1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
Naposledy editováno 28.08.2020 00:36:32
Dawei píše: PetrXX> 1600 jsem měl a líp se mi ovládala než 1100. kardan u 1100 je bezúdržbovej to je prostá pravda. řemen u 1600 občas potřebuje došponovat. Tichý ševelení u 1600? Ty jo co tam máš za laufy?S tlumítkem? Ty moje rozhodně nikdy nikdo nepřeslechl. Jedenáctka je živější. 1600 jsem měl dokleplou o KNka kitu a dobře seštolovanou, ale oproti 1100 byla línější. Otáčky jsou dané. 1900 je totožný motor? Jel jsi na ní? Já jí měl jako další v pořadí (2006) a fakt je znát posun v rámu i motoru. Chybí tomu jenom 6ka na dálnice. Až se svezeš tak suď
O ševelení jsem psal v souvislosti s řemenem, pokud se podíváš na moje Vance Hines tak ti asi musí být jasné, že motor je krapet slyšet.
Ano, devatenáctka má totožný motor s vyšším objemem, doplněný o vstřiky a úpravou poměrů v převodovce, defacto se bavíme o převrtaném motoru z Warriora.
Ano, myslím si, že pokud někdo hledá výkon, tak na ostřejší jízdu (nebavím se o rovinkářích) si nepořídí těžkou devatenáctku Midnighta, ale půjde do motorky s pevnějším rámem a adekvátními brzdami, tj Rocket, který ti umožní ten krouťák využít i jinde než na rovině.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 3 | Dnes v 09:24 Rick_James |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |