globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XV 1600 VS XVS 1100
Zdravim a prosim o radu,je něco na co bych si měl dávat pozor při koupi XV 1600 ?Taky by mě zajímaly poznatky ohledně jízdy,třeba jak to brzdí,jak se to vlní,jak to táhne a srovnávat můžete s xvs 1100 který mám teď.Taky by mě zajímalo jestli je nějakej rozdíl v rocích výroby u wilda,třeba jestli má nověší typ imobilizér atp.Díky díky díky
Předchozí
1 2 3
Následující

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 21:25 | Nahoru | #1
.

Naposledy editováno 28.08.2020 00:39:56

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 21:39 | Nahoru | #2
hm,tak teď jsem zmatenej.Normálně mi zalepilo jestli neudělám chybu když prodám dragstara a koupim wildu.Pomoooc co teď?

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:05 | Nahoru | #3
Já bych draka za wildu asi neměnil. Nezávidím ti dilema, sám mám podobný už asi půl roku a skálopevně sem byl rozhodnutej za těch 6 měsíců asi 7x a pokaždý jinak

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:12 | Nahoru | #4
a proč by si neměnil??kua a to se mi má v pátek na něm podívat kupec a teď nevim

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:26 | Nahoru | #5
Drak je rokama prověřenej jako bezproblémovej držák. Má kardan kterej miluju. Velikej je dost i pro dva. Jasně že není na sprinty, ale když mu dáš tak jede jak divej. Tak nevím. Má všechno co od mašiny očekávám a nějak si nedovedu představit že by mi Wilda dala něco víc. Wilda je taky krásná, veliká, budí respekt, ale má o 40 kilo víc při stejným výkonu. Jasně krouťák je cca o 45NM větší, ale končí u 4000 otáček kdežto ten Drak se dá vytočit do cca 6000 a furt tam ten tah je a když tam při rozjezdu pustím těch 5000 otáček na jedničku, dvojku, trojku tak je to řev při kterým tuhne krev v žilách. wilda bude upalovat taky, ale tak nějak po svím. já mám Virago 1100 a ta paráda když ji trochu vytočím je úžasná. Bohužel Virgl je mi malej (konstrukčně, né obsahem) a tak musím měnit a za boha nevím za co

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #6
hm a mě láká wilda kvuli tomu obrovskýmu kladivu a teď koukám že to s nim neni zas tak žhavý.Bože já su zmatený

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:43 | Nahoru | #7
Jel jsi na 1600? Sedni - projeď se - aspoň padesát km ať to ruka a prdel fakt okoštuje. Vem za to a poznáš. 1100 je živější i s nižším obsahem. 1600 větší a mohutnější, ale zase trošku líp ovladatelná.. ale na tvém místě jdu a vyzkouším XV1900! Pár tisíc navíc, ale zůstene ti určitě dýl. Z 1600 zase budeš utíkat jinam. Jdi 100% rovnou do XV1900. To je moje osobní rada. 1100 je pro chlapa po půl roce slabá, ale ta 1600 tě po ní prostě plně neuspokojí. Něco jí po pár cestách chybí.

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:52 | Nahoru | #8
Fakt ti nezávidím. Wilda je prostě traktor (v dobrým) mocně se valí vpřed a spolujezdce a bagáže si nevšimne. Zvuk má nádhernej, ale mě tam chybí ta možnost to trochu vytočit. Wilda ve mě budí dojem že by si vystačila s jedničkou a pětkou Taky nerad řadím takže to je plus, ale občas ve mě bouchnou saze a vytočím ten motor, ale u Wildy končí výkon na 4000 a krouťák na 2500 takže točit to víc je na nic. Zkrátka traktor. Furt tam bude líně bublat ať pojedeš 50 nebo 110. Zase je to takový ukidňující a tak ňejak to má bejt, ale né pro mě. Ale na druhou stranu, myslím že chybu neuděláš. Oba to sou dobrý stroje

XV 1600 VS XVS 1100

14.6.2011 v 22:59 | Nahoru | #9
A nebo ta 1900 jak píše Dawei, to je jiný kafe. Ber to takle. Váží stejně jako Drak, má o 20k víc a krouťák o 60NM větší a krouťák sahá o 1000 otáček dál. To už tě trochu potahá

XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 06:57 | Nahoru | #10
a co zkusit třeba VTX 1800? a nebo mě konkrétně uchvátil Marauder 1600 (témeř totožná je Kawasaki Mean Streak 1600) to je sporťák

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 07:02 | Nahoru | #11
tak jste mě fešáci úplně rozhodily a teď nevim kudy kam.Na 19ku neni dost financí a tu 16ku bych stejně rozřezal a upravil,tak by asi nějaký to kilo šla dolu.No ale spíš nevim co ten motor,myslel jsem že je to větší bijec

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 09:21 | Nahoru | #12
Bimbo ze Žižkova> Lucky_luke to popsal přesně - Wilda je tank co jede a nic ho nezastaví, ale není to žihadlo do otáček. Radím dobře, koukni na tu 19ku dají se sehnat za rozumný peníze

2 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 09:30 | Nahoru | #13
Klasika, největší zkušenosti s šestnáctkou wildem mají ti, kteří mají něco jiného

Takže za mě:
kardan na cruiser nepatří. Wild má řemen, bezúdržbový, stylovka, měkký zátah, tichý ševelení. Točící se trubka patří na BMW před Stalingradem.
Šestnáct vs jedenáct - okřídlená slova klasika: objem nenahradíš. Cruiser jedenáctka je v téhle kategorii malorážka. Tahem, zvukem. Bude ti chybět rychlejší odpich? Wild stačí otevřít sáním a výfukem a budeš jukat, co to dělá, série je uškrcenej motor, stačí jej nechat dýchat.

Ad pár názorů tady: z šestnáct na devatenáct jako další krok je nesmysl. Šestnáct už je kladivo. Pokud bude hledat výkon, další krok je dva trojka Rocket, nikoli devatenáctka těžká jako prase (naprosto totožný motor, jen zvýšený objem a vstřiky).
Wild že je lehce ovladatelný? Odkdy tenhle cruiser je profláklý právě svou paličatostí, trubkový rám se vlní jak vlnitej plech a je třeba se s ním občas porvat. Brzdy nic moc, okamžitě dát kvalitní pancíře. (Bavíme se o ježdění, ne čumění po hřibech.)
Wild je old school. Pokud někdo hledá hodnýho blba, Wild pro něj není. Pokud někdo hledá karburátorový kladivo v trubkovym rámu a je fanda custom mašin uvažující si mašinu posunout někam dál než sérii, imho není moc lepších variant.

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 09:44 | Nahoru | #14
Jestli chceš aby to jelo,pořiď M1800R! Při otočení plynu si cvrkneš do trenek!

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 10:03 | Nahoru | #15
periflex> připoměl jsi mi debaty majitelů těchle osmnáctek, jak po dálnici valej dvěstěčtyřicet, vždycky si na to vzpomenu, když to předjíždím

XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 10:10 | Nahoru | #16
PetrXX-Ještě se mi nestalo,že by mě předjel vilda a mezi nama,ono to těch 240 fakt jede!!!Každopádně musím pochválit Tvůj stroj,je to parádní kousek...skoro tak hezký,jako to moje

XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 11:33 | Nahoru | #17
Pokud půjdeš do wildy dej si pozor na svolávačku. Jisté ročníky měli problém se čtvrtým převodovým stupněm a v jistých km se sekaly, na rámu nad číslem by měla být vyražená hvězdička(ale kolikrát vyražená není,ikdyž moto už bylo na opravě), ale lepší je si to zjistit v Yamaze, pokud ti řeknou,že takhle akce už neplatí kecají,jsou povinni ti to zjistit. My platili tehdá jen olej !

Naposledy editováno 15.06.2011 11:35:36

XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 11:57 | Nahoru | #18
PetrXX o ní jako její znalec napsal tohle "..vlní se to, nebrzdí to, nechce se tomu zatáčet, ale je to mazec !!!" Tomu věřím
Edit: Ta VTX 1800 taky není k zahození!

