globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada Mikuni 40 bst
27.6.2011 v 21:49
delší dobu mě zlobí karbec.Při plnym plynu, se motorka po dosažení určitých otáček začínala dusit (stejně jako když dojde benzín a je potřeba přepnout na rezervu).Zvedl jsem jehlu o zářez a zlepšilo se to stylem, že dušení přišlo až po delším čase.Ted jsem jehlou nejvýš co to jde a začne se dusit při cca 150 (přeci jen mám dva metry a sto kilo, takže musím celkem dlouho držet plnej než tam to tacho dorazí) no a pak stačí ubrat, chvíli počkat (nejspíš než dorazí benzím) a zase se jede dál.Otázka zní na co se zaměřit.Může to způsobovat třeba špatná jehla?resp blbej tvar?senzor na karbecu seštelován dle manuálu a plováková hladina taky.karbec je přetryskovanej (nicméně s těma tryskama co tam jsou to fungovalo normálně).takže tak

1 reakcí na tento příspěvek Rada Mikuni 40 bst

28.6.2011 v 10:01 | Nahoru | #1
Zkontroluj sítko na benzín nad zavírací jehlou plováku a přívod z nádrže, popřípadě vrať jehlu kde má být a zkus to s pet-flaškou s benzínem, ať vyloučíš přívod.

(reakce na) Rada Mikuni 40 bst

28.6.2011 v 11:22 | Nahoru | #2
Suchman> vyzkoušim a dám vědět

1 reakcí na tento příspěvek Rada Mikuni 40 bst

29.6.2011 v 07:49 | Nahoru | #3
tak přívodem benzínu to asi nebude, vzal sem na zkoušku kámoše nádrž, abych vyloučil blbej kohoutek, nebo benzín...

(reakce na) Rada Mikuni 40 bst

29.6.2011 v 10:07 | Nahoru | #4
Kopriw> A na to sítko nad zavírací jehlou jsi se díval?

1 reakcí na tento příspěvek Rada Mikuni 40 bst

29.6.2011 v 18:18 | Nahoru | #5
popravdě nevím co přesně myslíš tou zavírací jehlou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada Mikuni 40 bst

29.6.2011 v 19:26 | Nahoru | #6
Kopriw> Máš plovák, kterej ti přes jehlu zavírá přívod paliva do plovákovky, když to celý demontuješ, nad tím je malý sítko.

(reakce na) Rada Mikuni 40 bst

1.7.2011 v 14:07 | Nahoru | #7
Suchman> tak čoveče karbec rozebrán na prvočinitele a sítko tam nemám, nicméně jsem ho opět pořádně vyčistil,dal jehlo na prostřední zářez (tak jak bylo původně naladěno, serie je tuším o jeden zářez odspodu výš), sešteloval sem volnoběžnou směs a volnoběh, vyčistil sem znovu bandu a kohoutek...motorka po okreskách jede a večer jedu na noční.Takže to vemu po dálnici a dám vědět jestli nastala nějaká změna.jinde tu nemám takovou rovinku.

Rada Mikuni 40 bst

1.7.2011 v 21:10 | Nahoru | #8
tak motorka šlape, čím to bylo netuším, protože sem nikde nenašel nic ucpaného a všechno sem poskládel téměř tak jak jsem to rozebral...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 14 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto Dolf0123 16 24.4.2022 v 07:53 krokoš


TOPlist