1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
Kreuz88 píše: Takže opravuju : dvě až tři celý moje Aprilie Já to vidim tak že teď máš krásnou, originální a ručně dělanou Milli na ježdění i leštění, a časem ti k ní přibude ta Ducati 999R..krerou pak můžeš taky vlasnoručně zabalit do karbonu..páč už sis to natrénoval
nema Rko karbon kapoty v serii? to je fuk, kazdopadne hezka prace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
assassin píše: nema Rko karbon kapoty v serii? to je fuk, kazdopadne hezka prace
Já myslim že celokarbonový kapoty asi nemělo ani Rko...ale Ducati specialista fakt nejsem,takže je to možný a kdyby tam byly..vždycky se dá zkusit vyšší level a pustit se třeba do celokarbonovejch kol To zvládaj snad jen dvě firmy na světě ..tak by ManiaC Inc. mohla bejt třetí
Kreuz88 píše: Já myslim že celokarbonový kapoty asi nemělo ani Rko...ale Ducati specialista fakt nejsem,takže je to možný a kdyby tam byly..vždycky se dá zkusit vyšší level a pustit se třeba do celokarbonovejch kol To zvládaj snad jen dvě firmy na světě ..tak by ManiaC Inc. mohla bejt třetí
Tak na kola jsem teď koukal Bikerscrownu a nechtěl bych je za ty prachy,ani se mi moc nelíbilo to zpracování,ale líp to asi ani udělat nejde
A Ducna nebude,jedna kasička v baráku stačí,dvě už bych neutáhl.
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
Jindra650 píše: Aha, takze jestli to chapu, tak sis nedelal formy a nelaminoval, kdyz pises objednal jsem toto a toto??? Karbon je na vyrobu v klidu, staci mit cisty pracovni prostory a nastroje. Je to teda skutecnej karbon-kevlar, nebo jen barevna imitace? To spis kevlar je pakna devka, strihat to poradne nejde, hur se laminuje a pri opracovani se treba vyvrta dira a je to chlupaty, zabrousit to poradne nejde atd.
Už jsem psal výše,že jsem objednal přední,zadní blatník a náfuky a zbytek jsem dodělal sám,od forem až po napasování.Karbon se líp stříhá a brousí,ale polde mejch zkušeností,když vznikne někde nějaká bublina tak se hůř spravuje,S kevlarem si člověk musí pohrát,jemným smirkem pod vodou ho zabrousíš taky krásně.
Ono to při zkoumání z blízka nebude nikdy kvalitní jako to má třeba sebimoto,ale taky nebudu mít v domácích podmínkách nikdy takové vybavení jako firma,která se tím zabývá.Nemám doma vakuovačku ani pec na vypíkání,gel jsem použil natírací protože na stříkací nemám vybavení.Třeba na karbomu je i vidět,že je někde větší vrstva gelu,ale to ty asi víš.
Šlo mi o to,to zkusit.Spousta lidí když k tomu přijde,řekne že je tam spousta chyb,ale teď už vím že to prostě líp v mých skromných podmínkách neudělám.
A hlavně,kdybych měl účtovat nějakému zákazníkovi hodiny nad tím stávené,tak si můžu koupit možná tři takové sady od profi firmy.
Pro mě to ale za zkoušku stálo,je tu spousty lidí,keří si koupí moto,nakoupí za ohromný peníze doplňky ale o svém stroji ví prd.Já raději zkouším,i když to občas stojí více,ale pocit,že jsem si něco vytvořil sám mě hřeje
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
Kreuz88 píše: Já myslim že celokarbonový kapoty asi nemělo ani Rko...ale Ducati specialista fakt nejsem,takže je to možný a kdyby tam byly..vždycky se dá zkusit vyšší level a pustit se třeba do celokarbonovejch kol To zvládaj snad jen dvě firmy na světě ..tak by ManiaC Inc. mohla bejt třetí
tusim ze nikotyn na svim 999r je ma, ale uz fakt nevim jestli to tam bylo v serii...
u kol vim o BST a dymagu... ale on je karbon na vzestupu a kdovi kolik firem uz to nechava smudlat v cine... podle me je u karbonu zasadni problem jen v tom ze je potreba delat ruco... a navic v dost "nebezpecnem" prostredi.. coz samo v zapadnich zemich = neskutecne drahy... ale v cine to klido muzou matlat do formy holejma rukama, plny plice sklenenejch/uhlikovejch jehlicek a vsem je to sumak:) cyklo firmy uz jedou karbon na vychode vsichni.. vcetne nejslavnejsich "handmade in usa" znacek
me se ty karbonovy BSTcka libi az budu jednou bohatej:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |