globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlobí mě auto
Prosím o radu, ikdyž není k motorce. Včera začalo zlobit auto - Renault Megane Scenic, 1,6 benzín, 8 ventil, 66 kW, r.v. 98.

Za jízdy najednou přestane pálit jeden válec, auto netáhne, občas se zas chytne a jede, pak zas vynechá.
V okamžiku kdy jeden netáhnul jsem zastavil a zkoušel odpojovat zapalovací kabely, tím jsem přišel na to kterej to dělá. Tak jsem přeházel svíčky a zapalovací kabely, zkusil zase jet. Chvíli to jelo normálně, pak zas jeden vynechal, a stejnou metodou jsem zjistil, že se jedná o ten samej válec, takže svíčkama ani kabelama to není. Kde teda mám dál hledat závadu?

Naposledy editováno 25.06.2011 15:07:41
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

24.6.2011 v 08:54 | Nahoru | #1
civka? nebo to ma jeste rozdelovac?

bud tam nejde benzin/nepali to/neni tlak ve valci... postupne prochazej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

24.6.2011 v 08:57 | Nahoru | #2
assassin> Cívka.
No pravda je že ta svíčka byla suchá... tzn že to asi dělaj vstřiky co?

kdyby nebyl tlak ve válci, tak by to nemělo ty světlý chvilky kdy to jede normálně, je to tak?

Naposledy editováno 24.06.2011 09:01:25

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 09:14 | Nahoru | #3
válce budou OK.
Začal bych tím nejednodužším a to jsou svíčky a kabely. Toto mi dělalo Mondeo. taky občas jelo a občas ne. Kabely jsem měl půl roku starý, nicméně když jsem koupil opravdu kvalitní, tak byl klid.
Vstřik, se mi taky nezdá. Toto je jako by nedával a pak dával. Problém bývá to, že jsou zasraný a pak to pálí špatně. Ael aby se mu jednou chtělo a jednou ne... Nicméně i to je možný. Elektronika je sviňa. Setkal jsem se ale jen s tím, že odešel úplně, nebo byl špinavej.

Naposledy editováno 24.06.2011 09:17:48

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 10:25 | Nahoru | #4
Megany jsou pověstné tím, že u nich odcházejí cívky (podpořeno vlastní zkušeností, už jsem musel postupně vyměnit všechny 4), takže závadu bych hledal tam...

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 10:37 | Nahoru | #5
Taky hlasuju pro civku.

P.S. mas pica auto tak dobre ti tak

(reakce na) Zlobí mě auto

24.6.2011 v 10:53 | Nahoru | #6

rraol píše: assassin> Cívka.
No pravda je že ta svíčka byla suchá... tzn že to asi dělaj vstřiky co?

kdyby nebyl tlak ve válci, tak by to nemělo ty světlý chvilky kdy to jede normálně, je to tak?



jak pise drik.. ze by vstrik stridave sel/nesel by bylo divny... sucha svicka bude, jestli ten motor do te doby jel je vsechno dost horky na to aby se benzin odparil...

ja bych tipoval tu civku, tyhle moduly pro kazdej valec zvlast umej celkem casto zlobit.. prehod to s jinou a uvidis jestli bude blbnout jinej valec...

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 11:04 | Nahoru | #7
Nevím jestli má Scenic modul pro každej válec zvlášť, ale spíš to bude 2/2 plus kabely. Nicméně teď když o tom přemýšlím, kamoš ho měl v LPG a měnili mu to dvakrát.

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 11:41 | Nahoru | #8
jj francouz , jak říká vedoucí v servisu, francouzi umějí dobře dělat jen víno a spodničky. Do ostatního se nemaj montovat....

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:05 | Nahoru | #9
Máš tam 2 cívky? Tak pozor pořadí válců není od rozvodů ale od setrvačníku. Měl jsem to na Espace III. Po čase odešly dva ventlily, že je to opačně mi řekl kamoš, kterej to pak opravoval. Měnil jsem , svíčky, kabely,cívky a nic, až to odešlo. A chyba byla ta to, při odpojování kabelů od svíček se zdálo že to je asi ten a ten, ale hovno, Pořadí kabelů bylo špatně. oprava hlavy,těsnění a 2 nový ventlily seřízení a olej vše za asi 6000.

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:12 | Nahoru | #10
Vstřiky na Meganu můžou zlobit taky, ale tohle bych opravdu viděl na 99% na tu cívku, je to u starších Meganů poměrně častá závada... Naposledy mi svítila i kontrolka emisí, jsem se lekl, že odešel katalyzátor a ona opět jen cívka Tak jsem je nechal preventivně vyměnit všechny (nové už by měly být v pořádku, bylo to výrobní vada těch cívek) a od té doby klid.

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:15 | Nahoru | #11
zlobí tě auto a dáš to pod jawu 3pade?

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:28 | Nahoru | #12
Tak tak..měl jsem Megana rok 96 tu samou motorizaci a počase jsem musel taky vyměnit tu cívku.jsou tam 2.Teda aspon já měl Od jedné cívky jdou 2kabely přímo na svíčky.Tak snad to bude tím.

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:35 | Nahoru | #13
Jojo, měl by mít cívky 2, 4 má 16 ventil motor a ten je drobet jinej

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:35 | Nahoru | #14
Pokud se nepletu, tak to má indučku. Myslím, že do některýho měsíce 1998 byly cívky dvě - 2 a 2 válce a potom došlo během roku ke změně a byla jedna cívka pro všechny válce. Tady fakt tápu v paměti, protože těch aut mi prošlo rukama dost. Pokud to tak je, sundej cívku a podívej se, jestli není někde prasklá, stačí i drobná prasklinka. Podívej se i ze spoda cívky. Ford měl cívky zespoda zalitý nějakou světlou hmotou a když byla špatná, bylo vidět, že v některým místě zčernala.
Ty cívky budou ovládaný nejspíš řídící jedmotkou motoru. U Fordu se občas stalo, že když se jezdilo delší dobu s vadnou cívkou, tak došlo k poškození jednotky. Pokud je to u Renaulta podobně, tak opatrně, ať si nepřiděláš nějaký zbytečný vrásky.

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 12:44 | Nahoru | #15

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 13:34 | Nahoru | #16
Jojo, cívky jsou dvě, jedna pro dva válce. Takže mám asi hlavního podezřelýho, sjedu na vrakáč koupit cívky a dám vědět jak jsem dopad Zatím díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

24.6.2011 v 13:34 | Nahoru | #17

Dominik-Duka píše: zlobí tě auto a dáš to pod jawu 3pade?



V týhle sekci nejde založit téma a nedat tam motrku, nepustí tě to. Co sem tam měl kliknout?

Zlobí mě auto

24.6.2011 v 15:17 | Nahoru | #18
Cívka,16-ti ventil má co válec,to jednu,buď rád,že máš jen dvě,Na vrakáči bych to neřešil,kup nový....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

24.6.2011 v 22:56 | Nahoru | #19

rraol píše: V týhle sekci nejde založit téma a nedat tam motrku, nepustí tě to. Co sem tam měl kliknout?



smetiště

(reakce na) Zlobí mě auto

25.6.2011 v 15:06 | Nahoru | #20
Dominik-Duka> OK, příště budu vědět že renault patří na smetiště

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

26.6.2011 v 14:32 | Nahoru | #21
Nevím, jestli jste to dořešili, nechce se mi to číst, a pokud to tu už je, tak se omlouvám. Dělalo mi to taky auto a bylo to tím, že odcházela cívka, takže to vypadávalo, chvilku jeden válec jel a pak zase ne, dělalo to tak chvilku a pak sem auto prodal - když přijel, tak auto jelo v pohodě a já myslel, že jsem to vyřešil výměnou svíček, ale pak mi psal, že odešla cívka na válci za pár dní - každej válec měl svojí cívku, nevím jak to je u scenika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

26.6.2011 v 18:56 | Nahoru | #22
Kubi28xxx> Scenic má dvě cívky, tak myslím že mi zřejmě pracujou chvílema jen dva, ne? No ten výkon by tomu odpovídal, do kopce neni skoro schopen vyjet na dvojku... Myslím že při systému dvou cívek není možný aby to jelo na tři. No nic, cívky jsou objednaný, až dorazí tak je vyměním a budu chytřejší.

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2011 v 20:22 | Nahoru | #23
a mě zlobi koleno,poradite co s tim? auto asi do servisu ne,renault maji skvěle ceny,už jen z toho duvodu bych si takove auto nikdy nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

27.6.2011 v 13:45 | Nahoru | #24
rraol> no teoreticky, kdyby byla špatná jedna cívka ze 2, tak by to asi na 3 nejelo, ale nadruhou stranu nevím, jestli by to bylo schopný jet na 2 válce, třepe se motor, když to jede na "3" resp. 2 ???????

