bmw_r1300gs_cartec





Téma: přívěra gsx-r 750 k6
 
14.6.2011 v 21:00
Čau odpojil jsem přívěru a vytáhl drátek z CDI,jelikož se mi rozsvítila chyba FI a nešlo to poladit na lanovodech.Měl jsem moto rozdělané,motor napůl venku a elektrika taky,řešil jsem zalomenej šroub v blokuz motoru.Před opravou vše fungovalo,když jsem rozebíral tak mi po zapnutí klíčku po povolení přívěry dole na svodech vyskákaly lanovody na servomotoru nahoře.Nastavoval jsem to podle dílenskýho manuálu ale nedařilo se to naštelovat přesně,motorka špatně startovala a když se ohřála nechytla vůbec.Odpojil jsem ji tedy úplně a vytáhl drátek z CDI,ale i nadále svítí Chyba FI,moto nastartovala a po zahřátí opět nic,ale po ujetí cc50km ohřátá opět naskočila,ale chyba stále svítí.Poradíte mi prosím jestli se kodpojuje ještě něco dále,odpojoval jsem to podle K5 1000 jen stim že podle manuálu na 750 K6
Díku za radu Mára

2 reakcí na tento příspěvek přívěra gsx-r 750 k6

15.6.2011 v 09:57 | Nahoru | #1
mara fous: za prve - jestli to blbe startuje apod, tak za to urcite nemuze privera, mas tam jeste nejakou jinou botu.
za druhe - zkousel si zjistit jakou chybu to hlasi? jestli opravdu priveru? propojeni diagnostickyho konektoru atd...
za treti - priveru jsi odpojil z lanek a odpojil dratek z ECU, nebo si z toho vyrval i cely to servo co s priverou hejbe?

jo a jeste u K6 750 je to stejne jako u 600 a ne litru, a je to pin cislo 30 v cernem konektoru(tyka se to rad k6/k7):


Naposledy editováno 15.06.2011 10:03:03

(reakce na) přívěra gsx-r 750 k6

15.6.2011 v 20:49 | Nahoru | #2
assassin>
Čau předem všem díky za odpovědi
Chybybu jsem ještě nehledal musim někoho splašit kdo mi to napíchne v případě nouze.Každopádně moto před rozebráním fungovala normálně,tak mě napadá projít ještě jednou veškerý konektory.
Odpojil jsem obě lanka,rozpojil patici pro přívod proudu do motůrku a rozpojil i tu druhou patici.Potom jsem odpojil drátek z ECM.
Každopádně mě zarazilo že mi píšeš odpojit úplně jinej drát z ECM než to bylo u litra.Děllal jsem to podle dílenskýho manuálu na litr K5 co mi dal Boumis když to řešil,vzal jsem svůj manuál a našel jsem stejný drát pod stejným označením a vytáhl ho.Ted ale koukám na dílenský manuál 600 K6 a tam je to úplně jinej podle toho co jsi popisoval.Zkusim to sem hodit at to vidíš

Takže litr K5 co jsem měl info to bylo takhle


A na 750 jsem to udělal stejně jen drátek byl jinde


A ty jsi mi poslal vlastně tohle jestli se nepletu,tak ted vtom mám už hokej totál

(reakce na) přívěra gsx-r 750 k6

5.4.2014 v 11:48 | Nahoru | #3
assassin> Zdravím vím, že tato diskuse je už pár let stará, ale i já se momentálně potýkám s problémem přívěry. Přesněji řečeno koupil jsem GSX-R 750 k6 a zjistil jsem, že nějaký z předchozích majitelů přívěru odpojil a také vytáhl ten správný drátek z ECM. Na diagnostice při koupi moto nikdo nic nepoznal a motorka se tváří bez závad...
Zajímá mě ale zda to mám takto nechat, nebo to znovu zprovoznit? Nevím přesně k čemu slouží, ale někde jsem četl, že se odpojuje když se na motorce vymění sériový výfuk za laděný.
Já tam ale mám ten sériový, kde prý při odpojené přívěře motorka ve spodním spektru otáček ztrácí výkon.

Za Vaše rady předem děkuji
Hanz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist