(kolínka do asfaltu samozřejmě)



ježiiiiš!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

1.7.2011 v 08:53 | Nahoru | #43

Maty_Kolin píše: Ale ja nepotrebuju instruktora

a jak se nazyva ucitel z motoskoly?

(reakce na) Nová motopráce

1.7.2011 v 11:13 | Nahoru | #44
Mlra> no jednoduse ucitel, odborne ucitel vyuku a vycviku rizeni motorovych vozidel

Ale berte tu narazku na instruktora s rezervou, byl tam smajlik

Edit: Jde o to ze instruktora muze delat s prominutim kazdej jouda kterej dava instrukce jak dat kolinko (prosim at to nikdo nebere osobne), ale ucit nekoho ridit je malinko jinde. To vsak neznanena ze by dobry instruktor nedokazal naucit. Na druhou stranu ani ucitelskej profesak nemusi byt zarukou kvality (viz strejcove v polobotkach kteri zakum zakazuji pouzivat predni brzdu).

Naposledy editováno 01.07.2011 11:31:10

Nová motopráce

1.7.2011 v 12:04 | Nahoru | #45
Tak podle toho návodu bych se fakt kolínko učit nechtěl Sice dobrý, ale....no to je jedno Každopádně některé rady jsou z toho užitečné.

Nová motopráce

1.7.2011 v 13:21 | Nahoru | #46


Naposledy editováno 18.04.2024 07:38:59

Nová motopráce

1.7.2011 v 13:57 | Nahoru | #47
doplněn učitel

(reakce na) Nová motopráce

1.7.2011 v 14:56 | Nahoru | #48

kawapepek píše: Monini> Dobrá,tak já tě to kolínko teda naučím...
Z vlastní zkušenosti vím,že holky to potřebujou vysvětlit trochu jinak,než kluci,takže asi takhle....

Pepkův návod,jak dát "kolínko" pro holky....

Nejdříve začneme teorií....Je potřeba si uvědomit,že taková to jízda na normální silnici je nelegální a nebezpečná.Když už něco takového zkouším,tak jen na vlastní riziko a je potřeba vědět,že když okolo při nácviku "kolínka" pojedou nějací příslušníci se srandovně pomalovanym autem,tak místo toho,aby zaplatili vstupné a koukali,tak budou chtít nějaký ten poplatek naopak po nás... Obvykle to bývá tak 2500Kč....No a aby toho nebylo málo,tak naši snahu ještě obodují obvykle 1 až 7 bodů-no jako v Doremi na Nově...Takže když dostanete 7 bodů,tak jste vážně střelec/střelkyně...
No a přistoupíme k praxi.....je potřeba si hlavně najít vhodné místo,tudíž zatáčky s pěknym povrchem a malým provozem...někdo preferuje ještě pěknou krajinu okolo,já ani ne,je mi to celkem jedno,ale třeba svodidla nebo lesík na nácvik kolínek nejsou nic moc zdraví prospěšná...Do lesíka můžeme zajet třeba až po nácviku....
Před započetím nácviku prvního kolínka je nutné se seznámit s povrchem vozovky-lepší hrubší asfalt-tady musím dát za pravdu holkám,že hrubší je lepší,než jemný...Někdy máme všichni rádi,když to pěkně klouže,ale tady to musí naopak držet jak přibitý....
Také zkontrolujeme teplotu asfaltu-čím teplejší tím lepší...(pořád mluvím o asfaltu)já to třeba kontroluju za jízdy,že si prostě šáhnu rukou v zatáčce na zem a hned vím,jak to bude klouzat a jak je teplej(asfalt)...
No a samozřejmostí je mít připravený motocykl na takovéto hrátky...Je potřeba mít dobré gumy,protože když je nemáte,tak to pak může být velký průšvih a může to být dost drahé...a to platí vážení i v osobním životě....Jo ještě ke gumám,je lepší mít měkké....Z vlastní zkušenosti vím,že holky všechno radši tvrdé,ale tady bych si dovolil oponovat a neofrňovat se nad měkkou pneumatikou...
A jde se na věc...Musíme se plně sostředit a nemyslet prasečinky...Tudíž mozek v hlavě a ne jinde,to si nechme na doma...Já vždycky říkám klukům,před zatáčkou to pořádně voper,narvi ho tam bez brždění a hlavně ho pořádně vystrč dovnitř...Takovýto slovník není pro křehkou slečnu vhodný,tak říkám:Jeď před zatáčkou rychleji než obvykle a hezky vystrč kolínko dovnitř zatáčky...
Pravděpodobně se to nepodaří napoprvé,ale jednou to příjde....Ted jde hlavně v případě kluků při prvním zaboření dovnitř-myslím kolínka do asfaltu hned nevyměknout,ale vydržet!!!Protože ve výdrži je krása a to ocení i slečny....tudíž poté už vedeme kolínko po celou délku zatáčky po zemi a potom je to po té delší době ten správný orgáááč....
Další věc je NÁKLON....Zase z vlastní zkušenosti vím,že holky říkají čím větší,tím lepší.....Mimochodem,já vůbec nevím proč...
Je teda pravda,že když má někdo menší(náklon)tak se musí víc snažit,aby to tam dal(myslím kolínko na zem)Ale jinak je vám velkej k ničemu...Naopak je to nebezpečnější,protože je to tam nadoraz a mohlo by se něco stát,kdyby to ta měkká guma neudržela....
No a poslední věc,jestli doprava,nebo doleva...To je si myslím individuální...Já mám zkušenost,že kluci raději levé zatáčky,ale to je dáno tím,že kdyby byli dlouzí,tak jdou do škarpy a to je dáno geny,že by se nejraději pořád s nějakou holkou v tý škarpě vyvalovali...Tak to podvědomě aplikují i do těchto nácviků....
Holky jsou zase praktičtější a jezdí raději pravé zatáčky,protože tam mají ještě jeden pruh,kdyby něco...Jenže já říkám,že by tam mohla zrovna jet naložená Tatra,takže ten kluk v tý škarpě nakonec není vůbec špatná záležitost...takže Doleva!!!!
Děkuji za pozornost a přeju hodně krásných a dlouhých zaboření....(kolínka do asfaltu samozřejmě)