(reakce na) Zlobí mě auto

27.6.2011 v 13:53 | Nahoru | #25
Kubi28xxx> No podle toho výkonu, kdy to na dvojku nechce vyjet kopec, je možný že jede na dva... Já odpojil první a zdechlo to, tak jsem ho zapojil, zase nastartoval, odpojil jsem druhej a nenastala žádná změna, tak jsem byl spokojenej že jsem ho odhalil. Ale druhej je na stejný cívce jako třetí, měl jsem asi zkusit i ten, bylo by jasno hned. Teď jsem jel asi 3 km a táhly všechny, takže si musim počkat až zas vynechá abych to ověřil na stopro. Ale cívky už mám objednaný obě, večer nebo ráno je budu mít, takže pak se ukáže jestli to bylo ono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí mě auto

27.6.2011 v 13:58 | Nahoru | #26

slowrider píše: a mě zlobi koleno,poradite co s tim? auto asi do servisu ne,renault maji skvěle ceny,už jen z toho duvodu bych si takove auto nikdy nekoupil



No já jsem s ním najel cca 80 tisíc, během kterých jsem jen dělal rozvody (preventivně), měnil jsem ložiska předních kol, jednou mi praskla hadička od podtlakovýho čidla tak to za jízdy skákalo - nová byla za 700,- a jede se dál. Jinak jsem asi dvakrát měnil svíčky (nezlobilo, jen prevence) a po kouskách celou výfukovou sestavu. Jo a svíčkový kabely, protože když mi tehdy prohořely svody (origo z r. 98) tak to ty kabely trochu připeklo. Za 4 roky si nepamatuju nic dalšího, kromě jednoho vyklepávání zadního blatníku kterej se mi podařilo rochnout. Za sebe můžu říct, že to auto mě nikdy ničím nenasralo. Koupil jsem ho v bazaru, na tacháči to mělo 117 tisíc o kterejch si můžu myslet svoje, kdo ví jaká je skutečnost - a přesto mě vždycky dovezlo a nic se nevysralo.

(reakce na) Zlobí mě auto

27.6.2011 v 14:57 | Nahoru | #27
rraol> není to o značce, všude se najde něco a je to kus od kusu

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

27.6.2011 v 17:49 | Nahoru | #28
Tak uz to zas vynechalo, odpojil jsem druhej a treti valec a zvuk i vibrace beze zmeny, ani kabely mě nenakopaly Takze diky vsem za rady, viníkem bude ta cívka která tyhle dva válce krmí. za hodinu budu mít cívky obě, jedna vyjde na 9 kil tak to neni tak tragický

(reakce na) Zlobí mě auto

27.6.2011 v 18:00 | Nahoru | #29
rraol> tak gratulace no ale jestli to jede na 2, tak ti to musí skoro skákat do klína ne??

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí mě auto

28.6.2011 v 12:18 | Nahoru | #30
To souhlas, jízda s tím je utrpení. Vcera jsem si s tim jen chtel dojet pro ty civky, risknul jsem to protoze to jeste trochu fungovalo, den pred tim to jelo 80% cesty normalne, 20% na dva valce. Ale vcera se ty dva vůbec nezapojily do hry, nedrželo to volnoběh, protože zbylý dva šly na jednobuch, na každým semaforu jsem dobržďoval ručkou protože pravou nohou jsem to držel při životě. Když už to chcíplo tak to skoro nešlo nakopnout. Rozjezdy byly tak, že sem jedničku vytočil do 5 tis a pomalu se rozjížděl, stejně to vadlo, za mnou to všechno furt troubilo protože sem měl zrychlení z 0 na 8 km/h asi deset vteřin...
Když sem dojel ke kámošovi pro cívky, tak z tý špatný se hulilo a smrděla, chrěl jsem je vyměnit hned u něj, ale narazili sme protože nikdo z nás neměl hvězdičku bit, na kterejch to drží. Takže ta samá cesta domu A doma sem zjistil, že nový cívky maj DIN konektor pro zapalovací kabely, a všude už bylo zavřeno. Tak jsem ještě dneska kupoval kabely, a konečně už jezdim.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolo Jawa 1,85x16" s kotoučem Jawa 350/639, Jawa 350/639 Chopper Marec222 2 19.8.2022 v 08:24 Marec222
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Jawa 350 634 nestartuje po go Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/6... ales47 15 4.11.2019 v 20:01 Petan69
Dobíjení Jawa 350 - 638, 639, 640 Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/640, Jawa 350/6... Raptík 21 23.2.2019 v 13:06 Ivancic
Retro rukavice Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350... maky_bart 6 9.7.2018 v 10:41 udinar


TOPlist