Naposledy editováno 15.06.2011 11:58:21

2 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 12:28 | Nahoru | #19

Lucky-Luke: PetrXX o ní jako její znalec napsal tohle "..vlní se to, nebrzdí to, nechce se tomu zatáčet, ale je to mazec !!!" Tomu věřím



Jj... kdybych to nenapsal já, tak řeknu "zlatá slova, tohle neřekl žádnej blbec"

periflex: PetrXX-Ještě se mi nestalo,že by mě předjel vilda a mezi nama,ono to těch 240 fakt jede!!!Každopádně musím pochválit Tvůj stroj,je to parádní kousek...skoro tak hezký,jako to moje



Že osmnáctka Intrášek letí jak šutr vím, ale po mých zkušenostech z asfaltu jsem si musel kousnout většina s tím jezdí jak s hnojem a na dlouhých rovinách tomu naloží.. já mám rád zatáčky, esíčka, gumy do hrany, takže řečnická otázka - k čemu je krouťák jako bejk, když ho v běžným provozu majitelé moc nepoužívají?
A vůbec, někdy se pojedem projet, budu tvoje prvnička na předjetí

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 14:32 | Nahoru | #20
dobrý,ani jsem nečekal že se tu tak rozvášníte Jinou značku nechci z důvodu že málokterá dělá vzducháč a chladič u motoru se mi nelíbí.M1800 se mi taky nelíbí hlavně tim jak je vysokej posaz.Věřim že to pojede slušně ale to neni to co hledám.PetrXX mě ani nezná a odhadl mojí krevní skupinu,vzducháč,karburátor,pořádnej mastodont.A díky že si přispěl svym poznatkem,já jsem věděl že se mám zeptat tebe taky si asi jedinej v motodatabázi co to rozřezal a předělal stejně jako já drakouše.Tak že jsem víceméně rozhodnutej pro Wildu.Jedinej problém je že musim prodat drakouše a v pátek už na něj měl přijít kupec ale odřekl to tak musim chvilku počkat a jezdit na tom co je.Jenže v týhle době prodat za slušný penízky motorku na který je udělanej kus práce je asi nemožný,no uvidíme.Jestli ještě něco k tomu Wildovi tak pište,třeba ten rozdíl v ročnících,proč je v serii tak trapná zadní guma,to snad nemá ani drak 650 a jestli nemáte nědo tip na nějakýho Wilíka cca do 150tis.Může být po lehčim krashy,stejně mu dám flexou.Tak díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 14:45 | Nahoru | #21
PetrXX> to beru a dokonce přes olmik jezdím dost často!Tak to můžeme zkusit?
Máš pravdu v tom,že většina majitelů Introušů si to koupila bez zkušenosti s jinou motorkou a mají to jako pohodovej stroj,jenže tahle motorka umí fakt hodně a kdybych nebyl omezenej náklonem (nejen že brousím stupačky,ale i svody výfuku a stupačkovej rám),tak se s tím dá jezdit fakt brutálně!

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 14:52 | Nahoru | #22
Bimbo ze Žižkova> A o 15-ce Intruderu jsi neuvažoval?Motor taky klasika,předek ani předělávat nemusíš,působí mohutně už z fabriky-150 pneu a má karbece dva!Což je při seřizování na laďáky a KN filtr obrovská výhoda!Dá se taky parádně upravit,koukni na stránky Thunderbike...

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 14:54 | Nahoru | #23
PetrXX> a jestli mě předjedeš,máš u mě basu piv!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 16:36 | Nahoru | #24

periflex píše: PetrXX> to beru a dokonce přes olmik jezdím dost často!Tak to můžeme zkusit?
Máš pravdu v tom,že většina majitelů Introušů si to koupila bez zkušenosti s jinou motorkou a mají to jako pohodovej stroj,jenže tahle motorka umí fakt hodně a kdybych nebyl omezenej náklonem (nejen že brousím stupačky,ale i svody výfuku a stupačkovej rám),tak se s tím dá jezdit fakt brutálně!



No já z Olmiku mizím, jdu do Čech, takže se teď budu motat kolem Prahy a Loun. Jestli tomu nakládáš, tak jsi jeden z mála, takže bys mě teoreticky nemusel až tak brzdit
Jinak mě se osmnáctka líbí, ale spíš jen jako rarita, takovej ufoidní skútr na steroidech
PS: pivo nepiju, flaška dobré rulandy šedé by nebyla?

XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 18:16 | Nahoru | #25
Ani jedno bych nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 19:13 | Nahoru | #26
jo a ještě jeden dotaz
myslíte si že když jsem za tohle http://www.motorkar...dragstar-270015.html chtěl 175 tis. tak že jsem spadnul z na hlavu?

Naposledy editováno 15.06.2011 19:13:42

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 20:23 | Nahoru | #27
Bimbo ze Žižkova> jo milej Bimbo, tohle je asi noční můra každýho, kdo má custom motorku - že to bude jednou prodávat.. protože jelitu, jehož představa slova "přestavba" začíná přiděláním třásní a končí rolkou, nikdy nevysvětlíš, kolik úsilí (a peněz) tohle všechno stojí.

Ten tvůj drakouš je moc hezkej, osobitej, tipuju žes to sochal jak ti radilo srdíčko. Tohle dávat pryč, tak to asi ořvu.

Vito_Corleone> asi ses uklikl, vlákno pro děti na mopedech je jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 20:40 | Nahoru | #28
PetrXX> ty si můj člověk Na jednu stranu bych chtěl zkusit větší motor a ten u Wilda se mi líbí jak má velkej zdvih,na válcích ty trubky na tyčky k ventilům no pecka motor.Na stranu druhou,jsem si motorku dělal celou sám z bouračky,všechno doma na koleni,přepáčko,blatníky z laminátu,ty jsem dělal na gumě,měl jsem na ní potravinářskou folii a laminoval.V kuchyni jsem svářel,lakoval,vedle motky stál vánoční stromek a motorka byla stejně nejvtší dárek i když se tu válela po bytě na kusy.To sraní s řidítkama než mi jedna fimra opravila to co zkurvila druhá a já to tady naměřoval a nosil ty holý trubky pořád v hadrech aby nebyli poškrábaný a nakonec mi na nich debil udělal sváry jak na kolejích a druhej debil je zase podbrousil.Vymyslet sitič pod nádrž kterej má drak 11ka na řidítkách.Ten jsem udělal z magnetu na lednici od čongů,vyloupnul jsem ten magnet,vyrobil takový udělátko a zkombinoval to se sitičem ze škoda favorit a jak to maká.Jestli jí neprodám,tak asi uříznu zadek a nacpu tam pořádný kolo,dám přímí sání a dynojet.Já jsem v omhle nerozhodnej,chtěl bych to a je mi líto dát pryč ono.Jak si řikal že by si to ořval,měl jsem 9let peugeota 205ku,moje první pořádný auto,mraky kilometrů xkrát do chorvatska,mám 191cm a 110 kilo tak si asi dokážeš představit jak jsem v tom malym autě vypadal.Bože já ho vyšperkoval,ale pak jsem už chtěl větší tak že koupim passata.Když s tim pežotem odjížděl tak jsem mu chtěl zavolat ať ho přiveze zpátky,jenom jsem koukal jak mizí pryč.Neuvěřitelný jak kus věci člověku přilne k srdci.No a dost kňourání prodat nerodat,koupit nekoupit.To je dilemááááááááá.Já bych prodal ale za peníz tomu odpovídající a ne za pár šupů co je série.No počkáme a uvidíme

Naposledy editováno 15.06.2011 20:41:49

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 20:42 | Nahoru | #29

PetrXX píše: No já z Olmiku mizím, jdu do Čech, takže se teď budu motat kolem Prahy a Loun. Jestli tomu nakládáš, tak jsi jeden z mála, takže bys mě teoreticky nemusel až tak brzdit
Jinak mě se osmnáctka líbí, ale spíš jen jako rarita, takovej ufoidní skútr na steroidech
PS: pivo nepiju, flaška dobré rulandy šedé by nebyla?



máš pravdu v tom,že se buď líbí,nebo nelíbí...nic mezi,ale s tím skůtrem jsi to teda přehnal! Jo a flašu si můžeš vybrat jakou chceš,bo ji stejně neochutnáš!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 22:55 | Nahoru | #30
.

Naposledy editováno 28.08.2020 00:36:32
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr


TOPlist