Vezmu si den dovolené a přečtu si to.

(reakce na) Nová motopráce

1.7.2011 v 21:43 | Nahoru | #49

kawapepek píše: Monini> Dobrá,tak já tě to kolínko teda naučím...
Z vlastní zkušenosti vím,že holky to potřebujou vysvětlit trochu jinak,než kluci,takže asi takhle....

Pepkův návod,jak dát "kolínko" pro holky....

Nejdříve začneme teorií....Je potřeba si uvědomit,že taková to jízda na normální silnici je nelegální a nebezpečná.Když už něco takového zkouším,tak jen na vlastní riziko a je potřeba vědět,že když okolo při nácviku "kolínka" pojedou nějací příslušníci se srandovně pomalovanym autem,tak místo toho,aby zaplatili vstupné a koukali,tak budou chtít nějaký ten poplatek naopak po nás... Obvykle to bývá tak 2500Kč....No a aby toho nebylo málo,tak naši snahu ještě obodují obvykle 1 až 7 bodů-no jako v Doremi na Nově...Takže když dostanete 7 bodů,tak jste vážně střelec/střelkyně...
No a přistoupíme k praxi.....je potřeba si hlavně najít vhodné místo,tudíž zatáčky s pěknym povrchem a malým provozem...někdo preferuje ještě pěknou krajinu okolo,já ani ne,je mi to celkem jedno,ale třeba svodidla nebo lesík na nácvik kolínek nejsou nic moc zdraví prospěšná...Do lesíka můžeme zajet třeba až po nácviku....
Před započetím nácviku prvního kolínka je nutné se seznámit s povrchem vozovky-lepší hrubší asfalt-tady musím dát za pravdu holkám,že hrubší je lepší,než jemný...Někdy máme všichni rádi,když to pěkně klouže,ale tady to musí naopak držet jak přibitý....
Také zkontrolujeme teplotu asfaltu-čím teplejší tím lepší...(pořád mluvím o asfaltu)já to třeba kontroluju za jízdy,že si prostě šáhnu rukou v zatáčce na zem a hned vím,jak to bude klouzat a jak je teplej(asfalt)...
No a samozřejmostí je mít připravený motocykl na takovéto hrátky...Je potřeba mít dobré gumy,protože když je nemáte,tak to pak může být velký průšvih a může to být dost drahé...a to platí vážení i v osobním životě....Jo ještě ke gumám,je lepší mít měkké....Z vlastní zkušenosti vím,že holky všechno radši tvrdé,ale tady bych si dovolil oponovat a neofrňovat se nad měkkou pneumatikou...
A jde se na věc...Musíme se plně sostředit a nemyslet prasečinky...Tudíž mozek v hlavě a ne jinde,to si nechme na doma...Já vždycky říkám klukům,před zatáčkou to pořádně voper,narvi ho tam bez brždění a hlavně ho pořádně vystrč dovnitř...Takovýto slovník není pro křehkou slečnu vhodný,tak říkám:Jeď před zatáčkou rychleji než obvykle a hezky vystrč kolínko dovnitř zatáčky...
Pravděpodobně se to nepodaří napoprvé,ale jednou to příjde....Ted jde hlavně v případě kluků při prvním zaboření dovnitř-myslím kolínka do asfaltu hned nevyměknout,ale vydržet!!!Protože ve výdrži je krása a to ocení i slečny....tudíž poté už vedeme kolínko po celou délku zatáčky po zemi a potom je to po té delší době ten správný orgáááč....
Další věc je NÁKLON....Zase z vlastní zkušenosti vím,že holky říkají čím větší,tím lepší.....Mimochodem,já vůbec nevím proč...
Je teda pravda,že když má někdo menší(náklon)tak se musí víc snažit,aby to tam dal(myslím kolínko na zem)Ale jinak je vám velkej k ničemu...Naopak je to nebezpečnější,protože je to tam nadoraz a mohlo by se něco stát,kdyby to ta měkká guma neudržela....
No a poslední věc,jestli doprava,nebo doleva...To je si myslím individuální...Já mám zkušenost,že kluci raději levé zatáčky,ale to je dáno tím,že kdyby byli dlouzí,tak jdou do škarpy a to je dáno geny,že by se nejraději pořád s nějakou holkou v tý škarpě vyvalovali...Tak to podvědomě aplikují i do těchto nácviků....
Holky jsou zase praktičtější a jezdí raději pravé zatáčky,protože tam mají ještě jeden pruh,kdyby něco...Jenže já říkám,že by tam mohla zrovna jet naložená Tatra,takže ten kluk v tý škarpě nakonec není vůbec špatná záležitost...takže Doleva!!!!
Děkuji za pozornost a přeju hodně krásných a dlouhých zaboření....(kolínka do asfaltu samozřejmě)



pane na nebi to je vocas

Nová motopráce

2.7.2011 v 03:10 | Nahoru | #50
Ale bohuzel je to trosku nedomyslene Jardo... i kdyz bych praci napriklad nabidl, nemuzu tam tu nabidku vlozit, kdyz nejsem registovany jako firma ( a nechci se reg jako firma )

(reakce na) Nová motopráce

2.7.2011 v 19:09 | Nahoru | #51
kawapepek> dobrý počtení jsem se zas jednu zasmál, smekám to takhle sepsat s nadhledm dobrý no a nemáš tam něco jak dávat lokty i když to není problém spíš teď nově tam chce dávat i ramena

1 reakcí na tento příspěvek Nová motopráce

2.7.2011 v 19:24 | Nahoru | #52
Myslím, že je to SUPER nápad?! Schvaluji
Sám za sebe můžu říci, že bych taky rád dělal ve svém koníčku, ale na druhou stranu co slyším od lidí, kteří v oboru dělají, tak plat nic moc. Spíš nic než moc
Pokud někdo nabídne třicet hrubého a víc, tak jdu do toho ihned

(reakce na) Nová motopráce

3.7.2011 v 11:03 | Nahoru | #53

Waldys píše:
...Pokud někdo nabídne třicet hrubého a víc, tak jdu do toho ihned



mazej do fronty, živočichu...

1 reakcí na tento příspěvek Nová motopráce

3.7.2011 v 11:43 | Nahoru | #54
abyste se tu nepoprali pánové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motopráce

3.7.2011 v 11:58 | Nahoru | #55

Mája-Yama píše: abyste se tu nepoprali pánové



to víš, jsme s Waldysem na topinky ujetý (asi síla zvyku )

Nová motopráce

3.7.2011 v 14:02 | Nahoru | #56
Celkem bych rozvážel pizzu by musela být dobrá práce jinak co jsem koukal.. moc té práce tam není

Nová motopráce

3.7.2011 v 14:11 | Nahoru | #57
Práci okolo motorek jsem vždycky chtěl.. alespoň brigádu- třeba jako nějaké lehké opravy nebo lako leštička.. v bazáču

(reakce na) Nová motopráce

3.7.2011 v 17:44 | Nahoru | #58
Hoegy> yo a nejlíp hodně koláčů za málo práce co?

Nová motopráce

3.7.2011 v 19:47 | Nahoru | #59
Ten prodej motocyklů by šel, dělala jsem v autosaloně, práce to byla skvělá, dalo se vydělat hezký peníz a ještě projížďka kdykoliv, kamkoliv, v čemkoli, nejlépe to jelo v SUPERBu...

1 reakcí na tento příspěvek Nová motopráce

3.7.2011 v 22:02 | Nahoru | #60
No prostě andílek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist