bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stator = konec?
Zdravím vás dneska jsem mluvil se servisákem řekl mi dost špatný zprávy o stavu mí motorky:( prý má splený stator a rugulátor dobíjení:/ pohrávám si právě s myšlenkou jestli se mám ukončit dočasně svůj motořkářský sen:( jen co jsem koukal tohle nejsou zrovna nejlevnější součástky:( a nevím nevím:( řekl že prý stator jde převinout ale on to bohužel neumí:( opravdu nen lepší motorku prodat na díly nebo už je tu šance že půjde zachránit?
Anketa: Rozprodat?
Ano
11%
2
Ne
89%
16

1 reakcí na tento příspěvek stator = konec?

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2011 v 15:01 | Nahoru | #1
A vis co je nejhorsi? Smrt z vydeseni.

Copa Ti to delalo, ze to mas v servisu? Nebylo by reseni koupit soucastky uz jete z nejake na dily, pripadne zavolat do ignitechu a zjistit co by to tam stalo?

(reakce na) stator = konec?

20.6.2011 v 15:18 | Nahoru | #2

miyamoto píše: A vis co je nejhorsi? Smrt z vydeseni.

Copa Ti to delalo, ze to mas v servisu? Nebylo by reseni koupit soucastky uz jete z nejake na dily, pripadne zavolat do ignitechu a zjistit co by to tam stalo?


Ale původní problém jak to začalo jel jsem se projet kolem baraku a najednou bun nejela po hodině nastartovala potom to zase jelo pohode rekl jsem nastartuji a odvezu do servisu pred servisem mi to kleklo a jel jen jeden válec bohužel mí smule se servis prestehoval do dolnich berezan. Potom jsem to naposledy nastartoval a najednou rana a motorka uz nenastartoval. Takže první reakce servisáka byla že někdo se hrabal koplet elektrice že volnoběžka je v prd a že nějak nepasuje ke kolu jak měla být. Teď dorazila nová volnoběžka která tam prý nepasuje ale to není problém že to se tam dá něco aby to drželo ale potom koukl právě na stator který buď dostal ránu od regulátoru nebo baterky:/ a že je buď špatný regulátor nebo baterka což u baterky dost pochybuji je rok stará a přes zimu jsem ji měl ve sklepě kde je pokojová teplota. Opravdu mě jde o strach jestli se tom někdo hrabal tak bůh ví na co hrabal dál. Ale uvidím zkusím obvolat pár servisů na elektro motory a kolik by stálo převinutí toho statoru.

1 reakcí na tento příspěvek stator = konec?

20.6.2011 v 15:27 | Nahoru | #3
Moc tomu nerozumim, ale budiz. Kazdopadne pokud nekdo meri elektriku, tak musi byt prvorade ve 100% stavu baterie. Tudiz at tam da nejakou overenou baterii a zmeri to. Pokud nameri nejaky spatny hodnoty, tak se muzes zacit bavit o tom co je spatne. Pokud motorka predtim nez "asi odesla" volnobezka normalne jela, nehledal bych v elektrice problem, pouze bych poradne nabil baterii a promeril to.
Dalsi vec je, ze pokud v servisu objednaji spatnou volnobezku a potom resi problem jak ji tam napasovat a pritom "jen tak mimochodem" najdou zavadu zapalovani, tak bych byl o to vic ostrazity. Jestli treba neposkodili vinuti kdyz sundavali viko, nebo buh vi co. (jen teorie, ale moc faktu jsi zatim nenapsal).

1. byl predtim problem s elektrikou?
2. kolik dava napeti motorka kdyz bezi motor?

PS. Baterka odejde klidne i kdyz je mesic stara.

(reakce na) stator = konec?

20.6.2011 v 15:40 | Nahoru | #4

miyamoto píše: Moc tomu nerozumim, ale budiz. Kazdopadne pokud nekdo meri elektriku, tak musi byt prvorade ve 100% stavu baterie. Tudiz at tam da nejakou overenou baterii a zmeri to. Pokud nameri nejaky spatny hodnoty, tak se muzes zacit bavit o tom co je spatne. Pokud motorka predtim nez "asi odesla" volnobezka normalne jela, nehledal bych v elektrice problem, pouze bych poradne nabil baterii a promeril to.
Dalsi vec je, ze pokud v servisu objednaji spatnou volnobezku a potom resi problem jak ji tam napasovat a pritom "jen tak mimochodem" najdou zavadu zapalovani, tak bych byl o to vic ostrazity. Jestli treba neposkodili vinuti kdyz sundavali viko, nebo buh vi co. (jen teorie, ale moc faktu jsi zatim nenapsal).

1. byl predtim problem s elektrikou?
2. kolik dava napeti motorka kdyz bezi motor?

PS. Baterka odejde klidne i kdyz je mesic stara.


S elektrikou byl predtim problém protože ten od který ho jsem to kupoval tam dal palivový čerpadlo z auta a to odešlo a vzala s tím 2 součástky rele blinkru a ještě jednu součástku ale to mi opravovali v servisu a kabeláž dali opravili tak jak má být takže to co se týka elektriky jsem doufal že je nějak všechno tip tom a batekru jsem měřil naposledy když to nebylo nastartovaný a hodnoty byli podle tabulek. No teď mi virago1100 ukázal jeden stator nový za rozumnou cenu a taky jsem našel alternátor ten stator stojí asi 3180 kč a alternátor jsem našel na tipmoto asi za 1500 kč uvidím kolik si řekne servisák přinejhorším motorku vezmu ze servisu koupim sam součástky a dám to do jinýho uvidíme. Ale dle mě servisák by jsi tohle neměl dovolit něco umyslně požkodit plus kontakt mám od kamaráda který s ním chodil do třídy a znají se od mala. Takže vinu servisakovy davat nebudu.
Tím bych chtěl jestě jednou poděkovat uživately virago1100

Naposledy editováno 20.06.2011 15:41:38

1 reakcí na tento příspěvek stator = konec?

20.6.2011 v 16:52 | Nahoru | #5
Převinout
Každý kdo to dělá se tě zeptá na co to je a jakou baterku to pak láduje a podle toho ti namotá nové. Není to problém, jen musíš hledat.

1 reakcí na tento příspěvek stator = konec?

20.6.2011 v 19:12 | Nahoru | #6
tento problém jsem řešil loni a koupil jsem nový
zatím bez závad

(reakce na) stator = konec?

20.6.2011 v 20:52 | Nahoru | #7

pijanst píše: Převinout
Každý kdo to dělá se tě zeptá na co to je a jakou baterku to pak láduje a podle toho ti namotá nové. Není to problém, jen musíš hledat.



vyjde to na stejný peníze koupit nový nebo převinout tedy aspoň u 1000

stator = konec?

20.6.2011 v 21:05 | Nahoru | #8
stator jen tak neshoří... musel bys jezdit se zkratovynym dost dlouho... ten je s pernamentnímy magnety nebo tam jsou uhlíky? dá se vyzkoušet i doma...

(reakce na) stator = konec?

8.7.2011 v 23:09 | Nahoru | #9

radar535 píše: tento problém jsem řešil loni a koupil jsem nový
zatím bez závad



Nejsem si jistý, proto se raději ptám....ten stator je vcelku s kartrem nebo se dá oddělit? To jsi pořizoval originál nebo nějakou náhradu, resp. nový, či jetý originál. Co to stálo?

1 reakcí na tento příspěvek stator = konec?

9.7.2011 v 13:06 | Nahoru | #10

vše jsem dal origo nové

(reakce na) stator = konec?

9.7.2011 v 13:26 | Nahoru | #11

radar535 píše:
vše jsem dal origo nové



Aha, takhle to je.
Dík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist