globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)
Začal som sa obzerať po nejakej kapote,4vál nevynímajúc,ovšem zážitky a pocity z jazdy na Dukne sa nezabúdajú a japonská štvorka plus nemecká brambora ma neoslovujú.Je tu však silný protihráč v podobe drahokamu motocyklového dizajnu so 4vál.motorom - nová MV Agusta F4
1000..
cena v porovnaní s SPčkom plusmínus narovnako.Dizajnovo sú obe motorky jedinečné,navyše mám predstavu o jazde na Dukne (Monster S2R1000 a Streetfighter),ovšem predvádzačku MV Agusta som neobjavil,takže netuším,čo od toho čakať.Aký to má prejav,zvuk,jazdné vlastnosti,prípadné závady a.p.
V neposlednom rade vyvstáva otázka dostupnosti náhr.dielov a lehoty dodania.

Je tu niekto,kto jazdil,alebo jazdí tieto motorky a môže popísať svoje skúsenosti?



Anketa: Ktorú motorku by ste vybrali?
MV Agusta F4 1000 (2010)
40%
66
Ducati 1198 SP (2011)
48%
79
Ani jednu,sú to talianske jebky
11%
18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 15:37 | Nahoru | #1

DMC.motobiker píše: italšrot> Něco na tom je , ale jako tuctovku bych ji teda fakt nebral... Tuctovka je to možná v rámci značky , ale jinak je to stále jedinečný stroj postavený ve stylu 916 , což se mi líbí! Ale popravdě, za 916 bych ji nevyměnil! Čím víc na ní jezdím, tím víc zjišťuji, že mi to asi stačí - i když to nejede... Stále mě dokáže něčím překvapovat a je až neuvěřitelné, jak moc musela asi být ve své době dobrá! Jinak do budoucna bych si určitě ještě rád pořídil buď toho Streeta, 1098 a nebo tu F4! F4 je moc pěkná a chtěl bych zkusit i něco, co jede hodně i ve vrchu! Ducati 1098 (1198), jelikož to bude asi pěkné kladivo a Street mě z nich bere nejvíc, protože je to taková pěkná kochací mašina, která ale bude držet krok i se sportem... A hlavně, nevím jestli to tak mám jenom já , ale ty kapoty nějak zavazujou - na 916 mám jednoduše stále pocit, že jí prostě nesmím udělat ostudu a musím to furt drtit! Na nahaté 1098 bych asi ten pocit neměl...


Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout. Dle mně je to model, který nikdy nedosáhne věhlasu 916 nebo 999. Podívej se na svou 916 Už má na svém kontě pár křížků a stále je obrovsky populární. To se 1098/1198 nestane. Prostě ji postavili účelověji než 916 a je to na ní znát. Já kupovat Ducati bez limitu tak jdu Ducati Streetfighter Tahle motorka bude vždycky něco.

Naposledy editováno 01.07.2011 15:38:37

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 16:02 | Nahoru | #2

italšrot píše:
Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout. Dle mně je to model, který nikdy nedosáhne věhlasu 916 nebo 999. Podívej se na svou 916 Už má na svém kontě pár křížků a stále je obrovsky populární. To se 1098/1198 nestane. Prostě ji postavili účelověji než 916 a je to na ní znát. Já kupovat Ducati bez limitu tak jdu Ducati Streetfighter Tahle motorka bude vždycky něco.



v tom streetu nemohu souhlasit ...časem opět příjde něco co ho dá zapomenout. Myslím, že hodně lidí co uvažovalo nad streetem půjde teď do Diavela.
...milníky byly, jsou a budou ... 851, 888, 916, 998 ...podle mýho(nezaujatýho)názoru i to S4RS jako poslední (a nejsportovnější) pravej monster.
To hodnocení milníku je částečně i exkluzivita(daná dřív cenou)... čím cena dnes padá, vidíme to na "každým rohu" ...exkluzivita klesá, věc se stává okoukanější...tedy její hodnota v našich očích klesá. 1098/1198 vidíme v posledních letech všude na pumpách hafo. Ale kolik si viděl mezi lety 94 - 2004 916tek ? Já asi 3 -5ks.
Nesoudil bych mašinu a její kvalitu vzhledem do budoucna po 5ti letech - až čas ukže zda-li 1098 nebo 1198 nebude milníkem jako např. 916.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

2.7.2011 v 00:54 | Nahoru | #3

italšrot píše:
Souhlas v rámci značky... jak jinak Mimo továrnu je to stále ještě motorka co přitahuje pohledy. Ale její čas pomalu končí... Ducati chystá na rok 2012 bajk co dá na 1098/1198 rychle zapomenout.


No ten jejich novej bajk, z toho mám už trochu strach... Bezrámová jebka ve stylu MotoGP, to už asi nebude nic pro mě... Pro Ducati to bude po téměř 30ti letech v SBK zatím snad největší revoluce , ale jako celek pro normálního jezdce teda nevím nevím... Na 1098 se mi právě líbí ta původní koncepce převzatá z 916 , která dělá vlastně takový její remake... I když je jasné, že je tak dělaná hlavně proto, aby se co nejlépe prodávala a to se myslím i celkem povedlo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolujízda pro motorku do DE, NL, B... BMW R 1150 GS Adventure, Ducati Multistrada 1000, BM... coach1 6 26.11.2017 v 12:56 dave-lister
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... Hauzi11 2 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11
Blinkry do kapot Ducati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... maree 9 30.11.2015 v 10:18 maree


TOPlist