globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)
Začal som sa obzerať po nejakej kapote,4vál nevynímajúc,ovšem zážitky a pocity z jazdy na Dukne sa nezabúdajú a japonská štvorka plus nemecká brambora ma neoslovujú.Je tu však silný protihráč v podobe drahokamu motocyklového dizajnu so 4vál.motorom - nová MV Agusta F4
1000..
cena v porovnaní s SPčkom plusmínus narovnako.Dizajnovo sú obe motorky jedinečné,navyše mám predstavu o jazde na Dukne (Monster S2R1000 a Streetfighter),ovšem predvádzačku MV Agusta som neobjavil,takže netuším,čo od toho čakať.Aký to má prejav,zvuk,jazdné vlastnosti,prípadné závady a.p.
V neposlednom rade vyvstáva otázka dostupnosti náhr.dielov a lehoty dodania.

Je tu niekto,kto jazdil,alebo jazdí tieto motorky a môže popísať svoje skúsenosti?



Anketa: Ktorú motorku by ste vybrali?
MV Agusta F4 1000 (2010)
40%
66
Ducati 1198 SP (2011)
48%
79
Ani jednu,sú to talianske jebky
11%
18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 14:06 | Nahoru | #61
italšrot> Něco na tom je , ale jako tuctovku bych ji teda fakt nebral... Tuctovka je to možná v rámci značky , ale jinak je to stále jedinečný stroj postavený ve stylu 916 , což se mi líbí! Ale popravdě, za 916 bych ji nevyměnil! Čím víc na ní jezdím, tím víc zjišťuji, že mi to asi stačí - i když to nejede... Stále mě dokáže něčím překvapovat a je až neuvěřitelné, jak moc musela asi být ve své době dobrá! Jinak do budoucna bych si určitě ještě rád pořídil buď toho Streeta, 1098 a nebo tu F4! F4 je moc pěkná a chtěl bych zkusit i něco, co jede hodně i ve vrchu! Ducati 1098 (1198), jelikož to bude asi pěkné kladivo a Street mě z nich bere nejvíc, protože je to taková pěkná kochací mašina, která ale bude držet krok i se sportem... A hlavně, nevím jestli to tak mám jenom já , ale ty kapoty nějak zavazujou - na 916 mám jednoduše stále pocit, že jí prostě nesmím udělat ostudu a musím to furt drtit! Na nahaté 1098 bych asi ten pocit neměl...

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 14:39 | Nahoru | #62
Na nahaté 1098 bych asi ten pocit neměl... [/quote]

Mam takovou malou obavu,že ten pocit by ti asi zůstal,nebo by se minimálně objevil pokaždý,kdy by sis vzpomněl z čeho že máš motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 15:37 | Nahoru | #63

DMC.motobiker píše: italšrot> Něco na tom je , ale jako tuctovku bych ji teda fakt nebral... Tuctovka je to možná v rámci značky , ale jinak je to stále jedinečný stroj postavený ve stylu 916 , což se mi líbí! Ale popravdě, za 916 bych ji nevyměnil! Čím víc na ní jezdím, tím víc zjišťuji, že mi to asi stačí - i když to nejede... Stále mě dokáže něčím překvapovat a je až neuvěřitelné, jak moc musela asi být ve své době dobrá! Jinak do budoucna bych si určitě ještě rád pořídil buď toho Streeta, 1098 a nebo tu F4! F4 je moc pěkná a chtěl bych zkusit i něco, co jede hodně i ve vrchu! Ducati 1098 (1198), jelikož to bude asi pěkné kladivo a Street mě z nich bere nejvíc, protože je to taková pěkná kochací mašina, která ale bude držet krok i se sportem... A hlavně, nevím jestli to tak mám jenom já , ale ty kapoty nějak zavazujou - na 916 mám jednoduše stále pocit, že jí prostě nesmím udělat ostudu a musím to furt drtit! Na nahaté 1098 bych asi ten pocit neměl...


Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout. Dle mně je to model, který nikdy nedosáhne věhlasu 916 nebo 999. Podívej se na svou 916 Už má na svém kontě pár křížků a stále je obrovsky populární. To se 1098/1198 nestane. Prostě ji postavili účelověji než 916 a je to na ní znát. Já kupovat Ducati bez limitu tak jdu Ducati Streetfighter Tahle motorka bude vždycky něco.

Naposledy editováno 01.07.2011 15:38:37

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 16:02 | Nahoru | #64

italšrot píše:
Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout. Dle mně je to model, který nikdy nedosáhne věhlasu 916 nebo 999. Podívej se na svou 916 Už má na svém kontě pár křížků a stále je obrovsky populární. To se 1098/1198 nestane. Prostě ji postavili účelověji než 916 a je to na ní znát. Já kupovat Ducati bez limitu tak jdu Ducati Streetfighter Tahle motorka bude vždycky něco.



v tom streetu nemohu souhlasit ...časem opět příjde něco co ho dá zapomenout. Myslím, že hodně lidí co uvažovalo nad streetem půjde teď do Diavela.
...milníky byly, jsou a budou ... 851, 888, 916, 998 ...podle mýho(nezaujatýho)názoru i to S4RS jako poslední (a nejsportovnější) pravej monster.
To hodnocení milníku je částečně i exkluzivita(daná dřív cenou)... čím cena dnes padá, vidíme to na "každým rohu" ...exkluzivita klesá, věc se stává okoukanější...tedy její hodnota v našich očích klesá. 1098/1198 vidíme v posledních letech všude na pumpách hafo. Ale kolik si viděl mezi lety 94 - 2004 916tek ? Já asi 3 -5ks.
Nesoudil bych mašinu a její kvalitu vzhledem do budoucna po 5ti letech - až čas ukže zda-li 1098 nebo 1198 nebude milníkem jako např. 916.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 16:12 | Nahoru | #65
t_freedom> Mě se hrozně líbí ten novej monster 1100 Evo, nebo jak to je, jak má ty 2 vejfuky nad sebou po straně...ten je fakt topovej....

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 17:34 | Nahoru | #66
Jde o to,jestli se chceš hodně vyjímat mezi motorkama??
MV Agusta je klenot,Ducati (jako značka) je tady dost frekventovaná (1098 moc ne ).

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 19:32 | Nahoru | #67
Sefo> na 11tce Evu jsem seděl. moc fajn...všechno funguje...je to nový...ale ten design, světlo atd...už není ta klasická klasika. A na tu já prostě jsem.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 19:56 | Nahoru | #68

t_freedom píše: v tom streetu nemohu souhlasit ...časem opět příjde něco co ho dá zapomenout. Myslím, že hodně lidí co uvažovalo nad streetem půjde teď do Diavela.
...milníky byly, jsou a budou ... 851, 888, 916, 998 ...podle mýho(nezaujatýho)názoru i to S4RS jako poslední (a nejsportovnější) pravej monster.
To hodnocení milníku je částečně i exkluzivita(daná dřív cenou)... čím cena dnes padá, vidíme to na "každým rohu" ...exkluzivita klesá, věc se stává okoukanější...tedy její hodnota v našich očích klesá. 1098/1198 vidíme v posledních letech všude na pumpách hafo. Ale kolik si viděl mezi lety 94 - 2004 916tek ? Já asi 3 -5ks.
Nesoudil bych mašinu a její kvalitu vzhledem do budoucna po 5ti letech - až čas ukže zda-li 1098 nebo 1198 nebude milníkem jako např. 916.


Tady zase nesouhlasím já. Na 916 nedal zapomenout žádný jiný model Ducati. Tak samo to může být i s Streetfighter.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

2.7.2011 v 00:47 | Nahoru | #69

t_freedom píše: v tom streetu nemohu souhlasit ...časem opět příjde něco co ho dá zapomenout. Myslím, že hodně lidí co uvažovalo nad streetem půjde teď do Diavela.


Tak to si čoveče nemyslím... Streeta bych třeba já osobně chtěl hlavně proto, že je to oholená 1098 , která ale jako naháč přímo nezavazuje ke kudlaření - to až podle chuťi! I ta pozice a všechno je tam úplně někde jinde a člověk má na tom pak úplně jinej pocit... Diavel mi příjde celkem o ničem , v této třídě bych určitě raději šel do HD - i když já vím - Diavel jede, brzdí a zatáčí lépe než všechno ostatní v jeho třídě... Nicméně určitě Diavel není to, proč bych sáhnul po značce Ducati , naopak, kdyby dělali jenom takové stroje, nikdy bych si nejspíš Ducati ani nekoupil! Jinak starej Monster je pro mě nejlepší naháč (s tím podvozkem a brzdama už v roce 1993 možná i první sériovej Street ) všech dob! Dokonalost snad v každém detailu , za to ten novej Monster mi už příjde totálně o ničem , nešel bych do něj...

Naposledy editováno 02.07.2011 00:47:52

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

2.7.2011 v 00:54 | Nahoru | #70

italšrot píše:
Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout.


