hadate se tu jak dva šuliiiiiiiiiiiiiini
možu se přidat ?
je štyřtakt a štyřtakt, někerej se tě pta jestli přidat sceš, ale sou už někere kere se tě neptaj, ty neviš vorle pač si je nejel nebo si netočil plynem, ostatně vlastně motorka se ovlada plynem tak zaleži kolik s nim otočiš a na jakej kvalt. pokud srovnaš nový čtyrtakty a dvojtaktama dvepade, začinaji se hodně přibližovat, ostatně výrobci se myslim snaží přizpusobit čtyřtakty agresivitě dvoutaktů. co je lepčí nejde říct, pač to že se lita na čtyrtaktech to je dobou. emise a jine kokotiny nutí výrobce vyvíjet šecko možné. každej jezdec je zvyklej na něco jineho, pač je každej jinej. všeobecně se da řictř že čtyřtakt je rychlejší a asi ma taky lepčí jizdní vlastnosti, hlaně v naročnějším terenu, tedy na mokru pisku a tak podobně. na suchu nebo za idealnich podminek je rozdil zanedbatelny. taky je rozdil kdo to porovnava, jestli šulin jako vy( ja se mezi vas neplancu pač ja su mrdal) nebo rajdr co fak umi jezdit a to vy taky nejste
pracko ty uš si f prdeli pač si stary kokot tak je jasné že ty už budeš zrychlovat jen na hodnejch motorkach
a pan vorel je zase mladej ocas kerej eště nevi co a jak rychle jede. oba si jen něco myslite
prostě čtyřtakty valcujou trhy a je to moderni současny nařadi, ale dvoutakty tu sou a budou porad, nejde tedy říct co je nebo neni lepčí. de řic na čem se komu lip jede, ale i tak to je jen pocit, kerej muže mit druhej ček jinej. nicméně se da řic že u amatera v našich končinach je dvoutakt méně naročný na provoz a udržbu, ale taky to nebejva pravidlem, pokud je třeba majitel uplny jelito.