A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte "až " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.
Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.
Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.
Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
re.negade píše: Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)
EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.
záleží co natankuješ. Já tuhle tankoval plnou v Miláně a italská nafta úplně o něčem jiném. Ve třech lidech jsme měli do ČR průměr 4.6 litru. A to jsme jeli Švýcarsko přes Alpy a po německu po dálnici 140. D5 je super
rekord, při pokusu byl na 5ti nádržích 4,8l . Níž jsem se už v ČR nedostal. Jediný co mělo trochu vliv, je VIF do nafty a nebo Verva, ale asi v řádu 0,3-0,5 litru od normálu, taky dlouhodoběji měřeno. Jinak Verva smrdí stejně, jako aditivovaná nafta VIFEM. :) Co se Shellu marketing saveru týče, tak spotřeba neklesla, ale po jedné nádrži, těžko soudit a tankovat jí záměrně nebudu, až zase někdy :).