No ten jejich novej bajk, z toho mám už trochu strach... Bezrámová jebka ve stylu MotoGP, to už asi nebude nic pro mě... Pro Ducati to bude po téměř 30ti letech v SBK zatím snad největší revoluce , ale jako celek pro normálního jezdce teda nevím nevím... Na 1098 se mi právě líbí ta původní koncepce převzatá z 916 , která dělá vlastně takový její remake... I když je jasné, že je tak dělaná hlavně proto, aby se co nejlépe prodávala a to se myslím i celkem povedlo...

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

2.7.2011 v 09:19 | Nahoru | #71

Spijker píše: no jo.. na prachaticku chcip pes.. tak maj malej provoz a na silnicich to poznas... zase tam asi bude horsi najit praci apod..


Jo je to takovej chcíplejší kraj, ale ty zakroucený venkovský silničky s asfaltem jak v německu, nádherná příroda, malebný vesničky.. Byl sem tam naposled před 2 lety, snad ty silnice nestihli zkurvit...

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

2.7.2011 v 09:28 | Nahoru | #72

t_freedom píše: v tom streetu nemohu souhlasit ...časem opět příjde něco co ho dá zapomenout. Myslím, že hodně lidí co uvažovalo nad streetem půjde teď do Diavela.
...milníky byly, jsou a budou ... 851, 888, 916, 998 ...podle mýho(nezaujatýho)názoru i to S4RS jako poslední (a nejsportovnější) pravej monster.
To hodnocení milníku je částečně i exkluzivita(daná dřív cenou)... čím cena dnes padá, vidíme to na "každým rohu" ...exkluzivita klesá, věc se stává okoukanější...tedy její hodnota v našich očích klesá. 1098/1198 vidíme v posledních letech všude na pumpách hafo. Ale kolik si viděl mezi lety 94 - 2004 916tek ? Já asi 3 -5ks.
Nesoudil bych mašinu a její kvalitu vzhledem do budoucna po 5ti letech - až čas ukže zda-li 1098 nebo 1198 nebude milníkem jako např. 916.


Ty bydlíš v Bologni? Že potkáváš na pumpách hafo 1098ček Já ti nevim, tady u nás je skoro rarita, když na pumpu přijede starej Bandit Poslední dobou tu motorky uplně vymizely, sem tam pár enduráků, jinak nic..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 11:49 | Nahoru | #73
Zatím jsem to nečetl, ale Ducati v Ostravě je dovozce i MV a měl jsem to štěstí je tam vidět obě... Mv je taková 4válcová Ducna http://www.ducati-ostrava.cz/web/structure/4.html

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 12:27 | Nahoru | #74
Výhradní dovozce je tady : http://www.mvagusta-czech.cz/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 12:32 | Nahoru | #75

Alen píše: ... Mv je taková 4válcová Ducna


To je, ale pěkná blbost. Vím, že nemyslíš koncepci, ale i prestiž má MV Agusta o level dál. Srovnal bych to něco jako Dućati a Aprilia... ta Aprilka se co se týče prestiže na Ducati nechytá (jinak je samo daleko lepší )

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 12:51 | Nahoru | #76
italšrot> To je jasný,že musí bejt lepší,když míň brzdí a víc žere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 12:54 | Nahoru | #77
italšrot> Mně se to právě na MV Agustách líbí , že jsou úplně stejné jako Ducati , jen mají jinej motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 13:07 | Nahoru | #78

DMC.motobiker píše: italšrot> Mně se to právě na MV Agustách líbí , že jsou úplně stejné jako Ducati , jen mají jinej motor...


jj úplně stejné a nemaj i motor stejný?

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 13:16 | Nahoru | #79

italšrot píše: jj úplně stejné a nemaj i motor stejný?


Bohužel ne...

Naposledy editováno 03.07.2011 13:16:40

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 13:22 | Nahoru | #80
italšrot> No tak jó... Já to opravím : [img]

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 13:28 | Nahoru | #81
Ducati 1198 výborný stroj ,jezdecká pozice ,ovladatelnost,brzdy,motor všechno super.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 13:59 | Nahoru | #82
Mno... Agusta se mi nelibi a 1198 uz mi prijde takova trosku za vodou. Takze budto pockat ja bude vypadat 1199 a nebo se podivat po SP2 a nebo bimote SB8R

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 15:14 | Nahoru | #83

pylot píše: Mno... Agusta se mi nelibi a 1198 uz mi prijde takova trosku za vodou. Takze budto pockat ja bude vypadat 1199 a nebo se podivat po SP2 a nebo bimote SB8R


Takže na SV1000 nepomýšlíš? Byl by to logický další stupěň. Taky jsem přecházel z šestky cebra na devítku , ale pak jsem zjistil, že V2 mi dává to co jsem u čtyřválce nenašel.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 15:22 | Nahoru | #84

pylot píše: ...a nebo se podivat po SP2 a nebo bimote SB8R


Tak to už je ale zase trochu jinej level! Hlavně když máš přesedlávat ze Streetfightera...

To bych teda už raději šel do Ducati 999!

Naposledy editováno 03.07.2011 15:23:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 15:25 | Nahoru | #85
italšrot> Já jsem taky přesedlal z šestky Ducati na devítku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 15:34 | Nahoru | #86

DMC.motobiker píše: italšrot> Já jsem taky přesedlal z šestky Ducati na devítku...


Ale jo Taky přechod z holčičí šestky na chlapskou devítku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #87

italšrot píše: Takže na SV1000 nepomýšlíš? Byl by to logický další stupěň. Taky jsem přecházel z šestky cebra na devítku , ale pak jsem zjistil, že V2 mi dává to co jsem u čtyřválce nenašel.

Na litrovym SV jsem jel a ta motorka nema s mym malym karburatorovym SV vubec nic spolecnyho. Tahle mala ubrucena potvora na ktery jezdim ja je asi desetkret zabanjesi. Jasne 50kW je docela malo a litrovy SV mi ujede vsude, ale proste me ta motorka nicim nechytla. Budto to bude TL nebo RSV. Uvidime az se svezu. Nicmene to ma jeste cas. Nerad bych si poridil motorku a pak zjistil ze se pujdu projet jednou za mesic protoze bych to jinak neuzivil. Precijen porad jsem student.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 16:21 | Nahoru | #88

pylot píše: Na litrovym SV jsem jel a ta motorka nema s mym malym karburatorovym SV vubec nic spolecnyho. Tahle mala ubrucena potvora na ktery jezdim ja je asi desetkret zabanjesi. Jasne 50kW je docela malo a litrovy SV mi ujede vsude, ale proste me ta motorka nicim nechytla. Budto to bude TL nebo RSV. Uvidime az se svezu. Nicmene to ma jeste cas. Nerad bych si poridil motorku a pak zjistil ze se pujdu projet jednou za mesic protoze bych to jinak neuzivil. Precijen porad jsem student.


a RSV není zrovna z nejžravějších, ale je to superbike a tomu kdo s ním jezdí za 6l bych přelámal ruce Ta motorka potřebuje držet u huby jinak ať si koupí bandita pro fotry TLR je opravdu něco, nádherný kus motorky, ale sehnat slušnou je stejný problém jako sehnat SP. RSV je sázka na jistotu co se týče stavu, ale V60°°nesedne každýmu zvlášť když máš roky odjeté na V90

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 16:35 | Nahoru | #89

italšrot píše: a RSV není zrovna z nejžravějších, ale je to superbike a tomu kdo s ním jezdí za 6l bych přelámal ruce Ta motorka potřebuje držet u huby jinak ať si koupí bandita pro fotry TLR je opravdu něco, nádherný kus motorky, ale sehnat slušnou je stejný problém jako sehnat SP. RSV je sázka na jistotu co se týče stavu, ale V60°°nesedne každýmu zvlášť když máš roky odjeté na V90

Ja se byl nedavno podivat na Spijkerovo RSV a ma to opravdu moc pekny. Dobre se mi na tom sedelo a cejtil jsem se jako doma. Ale problem je ten zebych od tebe mel asi brzo zlamany ruce. Minulej vikend jsem potreboval do Brna a zpatky a Jelikoz mam prijem akorat o prazdninach a ten padne stejne na vybaveni tak je pro me rozdil jestli jedu za 5 nebo za 7. To je taky asi jedinej duvod proc jeste nesedlam neco litrovyho. Ale muj cas taky jednou prijde. Jinak ja myslel puvodne TLS. R mi prijde az dost tezky a i kdyz ma S prej nic moc podvozek tak verim tomu ze po vychove SVcka to nebude zadny peklo. U RSV se prave bojim akorat ty 60° konfigurace ale sanci mu dam. Uvidime co mi to rekne. Treba mi nesedne zadna z nich a skoncim na Farosoj jako SVSkritek.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

3.7.2011 v 17:51 | Nahoru | #90

italšrot píše: Ale jo Taky přechod z holčičí šestky na chlapskou devítku


Každá z nich má svoje... Ale ideál by byl něco mezi nima - takže asi S4Rs!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolujízda pro motorku do DE, NL, B... BMW R 1150 GS Adventure, Ducati Multistrada 1000, BM... coach1 6 26.11.2017 v 12:56 dave-lister
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... Hauzi11 2 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11
Blinkry do kapot Ducati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... maree 9 30.11.2015 v 10:18 maree


TOPlist